Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOtvorenie Honda VF 750 C na plný výkon - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor, Karburátor.

04.07.2020 22:04

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

kovo22
 Čoprák 

Re: RomanSVK: ano, ja to chápem a viem, že bude treba pretryskovať a vymeniť sanie a aj ihly. Ja len tajne dúfam, že tam nebude žiadne ďalšie prekvapko ako písal Merlin00. Zatiaľ márne hľadám na nete niekoho, čo už touto modifikáciou prešiel. Ani českí Magna Riders mi neporadili. Ak to bude hotové, dám vedieť.


04.07.2020 13:38

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

RomanSVK
 Turista 

Ikona

Re: kovo22: to áno, ale v tabuľke dole máš pre jednotlivé KW označenie použitých trysiek. Čísla majú rôzne a v tom texte a tabuľke je uvedené, že označenie karburátorov / Fabrikschild / je to isté, ale použité " príslušenstvo-trysky /Hauptdüsen / alebo značenie sady trysiek / Düsennadelsatz Kennzeichnung / a značenie na saní - AnsaugstutzenKennzeichnung je rozdielne. Tak asi sa treba pozrieť na pretryskovanie, prípadne na sanie

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (04.07.2020 13:39)


04.07.2020 9:29

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

kovo22
 Čoprák 

Re: RomanSVK: v tom dokumente sa píše - Z našej strany neexistujú žiadne technické obavy o výkon motora, ak sú diely uvedené nižšie správne vymenené.
Rozdiel vo výkone motora je výsledkom použitia rôznych sacích potrubí karburátora. Samotné karburátory nemusia byť vymenené.


04.07.2020 1:25

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

RomanSVK
 Turista 

Ikona

Re: kovo22: Podľa toho čo si postol to vyzerá na rozdielne značenie trysiek a prírub / sania karburátorov podľa KW. Je to dole v tej tabuľke.

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanSVK (04.07.2020 1:28)


03.07.2020 22:14

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

kovo22
 Čoprák 

Re: Merlin00: ano sú tam Keihin karburatory. Podľa tohto www.honda.de/content/dam/local/germany/motorcycles...
by tam však nemala byť žiadna modalita. Teda aspoň dúfam, ale istý si budem až keď sa na to pozrú v servise.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kovo22 (03.07.2020 22:14)


03.07.2020 18:42

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Mozno ta caka prekvapko, mozno nie.
Karburatory keihin, ak su tam take, mozu mat taku skrtiacu modalitu a ta sa skryva zalisovana v jednej dutinke, kade vedu kanaliky v tom karburatore,
Aj trysky na akceleracnych podtlakovych pumpach, byvaju odlisne.
To by si zistil, ku vlastnej zlosti, po nevratnej rozborke karburatorov, najma tych zalisovanych cylindrov. Ale moze to byt vsetko inak, modifikacii bolo velmi vela.


03.07.2020 16:39

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

kovo22
 Čoprák 

Re: miros139: Re: miros139: tu stranku som prezeral a tiež som nenašiel nič. Moje trysky by mali byť 100. V Honde v KE bolo vidno, ze sa im s tym nechce babrať. Zacali blúzniť o ostrejšej vačke, ale na 100% viem, že vačky sú rovnaké na všetkých výkonnostných modeloch. Ja si len chcem byť istý, že ma po rozkuchaní motorky nečaká nejaké prekvapko.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kovo22 (03.07.2020 16:39)


03.07.2020 10:53

Re: Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

Re: kovo22: pohladaj na partsdepot.cz podla modelu, ci neboli aj nejake dorazy vo vickach nad membranami v karburatore,popr navarene trubky vnutri vyfukovych zvodov na zaciatku, netvrdim neviem ako konkretne sa skrtila tato motorka, popozeraj to v zozname dielov ci nahodou nemala aj ine vacky

Dôvod úpravy: som to pozrel zbezne na tej stranke,nic som nezistil vsetky diely su jedenkrat..trysky su 105 ,mozno ti viac zistia niekde v honde

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (03.07.2020 10:59)


02.07.2020 16:06

Otvorenie Honda VF 750 C na plný výkon

kovo22
 Čoprák 

Zdravím vás páni. Chcel by som poradiť, či je možne uškrtenú Honda VF 750 C r. 1995 výmenou trysiek a sacích prírub dostať z 37kw na plných 64kw? Teraz to točí max. 6000 rpm a max. 155 km/h.Nejde o priškrtenie majiteľom. Je to slabšia verzia priamo z výroby, čo potvrdzuje aj otáčkomer, kde červené pásmo začína od 6000 rpm. Od 10000 rpm je tá červená zvýraznená ešte viac, takže v Honde zrejme rátali s tým, že majiteľ možno bude chcieť výkon otvoriť naplno. Viem, že sa robili 25kw, 37kw a 64kw verzie pre európsky trh.Podľa jedného dokumentu z nemeckej sekcie HONDA, sa otvorenie alebo naopak redukcia robia výmenou trysiek a sania. Stačí vymeniť tie trysky a sanie a nastaviť podtlaky alebo je ešte niečo potreba spraviť?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 23063 | Včera: 120830