Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (34 hodnotení)
Diskusia k článku: Jazdenky: Honda VFR 800 versus Yamaha TDM 850
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: dobrý článok s dobrými motorkami |
Hodnotenie: Vidi, s tými varaderistami, to si myslel mňa, ako som stonal, kým som si poskladal nohy na stupačky? |
Hodnotenie: Pekné porovnanie pre váhavých. Čo sa týka zohrievania zadných válcov VFR je to známa vec... pozná každý majiteľ, v lete je to otrava. Treba ale jazdiť a je to fajn. Priznám sa, že na TDM som ešte nešiel ale stále mi vadilo, že je až príliš cestná. Aspoň podľa vzhľadu. Súhlasím, že dizajn TDM je naozaj vydarený... |
- nie som si scela isty ci sa TDM narodila pre turistiku, je to taka anirybaanirak |
Hodnotenie: Velmi dobry clanok!!! |
Hodnotenie: Dobré motorky, každý kto uvažuje o turistike by s ními mal počítať pri svojom výbere. |
Hodnotenie: ....spoko parad Vidicon - chvallimm.... |
apropo vidi nezabudol si pri VFR opisat ono zahadne obcasne trhanie retazou? |
Hodnotenie: Vidis, skvely clanok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (11.01.2007 11:10) |
Hodnotenie: dobrý článok. |
asi vas sklamem priatelia sme asi predposledna krajina v EU kde sa cez dediny jazdi 60 vsade to je 50... ale myslim ze po uprave smerom nadol sa vas problem vyriesi a nebude vam dvojka tak hucat |
Hodnotenie: V prvom rade pochvalim pekný a užitočný článok, pre tych ktory rozmyšlaju nad motorkou s kubaturou okolo 800. Lebo 600 kubikov je pre niekoho malo (niežeby 600-vice neťahaly, ale je to proste obiemovo maly motor) a liter je možno už veľa. |
Hodnotenie: Zer gut. Páči sa mi TDM. Mám 195 cm. |
Hodnotenie: Fajn porovnanie. Užitočné informácie pre nerozhodných. Osobne si myslím, že VFR ročníky 99-2001 sú lepšie ako nové V-Tec. Ja vlastním VFR r.v.94 a nemôžem si sťažovať na nič. Staršie ročníky VFR majú oproti V-Tecu aj oveľa lepšiu spotrebu (5l na 100km). |
Hodnotenie: Aj ja sa pripájam ku pozitívnym reakciám na tento článok... |
Hodnotenie: josky na mojej vfr je sytic ale ja mam starsiu...98 |
Hodnotenie: Pekný článok a keďze mám TDM, tak trochu porovnávam v clanku prezentovane nazory s mojimi skúsenostami. |
A ešte info o spotrebe: |
Hodnotenie: Pekny clanocek.Tiez TDM nepovazujem za enduro aj ked toho dokaze mnoho .Keby som inklinoval len k ceste a mal pochopenie aj pre spolujazdca tak by bola VFRa horucou kandidatkou. |
Hodnotenie: Dlho som skromnému Vidimu musel pripomínať, aby sem tento veľmi poctivo napísaný článok "hodil" a zdá sa, že je dobre, že sa osmelil. Okrem verbálnej chvály, má odo mňa už aj virtuálnu. |
Hodnotenie: Pekne a rozsiahle spracovanie clanku. To muselo dat kopu prace. |
Hodnotenie: Dalsi uzitocny clanok, ktory som si rad precital! |
Hodnotenie: hmm , co je to prehrievanie ? strieka ti voda z chladica ? mne sa pokial nezastavim zapol ventilator len malokedy , to som ale ani nepostrehol , ani neviem kade mi fuci horuci vzduch von ,na kolena uricite nie , ci sa mi zadne valce prehrievaju to fakt tiez netusim ,na sedadle a nadrzi nic necitit . Vozil som sa s kamosom , porovnavali sme teplotu 1000RR a VFR800 , skoro na chlp rovnake hodnoty pri rovnakej jazde . Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (11.01.2007 18:08) |
Hodnotenie: Fakt velmi pekný článok so super motorkami |
Hodnotenie: Vidi super...ale mne sa z nej podarilo vytiahnut 219km/h |
Hodnotenie: Pekny clanok. Čítal som ho uz v majovom Motomagazine. |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Hodnotenie: dobry clanok ale toto ma pobavilo |
Hodnotenie: Super ! Poprosime viac ! |
Hodnotenie: Perfektny clanok....presne taky som hladal, mam 190cm a nedavno som predal moto a budem zohanat dalsie ale nevedel som ake... TDM ma uz davno lakala ale teraz som sa veru rozhodol, bude to asi ona co budem hladat. Hladam nieco vacsie a ked pisete ze je to moto vhodne aj pre vyssich tak som rad... Clanky tohto typu mam velmi v oblube, clovek sa z nich najviac dozvie. Este nieco nasporim a hura na inzeraty . Nech sa dari |
Hodnotenie: |
Hodnotenie: Pekny clanok , cital som ho uz v spominanom motomagazine. |
Ale takto si asi VFR-ku model 98 - 01 zo zahranicia nekupim, pokial nezrusia ten posraný COC!!! Certifikát vystavia len na novy model. A na SK su pomerne dost drahe. |
..oprava v mojom prispevku, spravil som preklep "model 1996" |
ako ja to kaslem, pisem asi pol hodinu odpovede a stlacil som klavesu, co ma vratila o stranku naspat... vsetok ten text mi vymazalo... na toto dnes nemam nervy |
duggo..mas este to video co sme sprintovali v Rusovciach??? TDM versus Transalp?? tam kde som trosku zaspal start a potom som ta vyprásil |
uz som sa troch ukludnil, ale odpisem len strucne, dufam, ze sa neurazite: |
Hodnotenie: Mamaloosa:"Na druhej strane maximalna spotreba sa nedostala cez 7,5 litra ked som prejazdil skoro celu nadrz pri cervenom poli." |
Pri cervenom poli na pol plynu? |
Hodnotenie: tak sa pridam aj ja k hodnoteniu - super clanok, dobre postrehy (vidiet ze z praxe)....muselo to stat dost prace. Vidi super!!! |
Hodnotenie: Článok 1* - prospešný, výborný, nejeden "časopisový" redaktor by si ho mal prečítať. |
tino> nepotrebujem ani zdaleka plny plyn, aby som sa dostal k cervenemu polu...len cim viacej pridavam, tym rychlejsie sa k cervenemu polu dostanem. |
k tej baterke...modely do 1996 boli na tom naozaj zle. ako bolo pisane, baterka bola pod nadrzou a bolo treba dat dole bocne plasty, sedadlo, nadrz a az potom bol clovek tam kde chcel. po 1996 je to daleko jednoduchsie. baterka je za zadnym tlmicom a da sa k nej jednoducho dostat od zadneho kolesa. ja som 12V zasuvku vyriesil tak, ze som kable napojil nie na baterku ale na kable vyvedene z "baterkoveho kastlika". tak ju aj nabijam a je to v pohode... |
Hodnotenie: pekny clanok, pekna porovnavacka, ale... |
duroslav , mal som Transalpa a teraz mam VFR , vzdy ma zacal bolet zadok skorej ako ruky , posed je tam normalny , nic sportove . |
Matus: |
Dakujem Majtovy za vysvetlenie, ako je to s bateriou na novsich modeloch. Je to velmi pospesna poznamka. |
Hodnotenie: VFR-ky sa mi vzdy pacili. TDM-ky naopak, nepacili sa mi vyzorom. Aj ked to nie je moja kategoria, tak z tych dvoch by som siel jednoznacne do VFR. |
vidicon: suhlasim, mas pravdu... asi naozaj treba aj taketo porovnavacky, fakt chybaju... |
som ducatista ale ked pocujem VFRku tak vzdy sa obzriem, ten zvuk je navykovy |
Hodnotenie: super clanok |
niekto mi povedal ,ze to huci ako tatramatka sa mi zda ,ze ten clovek ma tiez ducati ,multivitaminovu ! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 207391 | Včera: 122460