Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

bmw k1600 gt - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiubmw k1600 gt - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém.

26.12.2017 18:06

Re: bmw k1600 gt

zalezi, ako velmi trvas na spatnej vazbe od motorky. gtlko (a zrejme aj gtcko) neplni slepo pokyny jazdca, ale kazdy pokyn motorkara niekolko krat prehodnoti a az potom sa rozhodne ci a ako ho splni. skratka ta motorka privelmi rozmysla a je to citit. pri pohodovej turistike to je v pohode a nepocitis to, ale akonahle sa na nej budes chciet vyblaznit, tak si to vsimnes.
ine silne motorky nespekuluju, ty pridas plyn a oni skratka bez debaty vyrazia a vsetko je na tebe.


19.12.2017 12:54

Re: bmw k1600 gt

XXHONDAL
 Turista 

Ikona

Cize v skratke motor ok, podvozok ok,brzdy tiez ok, akurat ze na nej fuka a mozes zmoknut :-D


19.12.2017 11:01

Re: bmw k1600 gt

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Presne otomto uz dlhsie hovorim, ked citam testy a vsade pisu ako je veterny komfort v poradecku na 90% testovanych moto, potom na ne sadnem, ze reku vyskusam a obrazne povedane, ide mi vyrazit dekel ... a na goldvingu som mal na krizoch namrazu, ako mi tam fukalo... ecetera ecetera


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (19.12.2017 11:03)


19.12.2017 10:17

Re: bmw k1600 gt

BikerTT
 Turista 

Ikona

Pozrel som veľa diskusií a testov na rôzne plexi (na GT existuje veľa alternatív) a na tieto sú veľmi dobré referencie.

www.aeroflowscreens.com/K1600GT_GTL/K1600GT%20_GTL_Prod...

Existujú v rôznych výškach a sú navrhnuté tak, že fungujú pri pozeraní ponad plexi.


Ešte som to neskúšal, používam plexi z GTL + deflektor od raptora + štuple do uší.



19.12.2017 9:07

Re: bmw k1600 gt

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

boombastic - presne kazdy cm rozhoduje + kazdy clovek ma iny pomer dlzky trupu a noh.. niekto sedi vystrety, iny zas mierne zhrbeny..

podla mna to neni iba plexisklom ale celkovo aerodynamikou... uz spominane RT1200 ma tiez malu vykladnu skrinu namiesto plexiskla a obtekanie vzduchu je na tej motorke je v poradecku


19.12.2017 8:29

Re: bmw k1600 gt

Re: raptor: asi si fakt len velky. ale mozno vymyslia dake alternativne plexi (ty by si potom o tom mohol vediet ako jeden z prvych) a to uz bude lepsie. ja tento problem vnimam, ale dokazem ho uplne eliminovat, mam ale o 7cm menej jak ty a to moze hrat velku ulohu.


19.12.2017 0:39

Re: bmw k1600 gt

tie turbulencie vytvara prave ta velka sirka plexi na introsi s malym plexi som ziadne nemal cim je plexi sirsie tym je horsie na kecy tych testovacov co sa na tom vozili iba za slniecka a tvrdia ze na tom nezmoknete sa vykaslite zmoknete 2 x viac ako na inej motorke


18.12.2017 18:52

Re: bmw k1600 gt

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

XXhondal - tie deflektory predavam, viem ake su dobre ale nemyslim si ze ten deflektor dokaze nieco spravit s vracajucim sa vzduchom odzadu (doslova mi v lete vyzliekal tricko)

boombastic - velmi dlho som sa hral s tym plexom... ziadna poloha nebola vobec dobra, na druhej strane na F6B nie je moznost nastavit to plexo a obtekanie vzduchu bolo prikladne

stiv - asi vec vkusu a nazoru... podla mna spekulovat sa ma aby si nasiel spravnu polohu a ked ju najdes vybavene. Aby som sa hral s tym plexom podla toho aky vietor a odkial fuka a ako rychlo idem... no mozem jebat. A pritom posledne vzduchom chladene RT1200 je nebe a dudy oproti 1600 GT


18.12.2017 18:12

Re: bmw k1600 gt

stiv
 Čoprák 

Ikona

no čitam to tu celkom zaujimavé postrehy to fukanie som mal aj na mojej 1200rt dal som večšie plexi zase ked pršalo dal som ho dole a pozeral cez plexi dal som spať origoš každa moto ma niečo do seba ked mam na 1200 topcase vracia vzduch na chrbat a tak človek stale špekuluje 8-) e a vylepšuje


18.12.2017 13:13

Re: bmw k1600 gt

eliminacia turbulencii a fukania do chrbta pomocou nastavovania plexi je hra doslova s milimetrami, ale da sa to. ono sa ten vietor pomerne casto meni a treba stelovat zas, ale aspon ma clovek zabavku.


18.12.2017 12:13

Re: bmw k1600 gt

XXHONDAL
 Turista 

Ikona

Prave preto ze som vyssi jazdec ako prve som si na plexi domontoval nastavitelny deflektor a uz nefuka, ale to som robil na kazdej moto ktoru som vlastnil


18.12.2017 11:51

Re: bmw k1600 gt

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mna ta motorka dost sklamala

motor uzasny, podvozok uzasny, brzdy uzasne.. ale turbulencie za tym plexisklom uplne katastrofalne nech som to nastavoval hore, dole, na stred.. vsetko jedno

na porovnanie previezol som sa v kratkom case aj na F6B co je vlastne ocesany goldwing a nechapajuc som zostupoval ako je mozne ze s tym malym stitkom sa na tom motorrade od hondy slo uplne naparadu a bez turbulencii

je mozne ze snad mensi jazdci nemaju takyto problem (ja 195cm)


18.12.2017 9:22

Re: bmw k1600 g

XXHONDAL
 Turista 

Ikona

Vlani v decembri som si kupil K 1600 gt malo najazd 10tis km, cez sezonu som urobil 14tis km,it,fr,ch,slo,hr,at,uplna spokojnost,spotteba super max do 6 l solo ale plne nabaleny,motor R6 super zvuk mam tam 2xakrap,super tah,servis zatial olej a pneu


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil XXHONDAL (18.12.2017 9:22)


18.12.2017 6:41

Re: bmw k1600 gt

na cestovanie zatial nic lepsie nekupis, ale ber verziu GTL.

Dôvod úpravy: uprava

Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (18.12.2017 6:42)


18.12.2017 3:11

Re: bmw k1600 gt

je to iba nepodarena kopia Hondy Paneuropan

tak ako je novy Goldwing nepodarena kopia BMW K1600 gtl

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (18.12.2017 3:16)


18.12.2017 1:08

Re: bmw k1600 gt

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak to ches do zbierky, tak je to ok.
Z mojho pohladu, je to prilis zlozite, na domace opravy, len vymenit kosti v prednom duoleveleri a dat dole brnkatka a zase ich nalozit, je zdlhave.
Ak sa na tom zacne kazit elektrika, veru neviem, ci by ma to bavilo opravovat.
Ale prirovnal by som to ku dnesnym autam.
Je mozne doma opravovat auto z poslednych 10 rokov produkcie od BMW, najvyssej rady 7?
Asi je mozne. Ale je to nerentabilne.
Je mozne si doma vymenit olej, brzdove platnicky, aj auto umyt doma na dvore.
Nieje to vsak bezne, aby vlastnik, majitel, tieto veci robil.
Ale ak sa rozsvieti kontrolka nejakeho systemu, tak je cas, volat servis.
A rovnako je to aj z K1600.
Pokial natrafis na dobry kus, ktory ma servisnu historiu, tak mozes smelo pokracovat vlastnictvom a doplnat servisnu historiu, pri zvysujucom sa najazde km.
Na rozdiel od Dragstaru, ale budes prevadzkujucim vlastnikom, nie servisakom.
Pri cca 3-4 nasobku ceny, ako ma napriklad XVS1100, sa ale nepatri aby si hladal tlakovy senzor ABS, alebo zhanal z vraku ESA tlmice, niekde v Rosenheime na vrakaci. Proste to odovzdas do servisu.
V podstate sa tam nema co pokazit, ako na kazdom BMW.
Ale na rozdiel od starsich modelov, je tam podstatne viac moznosti.

Trocha som sa na tom povozil, mne napriklad ta moto vyhovje, nevyzeram na tom smiesne, je mi tak akorat, trocha malo miesta na kolena /vtipkujem, mam 2m/
Moja pani z toho nechcela zliezt.
Do mesta trocha velke, ale to je kazda moto, ktora mi je dobra.
Pocit som stoho mal rovnaky, ako pred 20 rokmi, ked som osedlal K100LT.
Auto, ktoremu dali len 2 kolesa.
Ale na rozdiel od mojej moto, tam hra aj radio... :-)))


17.12.2017 22:15

bmw k1600 gt

stiv
 Čoprák 

Ikona

nazdar borci tak ked je vonku taká kosa tak ma chytá nákupna horučka a špekulujem doplniť do vozového parku k1600
mam doma viac kusov od bmw a k1600 je ďalší adept zaujíma ma hlavne spolahlivosť a cestovanie Duo a full naložená čo popozerať pred kúpov chcem to doviesť nie funglač Daujem za rady Stiv [ciel]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44027 | Včera: 243491