Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Minitest BMW K 1200 GT - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMinitest BMW K 1200 GT - Diskusné fórum

Hodnotenie: (10 hodnotení)

Diskusia k článku: Minitest BMW K 1200 GT

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
03.10.2006 23:53

Minitest BMW K 1200 GT

dodoKE
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

fajn clanok hergi...
mne sa masina osobne paci,tym kapotam som pred pol rokom nemohol prist na chut , no dnes mi to pripada ine, svojske, za co asi budem obvineny z bmw-filie :-D


04.10.2006 5:29

Re: Minitest BMW K 1200 GT

vmax
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:'(


04.10.2006 7:24

Re: Minitest BMW K 1200 GT

lure
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Super masinka, pacil sa mi aj clanok, lebo nie je to vsetko pisane len v superlativoch, ale aj napriek uvedenym nedostatkom by som sa vedel s nimi bez problemov vysposriadat :-))) , s cenou vsak uz isto nie. :-O


04.10.2006 7:34

Re: Minitest BMW K 1200 GT

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nadherny stroj, dobry test ale ta cena :-O :-~ :-@ :-( :-((( :-(((((( :'(


04.10.2006 8:41

Re: Minitest BMW K 1200 GT

rapid
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

technicky super ;-) ale tie ostre tvary :-~ nic moc


04.10.2006 8:48

Re: Minitest BMW K 1200 GT

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

pekne napisane... technicky az moc prepracovana motorka, sama elektronika, ked sa pokazi kontrola oleja, je cela moto v kybli...
Herghi, z tej dovolenky si sa nam vratil nejaky nabity, stale by si len "strielal" >:-)


04.10.2006 8:49

Re: Minitest BMW K 1200 GT

agressor
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Paraadicka. Musel si si to vychutnavat. ;-) Este prezrat, co je to BC a ESA. Jedno z nich bude asi plexi a do druhe podvozok?
Paradna motorka. ...ktovie preco 4-valec? >:-)


04.10.2006 9:04

Re: Minitest BMW K 1200 GT

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

aby dvojvalcovy agressor mal o com skemrat :-)))


04.10.2006 9:20

Re: Minitest BMW K 1200 GT

cygno
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekny clanok, aj ked ta motorka na mna posobi akosi divne. Nepacia sa mi radove stvorvalce na BMW.


04.10.2006 9:37

Re: Minitest BMW K 1200 GT

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Ďakujem za dobré hodnotenie!

Vidi - test vznikol ešte pred odchodom do Egypta

Agre - je to napísané v popise obrázkov v galérii - BC je na prepínanie funkcií palubného počítača, ESA na upravovanie podvozku.

Herghott


04.10.2006 9:38

Re: Minitest BMW K 1200 GT

typicka fasisticka okupacna masineria. presne to si raz kupim, ked pojdem po 40 tke na dochodok a budem len trapit europu tou 180 tkou gumou. Oni ti nemci su hrozni aj medvede bmw vozy a vsetko. Ale komu ten styl sedi zaplati aj vyssiu cenu...ved je aj za co.


04.10.2006 10:10

Re: Minitest BMW K 1200 GT

widow
Darca Krvi  Turista 

Úplne ma dostala ;-) .


04.10.2006 13:16

Re: Minitest BMW K 1200 GT

mamaloosa
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré


Co sa tyka designu:
pre mna je to proste mamut, takze sa mi to moc nelubi , tak isto jak sa mi nelubia aj ostatne spuchnute motorky napr. Hayabusa, atd :-~

Co sa tyka techniky:
BMW je proste BMW, kurva jak mozu tie ich motorky jazdit s takou spotrebou? za tym musi byt nejaky nemecky zaklinac hadov. Vzdy sa nad tym cudujem. Je to proste jedna z veci co nikdy nepochopim kym sa k nim aj ostatny aspon trochu nepriblizia :-))) :-)))

Mozno raz aj ja dorasten na takehoto mamuta ;-)


04.10.2006 15:13

Re: Minitest BMW K 1200 GT

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

parada 8-) az na ten zvku v nizych otackac hak elektromotor :-D


04.10.2006 15:33

Re: Minitest BMW K 1200 GT

Mixo
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

no nic pre mna... :-~


04.10.2006 21:32

Re: Minitest BMW K 1200 GT

zeze
 Turista 

Ikona

mototuristicky sen.
ale nie je vsetko automaticky dokonale, co vela stoji, a ma znacku bmw.
cital som cerstvy porovnavaci test gt a yamahy fjr v nemeckom (!) casopise, a bol som dost prekvapeny celkovym duchom clanku i bodovania. bmw vynikalo kvalitou spracovania, prepracovanostou detailov a rozsahom vybavy, v praxi stabilitou pri najvyssich rychlostiach, ale to bola asi jedina vec, s ktorou mala bmw pred (uz dost zostarnutou) yamahou navrch. kritika na bmw sa zniesla na hlucnu a neotesanu prevodovku, trhanosekany pohyb v mestskej premavke, celkovu velkost motorky (vraj pod 180cm je s tym trapenie), dost vysoku spotrebu paliva (yamaha mala nizsiu napriek 5st prevodovke!) a cosi sa sepkalo i o potrebe doliat olej, no a o cene ani nehovorim.
verim, ze detske chyby sa do roka odstrania, a konecne ponuka aj bmw vykon! doteraz sa to taktne prehliadalo, ale ked je na svete 150k agregat, zrazu nie je problem nahlas povedat, ze K1200LT ma koni malo. zeby sme sa coskoro dockali LTcka s tymto motorom???


04.10.2006 22:24

Re: Minitest BMW K 1200 GT

Tajtrlik
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Článok:Parádny.
Motorka:Nádherná. Som do BMW proste blázon.Či sú to autá, alebo moto. Je pravda že tá cena je ďaleko vpredu.
Ešte niečo: To nieje motorka, to je BMW.(niekto s tým nebude súhlasiť.)


05.10.2006 7:09

Re: Minitest BMW K 1200 GT

rejdio
 Geriatrik 

Ikona

Agre...BC=board computer, ESA=electronic suspension adjustment. Hlavne to druhe je super :-))) Neviem ako GT, ale R-ko ma tri rezimy ESA pocas jazdy (comfort, normal a sport) a tri rezimy, ktore sa nastavuju pred jazdou (solo, solo+batozina, tandem).Na okruhu by som asi pouzil kombinaciu tandem-sport aj pri jazde solo, vtedy je podvozok krasne tvrdy a drzi ako hluchy dvere :-)))
Mne spotreba vychadza do 6 litrov pri kratkych trasach a nieco malo cez 5 litrov pri dlhsich presunoch.
Zeze ma pravdu, prevodovka rachoti az nezdravo (aspon na R-ku) :-((( Neviem, ako je na tom GT-cko, ale asi obdobne. S hladanim neutralu nemavam problemy ci pocas jazdy, alebo na mieste. Cerpadlo posilnovaca brzd je na R-ku pocut len pri vypnutom motore, po nastartovani ho nepocut. Hergi asi trochu opomenul brzdy. Su prepojene a v sucinnosti s podvozkom funguju naozaj skvele. Ziadne norenie prednej vidlice a ucinok je uzasny. Uz par krat ma dostali z kritickej situacie.


07.10.2006 20:32

Re: Minitest BMW K 1200 GT

piranha
 Turista 

Ikona

Mne pripadá že kapotáž a kufre sú z inej motorky. Radšej by som išiel do FJR od YAMAHY. A ešte mi ostane aj na R1.
To sa musíš narodiť, že chceš BMW.


12.10.2006 12:40

Re: Minitest BMW K 1200 GT

Albin
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

mne sa na tom nepačia tie kufre,ked sa otvorý tak vam všetko popada von



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45608 | Včera: 156251