Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki Ninja ZX-10R 2013 s elektronickým tlmičom riadenia a novými farbami
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
|
|
Hodnotenie: Konecne tam namontuju poriadny tlmic |
Hodnotenie: z tych elektronickych tlmicov riadenia by som velmi uneseny nebol.. na cestu je to fajn, na okruh je to nepouzitelne. pri nizkych rychlostach je makky a na okruhu treba aj v pomalych zakrutach, aby bol tvrdy |
Jojo, ale urcite bude lepsi ako ten co je tam teraz, ten je upne nepouzitelny.... |
Hodnotenie: tlmic riadenie na ZX je prikladom toho ze napis OHLINS este nic nezarucuje |
Elektronicke kokociny by mali zakazat... Aj do pretekov vsetkych kategorii |
Presne tak, clovek by povedal, ze ohlins sa k takemuto srackovemu tlmicu neznizi, ale opak je pravdou |
pitaz, "konvencne" tlmice riadenia su hydraulicke, nie mechanicke. Samozrejme viem, ako to myslis, a nejdem ta chytat za slovicka. Ja len aby tu nevznikali famy o nejakych mechanickych tlmicoch. |
Samko, Pitaz napísau "konvecne" a také možno sú mechanické, co Ti víš |
samko, ale elektronicky tlmic riadenia je tiez hydraulicky, alebo? |
Pitaz samozrejme, ze uz samotny pojem "elektronicky tlmic riadenia" nie je celkom presny. Ide o hydraulicky tlmic riadenia s elektronickym ovladanim (nastavenim utlmu). A ten "konvencny", je tak isto hydraulicky tlmic, ale s mechanickym ovladanim (nastavenim utlmu). Pravdou vsak ostava, ze "mechanicky tlmic", ktory spominas neexistuje. |
Pitaz a dalsia vec je, ze tlmič tlmí. Preto mozes nastavovat útlm. Nie tuhost, ako pises v predchadzajucom prispevku. Tuhost je vlastnost pružín. Tlmič riadenia ma za ulohu tlmit. Nemyl si tlmenie s pruzenim. Ide o dve odlisne funkcie. Prosim neber moje prispevky ako utok na tvoju osobu. Ide mi len o tom, aby sme nemiesali "hrusky s jablkami". |
Tak ale toto si si už moc dovolil k predajcovi motocyklov |
a ze nechyta za slovicka raptor ti moze zavidiet |
Samozrejme že mechanický tlmič existuje a vždy existoval - trecí, viď veterány... a dal sa nastavovať aj útlm... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (17.07.2012 13:09) |
samko1, no co hovoris na origos mechanicky tlmic riadenia? |
Awia, Dik. |
Pitaz Ked si spominal "konvencny" tlmic riadenia, myslel si presne tento, alebo si myslel konvencnz hydraulicky? |
no hadaj |
Pre mna je to tiez novinka. |
Veď trecie tlmiče boli prvé na prvých autách aj moto ešte pred hydraulikou aj ako tlmiče pruženia. en.wikipedia.org/wiki/Friction_disk_shock_absorber |
Hodnotenie: Kazda motorka ma predsa mechanicky tlmic riadenia, dokonca nastavitelny- staci dotiahnut hlavu riadenia. Volaju to aj tlmic riadenia pre chudobnych |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 347598 | Včera: 163289