Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

BURGMAN 650 elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBURGMAN 650 elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Elektrika.

23.08.2018 11:23

BURGMAN 650 elektrika

Mirco731
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte,
nevedel by mi niekto poradit?Burgman 650 r.v. 2011-obcasne za jazdy zhasne motor aj pristrojovka. Inak vsetko bezi v pohode. Predpokladam, ze bude problem v nejakej kabelazi, ale ak sa s tym uz niekto stretol, ulahcilo by mi to rozoberanie celeho skutru. Vopred dakujem za rady


23.08.2018 20:43

Re: BURGMAN 650 elektrika

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Vtipna rada.
Skontroluj creva /prepinac/ jadro spinacej skrinky.
ACC kontakt sa casom vypali a potom to robievalo psie kusy.
Druhy problem je, treba urobit dodatocne ukostrenie, medzi (-) baterky a predne ulozenie elektriky na rajdach.
je tam v starsich kusoch taka zrada, ktora neobsahuje prepojovaci kabel minus.

Dalsie hovadinky, ktore zvyknu nasierat, su klasicke drobnosti.
Spinac bocneho stojanu /ale to nechcipne palubovka/
Main fuse -- Poistka pod sedlom hlavna a podruzna, casto zaoxidovali kontakty.
Starsie typy mali poistky na kontakte baterky, niektore modifikacie, mali main fuse na rele startera.

Treba prekontrolovat aj ukostrenie startera, je to hlavny minus na kostru.
Este je tam taka "Y" spojka, opat si nepamatam presne ci to bola 400, alebo 650, od minusu baterie smerom na kostru, tensi kabel a v jednom fastone prepojeny.
Sluzi ako diagnosticky bod pripojenia Amper metra, pre kontrolu dobijania.
Ta spojka zvykla odhnit a zacali problemy.

Viac ma nenapada.
Stare kusy z vysokym najazdom, mavali problem v prepojovacom bunte, medzi kostrou a prednymi rajdami, postupne umierali kable v zvazku.
Prejavovalo sa to na svetlach.

Dalsi problem, kedy velmi skoro odide prepinaci kontakt ACC v spinacke, je vtedy, ked sa zapoja /upravia/ predne svetla "paralelne" teda 2x H4 a zvysi sa odber od B+ do ACC.
Prud pretekajuci tym kontaktom, je prilis vysoky a prepinac na to nieje stavany.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 230709 | Včera: 124909