Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (2 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki TL1000S
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Darmo TL-ko malo vzdy nieco do seba. Vybral si si dobre. Raz by som chcel skusit ten zatah dvojvalca. |
Stano XX Neregistrovaný |
Ta tvola TL1000S vyzera skvelo,ale ta zlta TL1000R tvojho kamarata vyzera bombovo! Prajem ty mnoho KM. bez policajtov! |
Stano dik, mozno pridam este niejake momentalne foto TL-R-ka - takze sa tak nevychvaluj! |
Ale nechvalme nase masiny! Pockame si na nazor inych. (stanove je to TLR-ko preto taka chvala) |
RICHIE : treba skusit, je to o niecom inom, iny pocit ale tak isto mi trvalo kym som si zvykol na vibracie dvojvalca, ale z tej radosti z jazdy na vsetko ine zabudnes. Uvidim ako dopadnem po absolvovani vyletu na Daytona Beach,FL z Connecticut je to asi 1500 mil ( dokopy najazdim asi 5000mil -8000 Km) - predsa to nieje touring bike. |
kolko si dal za nu? chcel by som si zaobstarat zanovne suzuki SV 1000, neviem ci mi davaju dobru cenu. |
ja mam VTR, ale na dizajn TL sa nechyta....pises, ze chces turistikovat.....no neviem, ci je to spravna motorka na turistiku - posed, vibracie, spotreba |aj ked na tu sa v usa mozes vy...t|.... pises, ze si z CT....by ma zaujimalo, lebo aj ja tam travim polovicu roka.....tak napis na mail, mozno sa ku vam pridam... |
copy: 4000$, teraz sa da kupit aj za 3500$ - ak myslis ceny v USA -NY,CT,NJ |
marek: Rozmyslal som aj nad VTR, dizajnovo sa my paci takisto, ma sice o 10 koniky menej ale to by my nevadilo. |
Patrik 900 RR Neregistrovaný |
mam RR 900, rozmyslam stale o 2 valci .. DUCATY, TL alebo nieco... Vedel by si to porovnať zo 4 valcom. Nemam moznost to vyskusat. |
Patrik: 4valce su bez vibracii, na dvojvalci po celodennom vozeni budes trocha vytraseny-ale na to si zvyknes, dvojvalec vacsinou trocha viac spapka benzinu (1000cm okolo 10Lna 100km), dvojvalec ma neporovnatelne lepsi zatah ako 4val., Pri turistickej jazde nemusis skoro vobec podradovat od 60km az do 250km ides na sestke. Dalej 2valec ma super zvuk ako som uz pisal, ale musis tam mat ladene vyf. Stretol som raz chlapika na 916-ke bez ladakov, jak ju startol to nebolo ani moc pocut, ale isto ho ani hlava tak nebolela ako mna prve dni. |
Dalsia vec ak chces kupovat dvojvalca a niesi zrovna milionar tak nekupuj Ducati, tie maju nizku zivotnost, spojka je sucha-ma lepsi zatah ale zase sa skor znici. 916,996,998,999... to su skor motorky na okruh maju cisto sportovy posed. |
Cau miso, |
Nazdar Awia, mas pravdu, ja som to myslel skor tak ze ak ides tych 100-130 km a chces niekoho obehovat tak nemusis podradit a celkom v pohode naberas rychlost. Pri turistickej jazde ani na 4-valci s obsahom nad900cm nemusis velmi podradovad v pohode si jazdis na sestke. |
Miso - pri turistickej jazde na 4-valci aj s mensim OBJEMOM motora (napr 750) nemusis podradovat. |
..áále no, brat mal 1 valec (HONDA MT 80, 2takt) a ten ťahal plynulo na 5ke od 20 km/h.. |
Ja som mal Sradku, RR, XX a teraz mam vtr....Pre Patrik900RR rozdiel je hlavne v krutaku - dvojvalec taha uz odspodu, dalsia vec vsak je, ze najma v mestskej premavke musis castej podradovat ako na stvorvalci, pretoze 4-valec sa rozbehne (aj ked pomalsie) aj na vyssom prevodovom stupni, kdezto 2-valec zacne sklbat, je treba si zvyknut na castejsie radenie a najpodstatnejsou vecou je sportova jazda a s nou spojene podradovanie - je treba si zvyknut na obrovsku bzdnu ucinnost (silu)dvojvalca a na to, ze moze s tebou trosku pomykat (ver, ze na tom sa spalilo uz vela mojich znamych) - je to zvyk zo 4-valca, ze pri sportovejsej jazde chces podradit (aj ked zatah 2-valca je uplne postacujuci aj na zaradenom prevodovom stupni) a vtedy sa ti moze pritrafit neprijemne prekvapenie - ale ako som uz napisal, je to zvyk zo 4-valca a casom sa to naucis - to len aby si vedel dopredu co ta caka, ak si kupis 2-valec, tiez ale treba povedat, ze nie je 2-valec ako 2-valec, zalezi od konkretneho modelu a znacky, atd. Este snad nieco - pozor na rychlost, pretoze na dvojvalci mas pocit, ze ides ovela nizsou rychlostou ako v skutocnosti! A vibracie dvojvalca maju svoje caro, tak ako zvukova kulisa! To su aspon moje dojmy a skusenosti! |
marek: ..ja len dodám, že je rozdiel, či sú valce do V, alebo nie.. |
vojticek - suhlasim, sak som to aj pisal, ze nie je 2-valec ako 2-valec....ja len, ze ked sa tu bavime o TL1000S a podobnych modeloch, lebo radove dvojvalce sa na sportovejsich masinach nerobia (pokial ma pamat neklame - snad to bolo len TRX 850) ale plne suhlasim, je to velky rozdiel |
Alda Neregistrovaný |
koupil jsem si SV 1000S a muzu rict ze i kyz to ma vykon jen 120 ps ta je to na stejne urovni jako treba Honda 9OORR,dnes jsou uz minimalni rozdily jak v rachlosti tak v axeleraci.Dvouval jede lip od spoda a ctyrval to pak dozene otackama,preji hodne kilometru bez nehody do Slovenska,jsem z Ostravy cus,jo jede nekdo z vas na sraz motorek do Portugalska v lete,pokud jo tak mi dejte vedet |
nazdar tiez jazdim na tl-ku,r.v.1998,mozem povedat ze je to super masina,vibracie vobec nepocitujem a ak ano tak minimum,ide to 250,brutalne to ide na zadne aj na predne,a spotreba ja u mna od 6.5litra do 10 litrov na 100km.posed mi perfektne vyhovuje aj na turistiku aj na sportovanie.ale to asi zalezi na postave ja mam 180 cm.predtym som mal rf900ale ta mi bola pridlha po dlhej jazda ma rozbolela krcna chrbtica celkovo tl mozem len doporucit vtr sa nechyta ani vykon,ani dizajn,ani spotreba (skusal som.a ta tvoja tl je nadherna chlapi ak niekto chce moja tl je na predaj vyzera presne ako tato,ale mam nerezove ladaky.preco ju chcem predat?je to jasne chcem vyskusat tl 1000r.majte sa |
luigi: Nazdar, ja svoje tlko oskusam az tuto sezonu, v minulej som najzdil iba 2000km od septembra. Bol to predsa trochu ine ako na cbr1000f, aj vibracie aj narast vykonu, ale na to som si zvykol rychle. Da sa na tom fajne vyblaznit, no a ci to bude vhodne aj na turistku to sa uz presvedcim 1. marca kedy idem na Bike Week na Daytona Beach a potom chcem objazdit celu Floridu, pocitam ze spravim asi 5-6tis. km. Potom, dufam ze nieco napisem do rubriky mototuristika. |
TL je mojim snom, uz som vyskusal vela masin ale dizajn a brutalny zvuk robi TL-ka legendou. Hovoris, ze 4000$? To sa mi nezda, vo Vermonte sa strasne tazko zhana a ceny nad 6 tis. Skusim to este mozno v New Hampshire al. v NY. |
faldner : uz som ju predal vlastne vymenil za Hondu blackbird plus doplatok. Ale da sa v pohode kupit do 4000$ pozri nawww.bargainnews.com |
Hodnotenie: zdravim,chcem sa vas opytat?Kupil som tl1000s a dost sa mi na nej nahrieva zapalovanie.Neviem ci je to normalne kedze na predoslich zx9r,gsx750r som takyto problem nemal.pocul som ze tam moze byt skrat,no presiel som kompletnu kablovacku a ani diagnostika nic neukazala a taktiez mi kmitaju volnobezne otacky takze si myslim ze to bude elektrika.Ale mozno to tak ma byt.Vopred dakujem za radu |
Hodnotenie: matusgsx obráť sa niekam inam s otázkou,tu je to 10rokov mŕtve a okrem a Awiu neaktívne |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27767 | Včera: 207332