Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
BMW Upravené 1 krát. Naposledy upravil dragonhunter (11.02.2010 19:35) |
bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw,bmw |
Aj BMW aj KTM su dobre masiny, len maju jednu velikansku chybu. Ze k nam neprisli z Japonska |
BMW...ok,ale KTM je jednoducho ??? ....chvalabohu, že obidve zanačky niesú z Japonska |
MajkyYamaha: V tom, naopak, vidím ich najväčšiu výhodu |
Skoda ze boxer nema ziadne vyhody, paralever a kardan pouzivaju aj Japonci. Skoda ze BMW kopiruje japonske masiny je to ubohe.. Jednovalce robia aj Japonci... |
Skoda ze BMW kopiruje japonske masiny je to ubohe |
BMW sa snazi ist vlastnou cestou, nieco na styl "vsetci su ko..ti len my sme lietadla". takze tazko lietadla kopiruju ko..tov. |
ja som za BMW... |
Zase sa to zvrhlo na krčmovú debatu. |
Som nejak BMW-pozitívny, pretože ju vlastním, ale treba si vedomiť jedno BMW nieje motorka, ALE BMW. Väčšina inovácií a jedinečnosti pochádza z Bavorska. |
nemo2,asi najjedinecnou vecou je aj to ich setrenie pri znizovani nakladov hlavne tam kde by nemali.To vravim aj napriek tomu ze som uz na GS800 zaplatil zalohu a este budem musiet par tyzdnov na moto pockat.Ani si nevies predstavit ako rad by som za nu zaplatil o 500 alebo 1000 libier viac s vedomim ze ta moto je dotiahnuta do konca a nemusel dufat ze uz maju vychytame po dvoch rokoch vsetky muchy.Je to dobra moto ale na to aby bola velmi dobra jej malicko chyba.BMW je ako Microsoft......najprv vypustia produkt a potom robia zaplaty. |
Rado> a kym robia zaplaty, tak je este dobre. Bohuzial na GS1200 sa na dost chyb doslo a nie vsetky aj spetne riesili. |
nemo2, je pravdou, ze BMW pouziva na svojich motorkach jedinecne riesenia, no nemusi to hned znamenat, ze prave tieto riesenia su najlepsie. Ak su tak dokonale inovativny, preco potom nevymysleli nejake inovativne riesenie na S 1000 RR, kde len sucho okopirovali japonjsky standart? Preco tam nebuchli ten skvely telelever.. |
No kedže som sa vozil na oboch tak to viem realne posudiť (čisto moj nazor).KTM- je skvela do terenu,nič viac.BMW -je troška za KTM čo sa terenu tyka,ale všetky ostatne parametre mi neskutočne vyhovuju -boxer is the best ever . Takže palec pre BMW . |
matus Ake vyhody ma boxer?? |
Urcite na cestovanie BMW , jednoznacne KTM vela zere a nie ej to az taky zazrak ako sa povazuje........ a boger + kardan co viac dobrodruh moze chciet???? Upravené 1 krát. Naposledy upravil lacamisanegra (12.02.2010 14:20) |
majky> vyhody boxera: |
matus u stvortaktov je interval vymeny sviecok pomerne dost dlhy, takisto aj nastavovanie ventilov.Je to vodnik cize s chladenim by nemal byt problem ale je to plus. U velkeho GS by som povedal ze je boxer jedna velka nevyhoda.Moj nazor. |
no ale u dvojvalcov sa tie ventily riesia pomerne casto. Neviem preco je to tak. |
matus Mas pravdu ale neni boxer pre brodenie a offik trochu nemotorny?? Sirsi motor znamena vacsi odpor vody. takisto je tazsie prejst uzkym priestorom napr. pomedzi kmene stromov atd. Oprav ma ak sa mylim. |
Majky - je! |
TO MajkyYamaha: ake vyhody ma boxer?to zbadas medzi 20-30000 tisicmi na tvojej 800 GS,ak budes mat stastie,tak mozno nie a ver mi ,viem o com hovorim. |
Všichni máme tu svou oblíbenou.Já třeba BMW,protože jí mám a jsem spokojený.Kámoš má KTM a můžu srovnávat.Souhlasím s lumo a lacamisanegra.Zkuste sehnat časopis motocykl,srpen-2009.Je tam dost dobrý test pro porovnání. |
nerd bola tu o tom tema. predna kapotaz je podla R6+ nasavanie. Lepsie sa pozri. |
na cestovanie som za BMW, vraj v teréne je lepšie KTM (nemám odskúšané) |
Francúz, ked si už načal a vieš o čom hovoríš, daj info čo hrozí pri 800 GS pri 20 až 30 kkm ? |
tryskac> je pravda, ze KTM nema otacky okolo volnobehu moc rada, ale nie je nic jednoduchsie ako naprevodovat si ju podla potrieb... |
klasik-len v skratke-lebo retaz je do terenu bezpochyby vhodnejsia. |
k tym debatam - uplny suhlas. Kua, ale ja sa neviem neozvat ked niekto trepe uplne blbosti! |
Francuz tak to mi odľahlo, obával som sa nejakých negatívnych skúseností iného charakteru, je mi jasné že namáhanie v teréne znáša kardan asi horšie ako reťaz a prípadné poruchy sa asi ľahšie v teréne odstraňujú pri reťazovom prevode, |
matus,niekedy ani mne,x krat sa mi stalo ze som na nieco napisal svoju reakciuu a nakoniec som ju ani neodoslal,nemam chut sa totiz dohadovat s niekym vo forach |
Prispevky tych, ktori vedia o com pisu, su hodnotne aj v mnozstve balastu. Ten kto hlada skusenosti a presne informacie oceni takyto prispevok. |
........diskusia je hlavne aj o slušnosti a ta na forach vela ludom vo všeobecnosti chyba,kryty anonimitou nicku sa veškere zasady slušnosti vytracuju Upravené 1 krát. Naposledy upravil vondra (13.02.2010 13:04) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 345657 | Včera: 151543