Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čaute moto bratia a sestry . Rozhodol som sa s vami podeliť aspon s časti s mojou renováciou (rekonštrukciou) mojej prvej moto ktoru som kedy mal a to s JAWA 21. Kedže fotiek mám habadéj tak som vybral len zopár zaujimavych. Berte to trošku z rezervou a nepozerajte na prípadne nedostatky. Všetko som si totiž robil sam doma "na kolene" Upravené 1 krát. Naposledy upravil roberto18 (11.06.2011 23:20) |
Pekne si porobil Výfuk je nový? |
fýfuk som musel kúpiť novy lebo ten starý bol deravý ako sito :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil roberto18 (11.06.2011 23:40) |
Pepo88 hodiny vlastnej, tvrdej práce, ale stoji to zato Upravené 1 krát. Naposledy upravil roberto18 (11.06.2011 23:45) |
No, narobil si sa |
akutar presne takeho som mal 21 aj ta jawacka farba,ach tak rad by som ho scel mat ,bol to nezmar,ani nevim ,co sa snim stalo |
Spomenul som si na stare dobre casy ked ma nic netrapilo,len to ci mi drapne na prvy krat alebo budem roztlacat Fakt pekna robota, pekna farba decentne |
To papiboy |
skoda , ze si nezachoval originalitu, a ta diera na tom zadnom plechu,,, ale kazdopadne vyzera lepsie ako pred rekonstrukciou |
...nechajte ho...je to "pindur" a hotovo...pekny, sice nie vo veteranskom alebo originalnom stave ale je velmi pekny...kto sa nehral nikdy s moto nepochopi kolko je v tom roboty...takze ... |
vieme kolko je v tom roboty a je dobre, ze ho to bavi a tu dieru sa da poriesit aj epxidovym lepidlom a sklolaminatom z vnutornej strany ked nemas zvaracku |
crickett na 1. pohlad to kričí, že to je 05-ka: dlhý zadný chvost, rajdy, stupačky, ktoré ostali spod pôvodných veľkých plechov.Akurát vymenili motor a dali tam malý plech z 21-ky. |
roberto 18-vcera som kupil pioniera ten typ stym sirokym plechom na ochranu noh,da sa prosim ta tam namontovat len to uzke spodne brusko. |
crickett, nadýchni sa Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (12.06.2011 13:26) |
pekná práca ,rám weru nie je 21 tá ma užšiu zadnu vydlicu nie taku sploštenú, reumaplechy sa daju prehodiť na každeho pinčla neviem či original vyrábali s reumaplechmi ale aspon nemáš velký odpor a ta diera v zadnom plechu je na zadný nosič ak sa nemýlim? |
vdaka chlapci mate aj pravdu ze kostra nieje z jawa21.. ale na krase a funkčnosti jej to neubera... diery v plechu su ako spomina manik900 na nosič ktory si tam pridám ked pôjdem na dlhšie vylety. |
papi-jasne ze to neni taka cervena,ale navadzi,hlavne mi odpovedz v tej teme,kedy menit brzdove dosticky,ako si lepil tu dusu? aby som sa poucil |
Ludia, na tejto motorke, teda lepšie povedane kostre som uz pri rekonštrukciii nenašiel žiadne stopy po oku na zámok riaditiek. Neviete mi povedať či vôbec nejaky zámok na tejto moto byť má? vdaka |
len tak dalej...uz je vas velmi malo tak aj do buducna vela radosti... |
Pre začínajúceho veteránistu - dobrá práca. No je čo zlepšovať. Hlavne smerom k orginalite a to predpokladá veľa študovania, času a éčiek. Tak veľa zdaru. |
roberto18, veď práve. Nemalo to ešte uzamykanie.... |
roberto18 - dúfam, že so ťa nenahneval svojimi pripomienkami. Upravené 3 krát. Naposledy upravil papiboy (11.12.2011 11:53) |
ta čosi mňa a nahnevať niečim ? neexistuje .. a hej maš pravdu daktorých tu treba brať s rezervou lebo nevedia o čom točia. |
Od 55-teho do 80-teho sa na tých motorkách pomenilo toľko že až. Druhá vec je či tie zmeny bolo viieť. Niektoré áno ine vôbec jednosedadlo nahradili dvojsedlom, výfuk spodkom nahradili výfukom na bok, tvar tlmiča sa menil 3x priečka na riadidlách bola / nebola riadilá mali tieč tvar rôzny úzke rovné..... |
roberto 18 pekne si to porobil,ten vyfuk nema chybu,ale namiesto metalizy by som dal tu klasicku cervenu ,alebo taku tu "pastelovo zelenu" (tu uz mali tusim tie posledne modely) ale ako som pisal velmi pekne |
nádhera tak toto keby vidím na ceste tak si len pomyslím ... mm .. šťastný to majiteľ |
[ Upravené 4 krát. Naposledy upravil roberto18 (18.12.2011 1:18) |
Ja len že to nieje jawa 21, ale 20-ka. Svedčia o tom "predné stupačky" rovné riadidlá aj keď s rýchlopalom a chýbajúce prsa po demontáži reuma plechov. |
Chalpci ktory spravia z hovna byč maju moj obdiv takze mas moj obdiv sikovne si to spravil ja by som s tym ani nezacinal ,lebo moj nazor uz na zaciatku by bol ze treba do toho natlacit tolko penazi ze si za to kupim inu moto ale ? co uz mam taky pocit ze za tiie roky si porobil aj plot okolo domu pekne si to porobil |
Roberto 18 |
taaat Kotol priatelia, píšete príspevky od boku bez prezretia si všetkých foto alebo celého videa? Lebo je tam jasne napísane aj pofotené že žiadne rovne riadidla ani rovne stupačky na prišrubovanie reumaplechov v konečnom štádiu niesu. Priznávam že jedine čo tam nesedí je kostra ale tu som ponechal kvôli VIN čislu a následnému prihláseniu na DI, a predný blatnik. No to sa chystám v buducnosti tiež dať do stavu ako má byť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil roberto18 (18.12.2011 10:34) |
Roberto: |
no to je už lepšie |
ale stačilo by aj keby ste poriadne čítali čo je pri fotkach popisane |
Kotol a zabudol si na vyvarenie hlavy aby bola vacsia kompresia a cucanie benzinu zo susedovho auta aby bolo na com jazdit |
offtopic k tomu, čo pridal Kotol: |
chlapi dobre ma ten váš výlet/úlet do histórie motomladosti pobavil ! |
wawa - potom ťa možno pobavia niektoré príspevky aj v tejto téme: |
roberto18: Obdivujem Ťa. V 23 rokoch taká trpezlivosť a cieľavedomosť... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (19.12.2011 15:41) |
staré jawky mam rad ale pioniere sa ani neoplatí renovovať...nikto to nekupuje už. To ked už tak zrenovuj dákeho péraka alebo starú panelku. Ale ak ho renovuješ len tak pre svoju radosť tak pohode to chápem. |
no ale to potom sceu napísat že starú panenku alebo pálenku... |
ked spominate tu 05 toto je moj posledny ulovok , povodny stav |
tiež renovujem pioniera 20 z 1967 zatial mam zgeralkovaný motor a diely v plniči |
A šak to neni renovácia čo si ja pamätám tak ani jeden motor sa tak neleskol toto by som označil za tuning papi čo ty na to |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151835 | Včera: 117893