Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
caute,mam jawu 350 a mam s nou problem.Ked dam plne nabitu bateriu a idem sa previezt motorka nejaky cas ide az odrazu ide iba jeden valec a nakoniec "skape" a neda sa nastartovat.Bateria je kompletne vybita,neviete mi prosim vas poradit cim to moze byt sposobene? |
Nemusi to byt hned regler. Moze to byt len nejaky studeny spoj alebo nieco take. |
suhlasim s borcami,niekde ti moze prebijat kabel,skontroluj to u autoelektrikara,nemal by to byt problem |
...tiež si myslím že regler,alebo ti to niekde prebíja... Upravené 1 krát. Naposledy upravil favorit (17.10.2006 10:22) |
Najskôr by som očistil kontakty na regleri a vôbec všetko okolo neho, či tam nie je elektrický zvod. |
a nemoze to byt sposobene aj kondenzatormi v zapalovani? |
Kniger, to zacalo robit len tak zrazu ? Akoze doteraz si jazdil 100-ky km a v pohode a zrazu sa zacala prejavovat ta zavada ? Alebo si moto teraz kupil a toto robi ? A prezrad ako dlho Ti vydrzi vozenie na plnu bateriu (km). |
skor by som povedal, ze to dakde skratuje,....Ja beham len na baterku a este sa mi nestalo ze by sa vybila..a to mam cisto len baterkovy okruh.,..zatial kym neopravim dinamo..Ale tak skoro by sa ti nemala vybyt, pokial nama skratovy obvod dako..Ak mas daky bocnik zmeraj ubytok napatia na nom pri jazde a uvidis, kolko to bude a zistis, cvii mas skrat alebo nie.. |
doteraz jazdila uplne v pohode, nebol s nou ziaden problem az "zrazu" sa to stalo a od tej doby mi to robi permanentne....neujdem ani 2km a uz sa scena opakuje... |
To ti niekde chytá skrat a najskôr len za jazdy -o nejaký kus plechu-kapotáže sa predral kábel a chytá na kostru. |
Z toho, co si povedal je zjavne, ze mas rapidny odber z baterie a dovod bude v zrejme v skrate, ako vravi Jack. S tymi kablami to rozhodne treba skontrolovat. Za dalsie, treba zistit ci pracuje regler, t.j., dat dolu kryt ak mas plechovy, alebo len pravy dekel motora a razantnejsie popridavat. Kotvicky by mali vibrovat, ak nie, tak sa zrejme dotykaju a vybijanie je cez regler (skrat cez regler). Sprievodny znak je zovretie alebo silne plynovanie baterie. Riesenie je rozobratie, vycistenie a nastavenie podla literatury. Odporucam knihu J. Dočkal: Seřizování a opravy motocyklú JAWA, pokial mas jednokotvickovy regler. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78667 | Včera: 204662