Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R 1300 GS na 5 chladivých dní
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Škoda. Mal si to len požičané /a možno už nikdy do tej predajne neprídeš/, ale bolo to písané štýlom: tá motorka je najlepšia na svete a nemá žiadny nedostatok. Asi si zaujatý na BMW. |
Re: nevo: Čau Nevo. Samé prvé si naozaj vážim že si to dočítal až do konca. Ja mám 187cm a topánky 45. Máš pravdu, keď som si dal nohy na špičky, tak sa mi päty niečoho vzadu dotýkali. Popravde ani ma nenapadlo to považovať za nejaké negatívum, skrátka tam len niečo trochu zavadzalo. A čo sa týka toho hľadania chýb, keby si sa na tom naozaj odviezol, pochopil by si tú filozofiu motorky. Netvrdím, mne tiež pripadá až príliš kompaktná. Niekto tvrdí že je to dobre, ja rozhodne mám radšej väčšie motorky. Ale to neznamená, Že by som to mal kritizovať. Priateľka za mnou mala miesta dosť, jak na sedenie tak na nohy, ani raz do mňa nekopla. A na môj dušu si sa trafil, že keby tá motorka bola len málinko väčšia, tak ju považujem za najlepšiu motorku na svete. Ja som hlavne turista, a tá motorka má všetko, čo na motorke by som si vedel predstaviť ,,krát dva.,, Preto som na nej jazdil v takej kose a v daždi. |
Hodnotenie: Re: Bukic: ta musi ist jak pocitacova lokomotiva,,,ten rachot z motora ?ale uzil si si ju fajne v takom pocasi,,,,,dobre napisane |
Re: VORman: Ten rachot motora bol už aj pri 1250 RT značný, moja manželka dožadovala špuntov do uší, a mňa to tak nasralo, že RT na Jeseň som nekúpil, aj keď je to úžasná motorka. Možno to raz prehltnem.... Majitelia rachot spomínajú ešte aj na DE stránkach, ale zaujímavým spôsobom novinári o tom mlčia a mlčia v testoch, ako keby mali naliaty vosk do uší.... |
Hodnotenie: další pozitívny ohlas na BMW motorrad v Žiline Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.03.2024 7:33) |
Re: raptor: Doktor Ducati 900SS stoj v garáži s poctivým rachotom, ktorý od Ducati každý aj očakáva. Ale od BMW cendura alebo RT taký rachot neočakávam. Aj keď 1250 motor rovnako rachoce aj po 250 tisíc kilometroch...Možno Majo KE ospevovanu 1250RS predal tiež kvôli rachotaniu motora |
Hodnotenie: Ja ju mam doma a žiaden rachot nevnímam.. v porovnaní s inými značkami má úplne normálny zvuk .. a sprostosti co napíše niekto iba preto, že si ju nemôže dovoliť, neriešim.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Carlos (07.03.2024 18:07) |
Carlos - ak nemám naskočiť na tvoju vlnu a ostať slušný, tak trocha skratkovité rozmýšlanie, že ak niekto napíše nelichotivý komentár na motorku čo máš ako novú v garáži tak je to preto že si ju nemôže dovoliť. Ak by som teraz hypoteticky napísal že si môžem dovoliť dve nové 1300 v plnke tak čo? Už to potom nebude sprostosť? Haló!! |
Janko, ja beriem akekolvek vyjadrenia kohokolvek...ale az potom, co danu vec naozaj vyskúsal. Nie si na nu v Showroome sadol. A sorry, ten pristup, ze keby som chcel, najdem na nej dalších 10 zlých vecí...Janko to je definícia hejtovania.. |
A zrovna s tym posedom sa u 1300-ke mylis..lebo ked si na nu sadnes v garazi, ma znížený podvozok a príde ti malá. Pri rozbehu sa zdvihne a je to iné, ako ked stojí. Ale načo to komu vysvetlovať, ked je pripravený nájsť daĺších 10 chyb.. |
Carlos |
Tak som si 1300 konečne na výstave pozrel. Tajne som dúfal, že ten predok hádam na fotkách vyzerá horšie ako v skutočnosti. Žiaľ v realite vyzerá rovnako stupídne, aj tá časť za valcami kde sú v oblúku plastové dekle nadväzujúce na lisované časti rámu je hodne podobná ázijskému skuter dizajnu. Prirovnanie k šedej myši je celkom trefné. Ale dizajnom je to ako s polievkou - niekomu akurát a niekomu nedosolená či presolená. |
Ešteže mam toľko rokov čo mám, takže si pamätám, čo sa strhlo, keď prišlo BMW s asymetrickým svetlom.... to bolo rečí, bože môj...a tých hejterov, aké je to hrozné. Ako BMW skončilo, keď vyrobilo taký dozajnovy paškvil.. |
Ešte sa pokúsim uviesť niektoré názory na správnu koľaj. To že je motorka Kompaktná neznamená že je malá, to ani náhodou. To že si pri zastavení ,,čupne,, môže tento dojem vyvolávať. Podľa mňa sa táto funkcia dá v menu vypnúť, ale nie som si istý. Mne veľkosťou vyhovuje 1250 na hliníkových kolesách, bez nafúknutých nádrži a bez tých ostatných doplnkov. Hurhaj neznamená rachot ale to že má mechanicky hlučnejší motor. Ruchy sú pravdepodobne spôsobené tým, že valce trčia do strany a nedokážu ten mechanický zvuk udržať vo vnútri motora. Ako je všeobecne známe, tieto motory dokážu natočiť státisíce km, takže na životnosť motora to nemá žiadny vliv. A ešte niečo k tomu podsedlovému odliatku. Konečne tá motorka prestala vyzerať ako keby na nej práve pracoval mechanik Upravené 2 krát. Naposledy upravil Bukic (08.03.2024 10:36) |
Normy výrobcov tlačia k tichším výfukom, aj preto viac počuť mechanický zvuk motora. Lenže dať hlučnejší výfuk je v dnešnej dobe a cestovaní po europe dosťproblém. Hluk už merajú aj Rakušania, aj Taliani a Španieli..a je za to mastná pokuta. A čo sa dizajnu týka, pre mňa je dólezitejsie, ako motorka jazdí,..nie ako vyzerá.. |
Neviem ako je to s hlucnostou vo vacsine, ale vraj ked ti nameraju vysoku hlucnost, tak nemozes pokracovat v jazde. |
Re: radnate: nemozes pokracovať...a k tomu pokuta. |
No tak v tomto pripade je pokuta to mensie zlo. Ale spravne. |
Dnes som si pozrel na vystave 1250 a 1300. Nova 1300 je vyrazne mensia. Vyzera ako 800. A je nepekna v porovnani s 1250, ktorej dizajn som vzdy obdivoval, ake ma premakane dizajnove detaily. Ta 1300 vyzera ako lacnejsia verzia 1250. To, co je na 1250 prepracovane, je na 1300 zakryte rovnym plastom. |
Re: Carlos: Písal som o rachote motora na 1250RT, ktoré som si vypožičal z Tech Moto na 3 dni a najazdil na nej 650 km. Zvuk motora som porovnával s RT 1150, s ktorou som dobehol vyzdvihnúť 1250RT. Čo som o 1300GS dizajne a cenovke napísal, je môj subjektívny názor, na ktorý každý má právo. Podla komentov vidím, že s ním nie som sám. Tebe sa páči, mne sa nepáči, hotovo. |
Re: Palika: Ved hej, aj ja som napisal, ze take názory neriešim...vsetlo je OK. Sami nie ste chlapci... ved preto je na 1300-ku 9 mesačná čakačka.... |
Re: Palika: Ved hej, aj ja som napisal, ze take názory neriešim...vsetlo je OK. Sami nie ste chlapci... ved preto je na 1300-ku 9 mesačná čakačka.... |
Bukic problem je v tom ze motor je hlucnejsi (viac mechanickych pazvukov) odkedy je to parcialne chladene vodou. Ale to skratka treba len prijat. Vplyv na zivotnost to nema. |
Hodnotenie: Dnes som na nej sedel. Ja by som si ju sice nekupil (jednak to neni moj styl a jednak je prilis lacna a to by utrpel moj image, nemozem si dovolit kupit masinu pod 30 tisic), ale sak inak takto v pohode. Mam 188cm a nieco cez 110 kg a citil som sa na nej vcelku komfortne. |
Carlos: Prečo to nemôžeš napísať normálne, si platený BMW? Všetky tie tvoje komenty idu štýlom je to najlepšia motorka na svete a nemá nedostatky. Dám ti zľavu, stačí mi 5 nedostatkov. Pozitíva budú v každom teste či video či papier. V kľude napíš recenziu /nie ako novinár, čo to má zadarmo požičané a o týždeň chce ďalšiu motorku/ a možno pomôžeš budúcim motorkárom, čo to plánujú kúpiť. |
Re: nevo: |
Vyskusat nieco a mat nieco na com najazdis aspon par tisic km je obrovsky rozdiel. Takze pozor na tie prehladacke vyhlasenia. |
Ved presne o tom som tu pisal ohladne hodnotení tej 1300-ky.... |
Podla toho co pises tak na nej (1300) budes mat za par tyzdnov dostatok kilometrov na dokonale zoznamenie. Potom to bude zaujimave ked o tom napises. Bude to mat vypovednu hodnotu oproti tomu co sa tu pise po vzore uz som ju videl a uz som na nej aj sedel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil radnate (09.03.2024 12:01) |
Re: radnate: |
Hodnotenie: Ten údaj o preťažení jazdca v G |
Gecka mi ukazuje aj auto. Aj ked v porovnani s motorkou su pomerne ubohe. |
Motorrad uvadza: prve cislo bude R1300GS druhe R1250GS. |
Hodnotenie: Re: MajoKE: 237kg je hola, bosa, s 60% stavom paliva. realna hmotnost (youtube vazili moto novinari) s el. podvozkom, el. stitom, radarmy atd atd atd ochranne ramy je niekde okolo 255 - 261kg (podla navolenej vybavy). no to tazisko je nizsie, to klame a netypoval by si jej tolko kg |
Re: MajoKE: Ahoj Majo, |
Re: Palika: Chlape, ty tu ideš niekoho napomínať a upozorňovať na nestrannosť? A ty si si niekedy prečítal po sebe, čo tu píšeš? V každej druhej vete niekoho urazíš svojimi brilantnými postrehmi..kto si, že más pravo všetkých čo kúpia GS dehonestovať a vyhlásiť za stádo oviec? Predstav si, že ja idem tiež svojou cestou a nekúpil som si RS ale GS. A nie som o nič menej sám sebou! Za to, ze som sa ja rozhodol takto a niekto iný pre večne pokazenú KTM, nebudem ho tu ponižovať...A nikto tu nemá na to, aby tu kategorizoval ludí a motorky..ani ty nie. A nakoniec tie šablónovité predaje GSa svedčia iba o tom, ze sa mýliš a v tych tvojich hejterských predstavach ti to nevychádza... |
Páni 50+ veď všetci vieme, že sa vyrába to čo zákazníci chcú /zákazníci na celom svete nie v EÚ /. Kto vyrobí somarinu bude z nej utierať prach, pokiaľ Pepa Sršeň nepovie, že je fajn. Sila marketingu. |
Carlos - takže ty keď si si namiesto RS kúpil GS tak ideš vlastnou cestou. Ok. |
Re: raptor: Janíčko, ty čitaj medzi riadkami...to bol príklad. Že tak to nerobím. Ale vidím, ze ty tiež čítaš, len to čo sa ti páči. Kedže všetci majitelia GS možu byť ovce, čo si to kúpili len preto, že to Pepa Sršeň povedal...to si nevšimneš.. ale keď ja napíšem, že nehodnotím nikoho za to, že jazdí niečo iné, z toho vyberieš iba to čo sa ti hodí... |
ja som si kupil namiesto GSy KTM 1 190, akurat, ze nebola vecne pokazena, bola super tak teraz neviem, ci som si kupil nejaku inu KTM alebo co.. GS podla mojho SUBJEKTIVNEHO vkusu nikdy neboli pekne motorky, pre mna boli vzdy nepekne, ale vyzerali hodnotne a premiovo. Tato nova 1300 na mna ale posobi lacnejsie, nez by mala - ja som bol a stale som z dizajnu, resp. z jej vyzarovania sklamany. |
No, a sme pri tom..Každý si to svoje háji. Len do GS sa mozu vsetci navážať a vynášat tu svoje názory a súdy..a to sa na nej ani nikto z tunajších expertov ani neodviezol! ale božechráň spomenúť nejakú inú skúsenosť a s inou značkou.. Aby som bol tiež úprimny, KTM nikdy neboli pekné motorky a navyše ani dobré na cestovanie. A navyše ani spolahlivé. A z dizajnu tej novej 1290 som uplne sklamaný. |
Re: Carlos: suhlas, ktm tiez neboli pekne, ale na cestovanie pre mna KTM 1190 ADV lepsia ako GS 1200 dohc. Mal som obe. Ktmku som posunul dalej po bezproblemovych 80t km. 1250 som jazdil iba v RS, nenadchla ma. 1300 som nejazdil, preto ju ani po tej stranke nekomentujem, ale oci mam a nazor tiez. Pre teba je GS lepsia volba, mozno sa ti aj paci- to je ok, tak to ma byt, kazdemu vyhovuje nieco ine, inak by sme jazdili vsetci na tom istom.. Netreba byt podrazdeny z toho ze ma niekto iny pohlad na vec ako ty |
Re: Stromak: Netreba, davam ti za pravdu. Pokial sa tu vyjadruje niekto ako ty, že má odjazdené, beriem to všetkými desiatimi. Aj názor, že každému sa páči niečo iné, beriem a súhlasím s ním. Podráždený som iba z toho, že tu od začiatku tejto diskusie stavia hŕstka ĺudí vserkých, čo majú alebo chcú GSo, za nejakých pomýlených, priblblýcĥ a nesvojprávnych, čo si GS kúpili iba na základe marketingu. Ver mi, tiez by ta nasralo keby to niekto napísal o KTM. Vieš prečo na nej jazdíš a prečo si si ju vybral. To je zasa tvoja cesta. A urcite správna. Ale prečo to kurva nemoze napisat niekto o novej 1300-ke, tak to nechapem.. |
Re: Carlos: jasne, suhlas. GS je snad najvacsia moto ikona, ma to svoje dovody a myslim ze snad ziadna moto na svete nema tolko spokojnych majitelov ako prave gs, bez ohladu na jej generaciu.. predpokladam, ze aj 1300 si najde svoje miesto |
Stromak - v com je pre teba 1190 lepsia na cestovanie oproti 1200 DOHC? |
Re: raptor: tak fajn, ak to tak vnimas tak potom je pre teba asi ta GS spravna volba. Ja som nevidel ziaden zasadny rozdiel v komforte KTM vs GS, na oboch som vedel cestovat cele dni ( fakt je, ze ja som v tomto neni narocny, cestoval som aj na nahacoch bez problemov ) na KTM som mal z toho ale vacsiu radost, viac som sa tesil, davala mi viac radosti z jazdy ako BMW. GS mna osobne az tak nebavila - aj ked to bola super moto, objektivne na nej neviem najst ziadnu zasadnu chybu. A to je mozno u mna problem, pre mna bola az moc neutralna. KTM bola agresivnejsia, ostrejsia a divokejsia a to ma na nej bavilo. |
Stromak - že KTM je ostrejšia a agresívnejšia je pravda aj z môjho pohľadu. Ale čo sa týka komfortu cestovania tak napriek relatívne dobrej aerodynamike to sériové vyhrievané sedlo bol pre mna anal punishment + zadný valec kúri do rozkroku. U mňa je KTM -2 triedy čo sa týka komfortu oproti GSA. |
Re: Stromak: presne rovnako som to citil aj ja . GS bolo pre mna osobne "sterilne", motor bez kuska emocie, no vsetko sa zmenilo s prichodom 1300GS. |
Re: raptor: suhlas, moze byt. seriove sedlo neviem, ja som tam mal od zaciatku powerparts sedlo a to bolo ok. Zadny valec prikuruje to je pravda, mne pomohlo take izolacne "udelatko" ktore to ciastocne izolovalo, ale citit to bolo aj tak. |
Re: Stromak: dikes. Tu ktm som uz ale min. rok predal. Po najazdeni 149500km bez jedineho problemu s motorom prisiel cas na zmenu ???? |
radkis - spravil si na nej takmer 150 tisíc km? Nemáš tam preklep? |
Re: raptor: Nie nie, ziadny preklep. Len pre vysvetlenie. KTM 1290SAT som kupil po lete 2015 a do min. leta najazdil 149 500km. Ja som zvyknuty na taky vesely, zivy, hruby motor z KTM (a to ma bavi) a ja osobne som s novym motorom 1300GS velmi spokojny. Je zivy, ma chut ist a je s nim sranda Viem si predstavit, ze nove GS mi parkuje v garazi |
Re: radkis: |
radkis - /irony on/ večne pokazená KTM??? unglaublich /irony off/ |
K tej vecne okazenej KTM. Kupil som si novu 1190 , po 25000 km som ju bez jedineho problemu predal / pre konfort oproti BMW/. |
ako človek čo jazdí GS od starej 1150 a je fanúšikom BMW by som strašne rád Šanimu protirečil... ale nedá sa to |
radkis: Tie kilometre na KTM sú obdivuhodné. Aj na mobile.de je len jedna čo má nad 100000km. |
Re: nevo: som zaregistrovany na dvoch KTM (LC strankach a nie je nic vynimocne vidiet najazdy od 100 do 150 000km. Ten motor vychadza zo starej 950ky a bol uz len vylepsovany. Je to dooost spolahlivy motor oproti napr. prvym kusom 790/890. Samozrejme aj mne poodchadzali nejake veci (3x oprava el. tlmicov v zaruke atd), ale motor frcal a frcal. Prve nutne nastavenie ventilovej vole bolo pri 90 000km! No staral som sa o nu a nikdy, nikdy nemenil olej na predpisanych 15 000, ale max. na 7500km (+filtre). |
radkis - skúšal som všetky módy na tom elektrickom podvozku, podvozok mi neprekážal.. podvozok je určite devíza tej motorky. Prekážalo mi sedlo a nepomohol ani všemocný airhawk a prekážalo mi to kúrenie zadného valca a to tam už bola aj ta ochranná fólia. A ešte mi vadila reťaz ale to je moja chyba, nie chyba tej motorky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.03.2024 8:06) |
Nevo:: ked som predaval 950 adv 2004 s najazdenymi 106 000km, tak som sa napocuval na inzerat blbych otazok ako musi byt ten motor po smrti, ako treba robit generalku, tamto, hento a podobne kktiny. Moto sa predala (samozrejme pod cenu, kedze take km budia hrozu) a funguje do dnes. Niekde na advrider.com je clanok o adventure, ktora mala najazdenych 200k mil a ked robil chlapik rozborku a kontrolu suciastok, vsetko este v norme. Povacsine je to aj tak cele o udrzbe pocas celeho veku motorky. Zanedbana udrzba sa vzdy niekde prejavi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil teplak (14.03.2024 12:52) |
trosku odbocim,,,ja som kupil triumpha minuleho roku zo 109tk ,pobehal som na nom cca 3tk isiel som s nim do predajne triumphu v PO na diagnostiku a servis,,,,servisny technik mi povedal,ze tak zachovalu motorku uz davno nevidel,ziadne chybovy kody,ziadna motoricka chyba ,vsetko v absolutnom poriadku,isiel sa na nej previezt a povedal,,,super stav a ze je vidiet ze o nu bolo maximalne starane,,,nahral mi akurat najnovsiu mapu za 30eur,,,teraz mam na nej cca 119tk slape ako swize clock a vyzera ako nova,,,,,,vsetko je o starostlivosti o motorku a kompletnosti majitela,,,,,,triumpha uz mam druheho a bude raz urcite este jeden 900-vka,,,,,poznam v mojom okoli majitela co kupil uz dva uplne nove motorky za sialene prachy a keby ste ich videli nazivo ako vyzeraju tak bi ste zaplakali,,negarazuje,necisti,nemaze,nevyvazuje kolesa,neumyva,ziaden servis len jazdenie,,,,,,,,takze ak je starostlivost,, km nie su problem ak nieje starostlivost tak velky problem aj pri 30tk ale na inzercii vyzeraju km suprovo a potom kupec mniavci,ze sa vsetko serie na skoro novej motorke,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ps:Triumph je znacka,kde som sa nasiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil VORman (14.03.2024 13:37) |
Re: raptor: v c enach sa orientujes dobre . To sedadlo stalo 150e a jasne, nebolo vyhrievane. Chcel som nechat upravit origo, ale uz som sa k nemu nikdy nevratil. Ja som to sedlo vysedel tak, ze si tie droty vyhrievania uz videl . Aj gripy riadidiel som komplet "predral". |
radkis - tak s nahradnými dielmi, doplnkami a príslušenstvom na motorky sa zaoberám už takmer dve dekády. Nejaký zakladný prehľad sa na teba nalepí aj keby si nechcel... |
Re: raptor: potvrdzujem, ze to sedadlo od powerparts na KTM, bolo podstatne konfortnejšie |
ved bavoraky su ako bycikle jednoduche na ovladanie www.youtube.com/shorts/7sHdae4lAMQ |
mam teraz bmw s 1000 xr 2016 a tiez trosku rachoti,oproti triumphu je ooovela hlucnesia |
VORman - nechcem ti kaziť radosť ale zrovna S1000XR by štandardne rachotiť nemala... |
Re: raptor: teraz prave teraz som dovolal z technikom z bmw motorrad zilina a povedal mi,ze je to uplne normalne,ze si nemam robit starost,,,,takze kde je teraz pravda? |
Zalezi co a ako rachoti. Na motorkach je vela druhov rachotov uplne normalnych. |
Hodnotenie: Ked si tak citam(a spominam) o predaji/servise bmw, tak mam aj slzu v ociach. Ja som zjavne utrpel uraz mozgu a siahol po KTM. Este moto nemam ani doma a uz tusim, ze som do riadneho hovna stupil. ..zlate bmw a ten funkcny environment okolo neho. |
Existuje minimalne jedno (mozno aj viac) beemvakov, ktore maju ale ze uplne vysavacovy prejav. Je to sice nuda, ale pri najazde 500 a viac km za den to celkom bodne. |
Re: raptor: pozri si toto od 4:40 minuty,,,,,, Upravené 1 krát. Naposledy upravil VORman (06.05.2024 16:11) |
chlapi,prosim vas ,,,da sa nastavit na pristrojovke aby mi ukazovalo cely kolko som presiel km za den?myslim to tak aby to ukazovalo pocas jazdy,ked pozriem na pristrojovku,,,dik,,,,, bmw s 1000 xr 2016,,,,,,,,,,,,,,mam z tych tlacitiek a funkcii trosku zmätok |
Predpokladam, ze nemas uzivatelsku prirucku. Skus si ju stiahnut a objavi sa ti kopec tajomstiev. Teoreticky by mohla byt na motorkari.cz. |
neviem kto to je, ja som si ho všimol až teraz, no fajn ma pobavil. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73803 | Včera: 243380