Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Nový Ducati Superbike s V4 motorom?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Tak V4-ka v sérii? No to bude pecka... |
Hodnotenie: šak desmo.. a pri týchto emisiách, čo dáva Merkelová mi toto Andy hovoril už rok dozadu, že pôjdu cestou V4. |
Já to móžem j*bať Keď už Ducati robí štvorvalce, Harley má vyvažovací hriadeľ, KTM rozmýšľa nad radovým dvojvalcom ....To fakt všetci chcú len vysávače? |
Re: dustof: nezmyselna legistlativa to tam tlaci ... |
Re: datadive: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (24.01.2017 19:45) |
Hodnotenie: Re: dustof: Co je zle na radovom dvojvalci do moto? Jeden z najlepsich a najspolahlivejsich motorov.Taka inovovana TDM900, to by som bral hned. To ze sa vyrobcovia nazia obmienat ponuku a stale vyrabat nieco nove je normalna vec inak by znacka neprezila...Ja to nevidim tak tragicky su tu normy ale stale si mozete kupit nezmyselne rychle a vykonne motorky ktore boli 10rokov dozadu asi iba sci-fi... |
Hodnotenie: no konecne... som to ocakaval hned ako presiel z aprilie gigi dalllgna do ducati... SBK robi reklamu na konkretne modely motoriek ktore sa daju kupit v serii v obchodoch tak je to logicke ak ducati chce drzat krok z konkurenciou... dvojvalce uz nedokazu konkurovat a malo by to byt v sbk o objeme 1000 a nie ziadnych vynimiek pre ducati... ved skveli motor uz mali davno v desme a ze ho upravia do serioveho litra ja spravny krok... vyvoj sa neda zastavit.... a na trhu je navyrabanych tolko dvojvalcov ze kto chce tak si vzdy daky pre seba zaobstara... |
Re: Deluxa: nič nevidím zlé na radovom dvojvalci. Ja som nebral do úvahy v mojom duševnom výleve Ani spoľahlivosť ani univerzálnosť. Len som si povzdychol nad tým ako zabíjajú charakter a podstatu moto prečo si ju niektorí jedinci kupujú. A to je charakter motorky samotnej. Nejde ani tak o lineárne krivky alebo o maxiturbo výkony. Ja milujem V2 kvôli jeho prejavu a bojím sa, že raz nebudem mať možnosť si kúpiť prekoňovanú trasúcu sa motorku s divnou krivkou priebehu výkonu len kvôli pasii, ale budem nútený si vyberať len medzi rozumnými voľbami s vyhladenými priebehmi a možno len so zvukom elektromotora. Zase tým netvrdím, že iným to vyhovovať nebude. 100 ľudí 100 chutí. Ešte by som chcel stihnúť aspoň jednu kúpu nového véčkového alebo elkového dvojvalca. Pokiaľ je na výber budeme spokojní všetci. Ak nastúpi totalita s nadiktovaným výberom nebude spokojný nikto. |
Hodnotenie: dustof: Aj ja som zástancom klasických hrkotavých dvojvalcov Ducati, ale na druhej strane V4-ka v D16 bude super základ pre to, aby dokázali držať krok s konkurenciou aj bez toho, aby z toho dvojvalca museli spraviť dvojliter. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16952 | Včera: 204053