Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Porovnanie motocyklov:

Vyber motocykel pre porovnanie:

Vyberte motocykel

Značka:
Kubatúra:
Model, ročník: Žiadne záznamy.

Vybrané motocykle

Foto:
 Odstráň z porovnaniaPenta 125 Torete 1991
Všeobecné informácie:
Výrobca:Penta
Model:125 Torete
Rok:1991
Kategória:Enduro
Motor:
Typ motora:jednovalec (2T)
Objem:124.97 ccm
Max. výkon:12.24 k (9.00 kW) / 7800 ot.
Kompresný pomer:12.0:1
Vŕtanie x Zdvih:55.0 x 52.6 mm
Palivový system:karburátor DELLORTO 28mm
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:240 mm
Zdvih vzadu:200 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová 2piestik
Pneu vpredu:2.75-21
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:4.00-18
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:118 kg
Objem nádrže:12 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:110 km/h
Spotreba paliva:3.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 257 km
Poznámka:
Poznámka:Motocykel vyrábaný na Slovensku (Kysucké Nové Mesto) v rokoch 1991-1993.
Motor ČZ 125/519
výkonnejší variant mal 14,2 kw (20k)
karburátor DELLORTO 28mm
mechanická regulácia časovania
nasávanie membránovým ventilom
bezkontaktové zapaľovanie Ducati
kyvka vola oceľová aj hliníková
centrálny tlmič ČZ
USD vidlica
duralové ráfiky Akront

Približne v období začiatkom 90-tych rokov, presnejšie v 1992 roku začali v tlači presakovať prvé správy o ,,motocykloch s Kysúc". Išlo o projekt Ing. Ľubomíra Janošku a ľudí okolo neho. Jednalo sa o motocykel s označením Penta 125 Torete. Títo páni odoberali síce zo Strakoníc hotové motory ČZ 125, ale tentokrát to najlepšie čo vtedy v sérii ponúkali, a síce motor z motokrosového špeciálu ČZ 125/519. Akurát im ho dodávali v upravenej verzii s menším výkonom a teda väčšou životnosťou. Nakupovali ešte iné špeciálne diely ako prednú vidlicu typu upside-down atd. ale rám a množstvo iného si vyrábali vo vlastnej réžii. Takto vznikla vcelku vydarená a výkonná aj moderná motorka. Lenže údajne spolupráca s padajúcou fabrikou ČZ-Cagiva nejak dlhodobo nefungovala tak ako by mala. To vyústilo do experimentov s osadením ázijského motora.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 232858 | Včera: 163473