Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Junak M11 125, poľsko-čínsky rebel ... alebo ako som po 25 rokoch opäť sadol na motorku
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tak pekne od srdca napísané. |
Hodnotenie: Takéto články čítam veľmi rád. |
Hodnotenie: Super postrehy priamo od srdca. Preto sa mi nepáči v testoch vyčleňovanie tejto kategórie pre 16-ročných. Tú legislatívu by bolo dobré mať aj na Slovensku. Pomohlo by to aj trhu. V odporúčaniach a vyhláškach EÚ nie je žiadna automatická prevodovka... Len sa chcem spýtať, či máš poľský vodičák, lebo so slovenským platí B-čko na A1 len na území SVK. |
Hodnotenie: Tiez by ma zaujimalo, preco u nas tych 125ccm, je obmedzenych na automaticku prevodovku.. |
Hodnotenie: Veľmi pekne napísané o moto ktorej u nás niet... aspoň nie v tejto podobe... |
Re: robart: Vdaka vsetkym za reakcie. V Polsku mozno jazdit na 125-ke (pokial vyhovuje prislusnemu pomeru vykon/vaha), ak vlastnis vodicak skupiny B minimalne 3 roky. V zakone nie je stanovene, ze to musi byt vodicak vydany v Polsku. Ja mam len slovensky vodicak, ktory je v Polsku akceptovany, tak ako ostatne vodicaky vydane v krajinach EU. Zatial ma nikdy nekontrolovali, tak nemam skusenost. Samozrejme, u nas s junakom 125 na vodicak sk. B jazdit nemozem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil StaryIndian (24.07.2018 15:17) |
Tak som sa v tom pohrabal. Upravené 3 krát. Naposledy upravil robart (25.07.2018 8:43) |
Re: robart: Super, vdaka za podrobne info. |
Hodnotenie: Pekne napísané |
Hodnotenie: Re: StaryIndian: Clanok pekne napisany, a potvrdil mi to, co si myslim. Ziadna motorka nie je zla - ale musi si ju kupit niekto, kto je jej cielova skupina. Naco by si vyhadzoval neviem kolko za novu motorku so 150 konmi ked sa kochas sedemdesiatkou a za rok nabehas do 5K km. Proste si si vybral motorku, ktora ti prinasa radost a usmev na tvari. Ved nie kazdy potrebuje mat pocas jazdy adrenalin na maxime a ohrozovat seba aj inych (nie vsetci rychli jazdia nebezpecne, ale pri tych rychlostiach sa chyby neodpustaju - a sam som sa obcas pristihol, ze "co si to ty debil spravil") Vela prijemnych kilometrov zelam |
Ale Bjorni ... |
Re: brazel: nazor akceptujem, ale chcel som len napisat, ze nie kazdy citi potrebu v meste medzi semaformi zrychlit an 150 a hned zasa brzdit. Islo mi o to, ze tak ako kazdy mame iny nazor na baby, tak aj na moto a kazdy od nej nieco ine ocakavame. A ze iste aj tento junak si najde svojho spokojneho majitela. |
Nepochopil si . |
Re: brazel: vysvetli |
Re: Bjorni: Vystihol si to presne, clanok som pisal z pohladu uzivatela, ktoremu (zatial) vyhovuje mala motorka. Ale aj na malej moto som si tiez parkrat povedal "co si to prave zrobil ty debil, druhykrat to uz neskusaj". Pre mna je priorita jazda, pri ktorej mozem po praci zrelaxovat. Vyjazdy si planujem po malo frekventovanych cestach. Pri pomalsej jazde sa da aj trochu poobzerat po krajine. Pri vyssich rychlostiach sa uz neda venovat nicomu inemu, len situacii na ceste, hlavne ak ides na nove miesta. Zranitelnost motorkara som si naplno uvedomil az teraz, ked som na moto sadol po 25 rokoch. Ked som sa ako tinedzer prehanal na simsone (zazil som este casy, ked sa jazdilo bez prilby), nejak som to nebezpecenstvo nevnimal. No, uz som stary. Ale ked sa vratim na Slovensko, urcite si zrobim vodicak na velku moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil StaryIndian (30.07.2018 12:22) |
Hodnotenie: Pekne napísané, radosť vie robiť hocijaká motorka. Tiež som mal čínu asi 2 roky a žiadne problémy s ňou neboli, teda ak nepočítam že nedržala za studena voľnobeh a horšie studené štarty.. Ale inak spokojnosť. |
Hodnotenie: presne moje slová. Človek nepotrebuje raketu, aby sa dobre povozil. Tiež mám 125ccm a takisto jazdím kochačkovým tempom, nie je dôvod sa ponáhľať i keď jasné, že občas nastanú situácie, keď si poviem, že ten výkon mi fakt chýba, keď treba predbehnúť nejakého dedka na embéčke alebo sa dostať hore na nejaký tiahly kopec. Nie je ani príjemné mať za zadkom kamión, ale ako píšeš, s trochou rozumu sa im dá na cestách vyhnúť. Na väčšine slovenských ciest sa dá našťastie úplne v pohodičke jazdiť a vychutnávať si ako jazdu, tak aj okolie. A o to v prvom rade ide. |
Re: padawan: To je probem vecsiny z nas, ze pred zacatim jazdenia nik z nas nevie presne co mu nakoniec bude prinasat radost. Tiez som si myslel, ze asi kupim chopra (myslel som, ze je to super napad aj na dlhsie trate), ale kamos ma presvedcil, ze mam vyskusat radsej nejaku turistiku pre vzpriameny posed a som mu vdacny. je to uplne ina trieda a vykon minimalne zatial nepotrebujem nejaky extra, lebo nemam potrebu toho adrenalinu. Navyse ked idem niekadial, kde to nepoznam a blizim sa k vrcholku nejakeho kopceka a netusim co je za nim, tak radsej pekne pomaly, aby ma neprekvapila tesne za horizontom nejaka zakruta a ja sa niekam neodporucal. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 85289 | Včera: 131450