Stroje KTM mám vo veľkej úcte, robia to dobre, radosť jazdiť... (už menšia radosť servisovať že) ale ten predok 1290 ala mucha puk no neviem, za moto za toľko dukátov... ale mozno som sám komu sa nepozdáva... Obrovské svetlá sú len magnetom na prúser... Nemohli tam dať šošovky v štýle svojich rally bikov... načo toľko plastovania a nezmyslov... Ale táto kritika sa netýka len KTM dnes všetkých...
Re: raptor: sorry Multa Enduro je taký off na tých kolieskach ako Scrambler MX mašina... ale áno 160 k má
Re: Krakatau: no načo naprd... aj 50 je niekedy veľa... ale na kávičke máš o 10 viac ako tvoj kolega
1090R by bola fajn ak bude i cenou konkurovať Afre... ale to sa asi nestane... to asi až ten ich nový radový dvojval...
Dôvod úpravy: preklep
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (05.10.2016 8:52)
janoval: Mne to vychádza na kombináciu názorov vás obidvoch. Že 160 koní je ti v teréne naprd a kto chce jazdiť čistý offroad, nebude si kupovať takú motorku.
awia pisal si o vykone nie o velkosti kolies.. ale ked sme pri nej tak enduro-multa ma presne take "off kolieska" ako ma R 1200GS LC, KTM 1290 Adventure
KTM len ten dizajn mne moc nesedi.
nadherna je africa, ale nakoniec som nekupil, kvoli tomu, ze vsade kam som sa pozrel, bola reklama africy. tak som zostal verny yamahe, len som zvedavy ako budem vytahovat 260kg, ked zapadnem
Mne sa ten dizajn 1290tky lubi. Na "spy photos" to vyzeralo ohyzdne ale vo farbach to je ok a nazivo to bude asik pohoda.
V milane bude mala adventura alebo prvy bude maly duke 800?
Strasne by som si prial aby to cenovo stlacili pod 9-10 tisic EUR, ale asik len snivam...
Mna vzdy pobavia tie predvadzacky kde najmu profika ktory tam s 300kg motorkou, v zostrihanom videu prechadza skoro neskutocnym terenom a snazia sa navodit pred zakaznikom pocit ze to nie je problem a ze sa mozes vydat kamkolvek. Velky omyl a novodobe klamstva v podani ktm u mna degradovalo tutno znacku postupne na uplne dno. Skuste sa opytat v za kulisou toho profika aku motorku by si vybral ak by chcel takto rajtovat a zaroven sa aj pobavit. No som si isty ze superadventure R by to nebola :D Dalsia nezmyselna novinka a nahananie predajov,,,
Re: Deluxa:
Ale nemyslim, ze sa tyka len KTM. To som len oci otvaral, co dokaze Ducati "enduro".
Ked som to prezentacne video KTM videl prvy krat, moja nedokonala XT660 sice predok nedviha ked vrknem plynom, nedriftujem kedy sa mi zachce, podvozok mi niektore veci fakt nedovoli jak to je vidno na videach ale pri 3:30 som s potesenim zistil, ze vlastne bezne jazdim "extreme offroad adventure".
Clovek nadobuda pocit, ze doba lahkych 100 kilovych endur je u konca. Su zbytocne. Vsetko vyriesi "multistrada".
Re: Deluxa: Hlavná vec že Honda s Afrikou masírovala mozgy svojimi videami, už rok pred predajom. KTM pustili video a motorka je na výstave a má aj cenu.
Ja by som sa kludne pobavil s tými motorkami /hlavne s 1090/ v teréne aj ked mám v garáži krosku
Čo si myslíš, že ostatní sú drbnutí a budú robiť s motorkou to čo je v reklame ? Na každu motorku nájdeš video s "prehánkami"
Re: dustof: Ak by som teraz kupoval motorku, tak v ramci svojich "moznosti" by to bola KTM.
Takze zabudnime na kritiku znaciek a pouvazujme nad kritikou vymyvania mozgov.
satos - Ducati enduro podla mna dokaze viac ako 90 - 95% z nás
problém je že stojí hrču peňazí a medzi nami je málo "Onasisov" ktorí by tak drahú hračku s kludom angličana plieskali v teréne a následne draho servisovali.
dustof - otázka je či tá vojna s KTM začala pri majiteloch alebo sa na ňu "navarilo" na výrobnej linke
mne sa nová 1090 velmi páči (nielen vizuálne ale aj parametrovo) ale tých stažností na motorkaroch.cz je príliš vela a sú si príliš podobné.
Za tie roky s (oproti KTM naozaj nudným) BMW som si odvykol riešiť takéto psie kusy, ktorým su výstavení noví majitelia 1190. Navyše v situácii keď si prvý majiteľ.
...Pri dobrzdeni do nulove rychlosti brzda jakoby pulzuje a pri vyssich rychlostech to pri brzdeni kmita do riditek. Povetsinou to zacina kolem deseti, tricti tisici kilometry...
...vule na krku rizeni, ktere vykazuje pri prudkem zabrzdeni kovove cvaknuti - vuli. Sam jsem to na sve masine resil v servisu dvakrat a ani jednou s vysledkem, ktery by to cvakani odstranil...
... postupne se zhorsujici razeni. Nejdrive to zlobi az tehdy, kdyz se masina poradne prohreje, problemy povetsinou zacinaji po cca 10-12 tis. najetych kilometrech a s pribyvajicimi kilometry se to pozvolna zhorsuje a ani neni potreba, aby se to cele poradne prohralo... www.motorkari.cz/tema/?t=190840&pgr=1
Sú to iba výnimky (1050, 1190) potvrdzujúce pravidlo?
Re: raptor: Ducati enduro podla mna dokaze viac ako 90 - 95% z nás
Vobec o tom nepochybujem. Tak isto, ako aj nejaka 30 rocna motorka s off road schopnostami.
A propagacne videa mi budu tvrdit, ze jedine s touto motorkou (teraz nemyslim konkretnu znacku) zazijem "extreme effroad adventure". Lenze 90-95% z nas nie su skusobny jazdci a najviac extremu, ktory zazijeme, je zdvihanie 225kg suchej vahy (ducati m e).
"nikdy nie od motorky" by som zmenil na: "nie len od motorky"
Je ku.va rozdiel motat sa v rumunskych horach na 100 a 200 kg motorke. A to ta v uvodzovkach 200kg motorka s nami bola Tenerka 660, co nie je ani z daleka taky hroch, ako tu spominane "krosky". A jazdil na nej chlapisko ako hora a aj dobry jazdec. No na niektore hrebene jednoducho nevysiel.
Chlapi: ja viem, ze niekto sa teraz urazi, ale tie motorky naozaj nie su "krosky" ani rally spacialy. Netreba verit vsetkemu, co vam ukazu v televizii. Treba dat na vlastny rozum. Su to motorky, na ktorych sa da cestovat cesou necestou a clovek nemusi riesit, ci tam bude alebo nebude asfalt. Staci polna cesta, ci sotolina...
1090 pekna masinka,
ist na 100 kg motorke mototuristiku cez madarsko rumunsko albansko s bagazou kuframi a stanom, musi byt teda tiez velka zabava ...
to video je na 95% teren presne pre take motorky, rovnaky jazdim na ovela horsich moto do terenu ako su tieto kateemky - na bmw gs, ist palbu po sotoline na lahkom endure bez vykonu je nuda, na to treba vacsiu silnejsiu moto ktora sa bude driapat dopredu ako parny valec a nerozhodi ta na nej maly hrbolcek na ceste.
Ja ze o akom offroad sa tu hovori... Tak som si pozrel to video a vsak tam nie je ziaden tazky offroad. Vsetko (alebo takmer vsetko) co tam bolo, by som presiel aj na mojej KTM. Akurat svojim tempom.
Ked tu niekto spominal zavazajuce offroadove videa, tak som myslel, ze je rec o tomto: