Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: CCM GP 450 Adventure 2016 vlasnými očami
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
[http:// www.ccm450.cz/realne-fotografie/] |
CCM robi velmi dobru hokejovu vystroj Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (28.04.2016 15:28) |
|
Kladivo-nekladivo......motor sa dá naladiť všelijako. Od kladiva až po zamat. Myslím že keď to má 8000km interval, tak to príliš na ostro naladené nebude. |
Mne nejako tieto mašiny nedávajú zmysel... Na ceste to nemá čo robiť, turistika utópia a na trať či do lesa načo keď mi lepšiu službu spraví EXC a spol... Na rally... asi by to Šlo... |
Re: bacaono: tazko povedat, ci to je hotova moto. Firma vznikla v 1971 ako cista garazovka a dopracovali sa k sucastnemu jednemu modelu, poskladaneho jak lego z dielov inych vyrobcov a z ktoreho robia tri modifikacie. Prislusenstvo si k tomu inde nekupis, takze si odkazany na univerzalne veci, alebo samodomo kreacie, alebo ich kombinaciu... |
Vyzera to ako hymalayan. |
Tomáš ty napíšeš že ti to nedáva zmysel, na ceste to nemá čo robiť a turistika je utópia? ...čo si bol na KLX 250 kdesi v "prdelovcách" na severe? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (28.04.2016 19:45) |
Re: bacaono: KLX 250 má podľa mňa úplne iný motor... Mal som česť BMW G450 jazdiť, ako EXC je to super ale na cestovanie neviem... a servisu na 8000 neverím... z toho motora to je tak že ten servis si dáš 3 krát e viac sa nedožije Tak som to myslel... |
perfektne umiestnili nariadidla - super sa bude ladit pruzenie. |
Re: matus: Riaditka sú tam úplne štandardne, tuším sú to okuláre z KTM, minimálnet ak vyzerajú... Riaditka majú byť v osi inak je to naprd, dajú sa i posúvať... Problém je skôr s tým že ta marzochi má nastavenie šobovákom, plastový čudlík by to poriešil... |
Aktualne info priamo od predajcu: Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (03.05.2016 20:11) |
Kolik lidí tolik názorů.My hledali stroj který podle nás na trhu chybí. |
Hodnotenie: Konecne sa dostane aj k nam, zatial som videl len DE/ CH/ UK zastupenia. |
Heh pekne, premyslal by som keby sa to motalo niekde okolo 7tis. ako alternativu ku ktm 690 enduro r (trosku viac na cesty) ale skoro 10 to uz je fakt prestrelena cena. 1 val chladeny kvapalinou vydrzi vela 100tis nie je ziadny problem, neviem ako ho naladili alebo co to je vlastne za motor ale ked to ma byt aj cestovna motorka tazko sa to rozsype po 3 intervaloch. |
Cena je trochu viac ako 690 Enduro R ale má to kopu vecí, ktoré na KTM treba dokúpiť... |
Ohladom 690R - ak sa bavime len o kapotazi + leseni na pristroje, dostaneme sa na cca 1000-1200e (zavisi od vyrobcu/ plagiatora). Vacsia nadrz (mozno opodstatnena, pri zohladneni vyssej spotreby KTM) je dalsich ca. 1000e. Otazna je potom pre mna napr. dostupnost STK, resp. buzeracia od polisov vzhladom k rally konverzii. |
Hodnotenie: Re: Awia: Ja v tom vidím zmysel: prívesom zobrať, spraviť pár celodenných tur cestou necestou a pekne na prívese domov. Také EXC je predsa len určené viac na pretek. |
Re: alexa7: Veď toto postavili nato aby si to nemusel na prívese ťahať... |
vsak na tom obrazku na kryte alternatora je vyrazene BMW. Bude to pravdepodobne motor z G450X, taky mam aj ja v huske. Este aj vyvodove kolecko je v jednej osi s uloznim kyvky. |
Re: sadilek: Skoda, ze ste nedali vediet, ze tu budete, na vychode. Toto by som si nenechal ujst, vidiet ju nazivo... |
Hodnotenie: Chlapi a mne sa to paci! Presne papierovo nieco taketo hladam namiesto GS. Uz som o tom cital ale neveril som ze sa to dostane na nas trh koli homologizaciam rovnako ako v sucasnosti existujuce a predavajuce sa modely Hondy CRF450X, XR650L a mnoho dalsich. |
Tak zde první testík.Jako ryba ve vodě! Video: CCM GP450 Adventure TEST Rumunsko] |
Hodnotenie: Re: sadilek: |
Hodnotenie: Tá moto sa mi začína stále viac páčiť. (až na tú cenu) |
předváděčka bude 17-19.6.2016 v Křižanově |
Tady je to přesně.Ze Slovače blíž než ze západu čech. |
Hodnotenie: Môj krátky zostrih z jazdy na CCM450, tesne pred akciou v Križanove. |
Za tie prachy tam mohli dat "vynoveny" motor z husky, ktory ma 6kvalt a kvapalinovu spojku. |
drziak SPZ a smerovky je rovnaky ako na huske. Najprv ho clovek 2x strati a potom mu na nejakom skoku rozbije zadne svetlo. |
Este za tie prachy tomu urcite chyba tlmic riadenia, alebo teda aspon uchyt, kde by sa len primontoval. Ze to nedavaju na lahke endura este pochopim, ale na takuto rally/adventure masinu sa to proste pyta. |
Janoval-čo je na tej motorke zastarale?..teda okrem chýbajúceho tlmiča riadenia, čo je celkom podstatná vec. Priehľadnú nárdž ja osobne za dôležitú vec nepovažujem. |
Hlavna vyhoda tej moto je nizka vaha. Inak suhlas s Janovalom, v prepocte to stoji pekne cez 10.000 euro a v tej cene veru je uz z coho vyberat. Nebude to sice take lahke, ale lepsie sa zbalis, pohodlnejsie odvezies, dlhsi servisny interval da vacsi dojazd bez starosti pri adventure mimo civilizaciu a ked sa obcas musis presunut po asfaltkach, ci nebodaj dialniciach, tak neutrapis moto ani seba. A ked to ma byt tak, ako sa aj v tom teste pisalo, ze uz do Rumunska radsej v dodavke, tak to je potom konkurencia este lahsich endur na znackach velmi velka a aj za podstatne lepsiu cenu... |
Asfalt: |
Tlmič riadenia možno nepotrebuje, lebo sa len tak nerozkmitá pre dobrý rám a podvozok. |
450tka enduro praveze taha od nizkych otacok. V tom je hlavna vyhoda, inak by kazfy jazdil o 10kg lahsi 2takt. |
Jsem hipster a vyrážím v sobotu po ose na GP450 v plné polní do Albánie,tak doufám,že se bez tlumiče řízení obejdu,tak jako jsem se naučil žít bez couvacího automatu. |
Hodnotenie: Re: sadilek: Stastnu cestu. |
Re: janoval: |
...momentálne sa Sadílek motá niekde v Albánsku. |
Tak jsme zpět.CCM zdolala 3800 km.ve všech režimech.V Alpách jsme mokli,na Balkáně se smažili.Motorka vše zvládala s lehkostí Upravené 1 krát. Naposledy upravil sadilek (03.08.2016 11:54) |
Hodnotenie: Od počiatku pred rokmi som tejto moto fandil a stále fandím, len si nemôžem pomôcť, cena modelu RS pri prepočte na eur 12.500,- je podľa mňa extrémna (základný model je za 10 tis.). Napr. Huska 701 je o 2 litre lacnejšia. Nehovoriac o tom, že za tú cenu mám novú afriku. Jednoducho akokoľvek sa nad tým zamyslím, tak ma nepadá dôvod, prečo v prípade, že by som tie prachy mal, by som zvolil toto. |
Re: Landal: |
Re: Landal: Bude to o prioritách, nie? Či za tú cenu chceš ísť motorkou 180 po diaľnici, alebo mať v teréne o cca 80 kíl (suchá) ľahšiu motorku... |
Roman Florian - ta CCM ma nejake zasadne lepsie plasty nez sa pouzivaju na vacsinu motoriek? Lebo len taky nastrel "od pasu" je ze plast na afrike a na CCM je podla mna viacmenej rovnaky. |
Ked sme sa pred par dnami pesuvali do Albanska, ja na XT660Z a kamos na 690 R, cestovna rychlost bola niekde medzi 110-120. A vobec nebola kamosova snaha ist rychlejsie. Aj ked vykonovo by ma 690R mala sprdnut. Je to proste presun a na endure (690R) sa rychlostne rekordy na asfalte nelamu. |
porovnávať bicykel za 12 litrov s Afrikou.. je také Satosovské |
Tá moto sa mi páči už od začiatku, ale cena je proste úplne mimo realitu. |
zial je ta cena vysoka. A to aj ked pocitam nutne dovybavenie KTM, do ktoreho treba dat cca 500-700 euro. |
Uvidíme kde bude dovozca do ČS a SR o tri štyri roky. |
čo s motorom ? akože dlhšie vydrží ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (04.08.2016 12:19) |
Servis?Dovolím si pochybovat že servisní síť KTM je hustší než BMW.Vše ostatní je na CCM z běžných rallye prvků takže sehnatelné kdekoli v civilizaci.Pokud to rozsekáš namaděru tak už stejně nic zpravovat nebudeš. |
rozpravat po 20tkm na jednej motorke o spolahlivosti sa podla mna statisticky skratka neda ( je v tom iba matematika treba to brat bez zbytocnych emocii) |
Ok.Není pro spořílky.Kvalitní věci je třeba si zaplatit. |
roman - skusim este raz z ineho konca - v com je KTM 690 R horsia (menej kvalitna) oproti CCM ked je tam taky cenovy rozdiel? |
Motor=polovica motorky (cena). |
Ok.Není pro spořílky.Kvalitní věci je třeba si zaplatit. |
ja si začínam myslieť, ze CCM dalo tú cenu tak vysokú preto, aby sa o tom veľa na fórach vravelo . |
... keď KTM vybehne s 390 Adventure tak biznis plán v CCM sa zrúti |
Re: raptor: nezruti, len mozno stlaci cenu nizsie zdrava konkurencia. Lebo ten kymco motor je ozaj vydareny, zabavny pre hobika ale aj ked tu moju motorku chytil do ruk kamarat, ktory to naozaj vie, tak som sa divil, co ta motorka dokaze. |
janoval - ak je to maloseriova vyroba tak si trufnem povedat ze vyrobca na tom nema vacsiu marzu ako ostatni vyrobcovia .. ta cena CCM je vysoko nie preto ze ludia v CCM su nenazrani, ale preto lebo vyrobne naklady malych serii su vzdy zakonite vyssie ako ked nieco robis velkoseriovo... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.08.2016 9:11) |
www.ccm-motorcycles.com/ajax/options-electronic.asp |
A ako sam dobre vies. Vsade aj tu plati, ze objem nicim nenahradis. |
janoval tak ale porovnavat 2 twin s jednobuchom na dialnicnom presune tiez asi neni na mieste |
No vidis, na ten motor som takmer zabudol. Kamarat ma RXV 450 a musel to predat, slo to ako raketa, potom kupil RMZ50. |
servisny interval je tam ak si dobre pamatam len 3000km ale co som cital tak je to strasne "kladivo" ale zial spolahlivost je skor talianska nez japonska |
Mozno by bolo dobre pozriet aj komentare, kde prispeli aj uzivatelia danej motorky aj Sadilkov partak v Albansku. |
Re: satos: Co sa hned zlostis? Ta motorka je proste draha, to je fakt a myslim si, ze prave tu v tejteo teme na rozdiel od monohych dalsich na MR sa diskutuje k veci. |
tak pozrel som si tu diskusiu a pride mi rovnaka ako tu, alebo aj na nejakom zahranicnom fore, co som pozeral. |
satos podla mna si uplna mimoza... |
Re: janoval: sak aj ty si si kupil Husku, lebo bola v super akcii. Takze "Tesco" efekt funguje |
Re: Menton: Pisem snad niekde, ze nefunguje? Napisal som, ze je to mozno tak aj s touto motorkou. |
raptoš: Prečo som hlavný obhajca? Lebo som povedal, že mne, na to čo chcem jazdiť je ideálna? |
Re: raptor:" ...to ake tereny zazijes s tou ktorou motorkou zalezi predovsetkym od jazdca az potom od motorky" akože aká silná myšlénka Lenže prečo si dokazovať, ked to može ist aj s prstom v nose ? |
tu vetu som si ani nevsimol: " ...to ake tereny zazijes s tou ktorou motorkou zalezi predovsetkym od jazdca az potom od motorky" |
satoš - ja neviem kde si si precital ze jazdis na litri = prestíž |
Zde jen pro zajímavost něco od našeho servisního partnera:Kdyby měl někdo rallye choutky,a chyběl mu výkon a musel tedy předělávat jiné značky,jen pro zajímavost: |
Re: raptor: Pokud si to neumíš najít sám tak: |
Re: raptor: A este doplnim Romana, ze vykon, ktorym "690 Enduro R je motorka ktorá si túto CCM dá na raňajky ako predjedlo a ani si neodgrgne..." mne absolutne nechyba. To som vysvetloval vyssie (4.8. 8:52). |
môj skromný názor ako enduristu-turistu je: |
raptor: možeš sa ty predvádzať na MX trati aj na goldwingu. Stačí ked s moto 200+ vhupneš v udolí do poriadneho mazlavého blata a modlíš sa aby tam bol signál |
KTM má menší zdvihy,vyšší hmotnost a poloviční dojezd.O upevnění bagáže a absenci kokpitu se taktně nezmiňuji. |
Re: raptor: Taham do toho tvoju GS, lebo na nej vies jazdit a asi aj trocha v terene. A potom, ak by si presadol na lahucku motorku, pocitil by si rozdiel a zistil, ze s moto 200+ je jazdit v terene blud. Je to sice zabava ale len do chvile, ked prijemna sotolinka sa meni na enduro trasu a kamaratov v okoli zopar (100-viek) kilometrov niet... |
Pozri obrázok |
Ja som si tiež povedal, Upravené 4 krát. Naposledy upravil Feror (07.08.2016 20:10) |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (07.08.2016 20:16) |
...kapanek zlozite na tablete vybrat link z rajče Upravené 2 krát. Naposledy upravil Feror (07.08.2016 20:47) |
roman - ja som mal k dispozicii informacie uvedene tu na motoride nie z tvojho propagacneho materialu a nepredpokladam zeby si awia cucal tie čísla z palca |
raptor:porovnávaš výrazne rozdielne stroje. Vzhladom na váhu CCM by KTM musela nejaku malu adventúru spraviť z EXC 450.A neviem či by cena bola pod 12 litrov |
Raptore,čekal bych omluvu,ale to Ty asi neumíš.Takže promiň,ale s Tebou končím. |
raptor- porovnávaciu tabuľku som vytvoril i v mojom blogu.. sergejdesign.blogspot.sk/2016/07/report-z-jazdy-ccm-gp4... |
alexa - rozdiel v tomto pripade je cca 15kg suchej vahy. Málo? Veľa? Uhol pohladu. Podla mna ak KTM vybehne s Adventure 390 tak CCM 450 v tom momente skončila bez ohľadu na diskusiu medzi mnou a Romanom. |
Podla mojich skusenosti je na motorke, ktora chodi po dialnici 110km/h, kapotaz zbytocna. Navyse v tazsom terene je vyslovene na skodu, pretoze ta moze udret a je to dalsia vec, ktora sa moze pri jazde lesom, alebo preleteni cez riadidla poskodit. Strasne som tuzil mat kapotaz, aj ta motorka o 100% lepsie vyzera, ale 9.000km ma presvedcilo, ze to vobec nepotrebujem. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21823 | Včera: 188022