Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim motorajdaci. |
mám DRZ, perfektná univerzálna motorka. dá sa dojst do rumunska, pojazdit a spat. |
zalezi ake rocniky chces kupit. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (01.07.2011 10:18) |
janoval> ako pozeram tak tam napisali aj rocnik Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (01.07.2011 10:16) |
Ečko nedáš na papiere. iba Sko a SMko Upravené 1 krát. Naposledy upravil SpecialEdition (01.07.2011 10:15) |
no mne by asi vyhovovala prave Skova DRZ-ka, viem ze ma skrteny motor oproti Ecku a da sa prihlasit. Ja vykon az tak nepotrebujem, dolezita pre mna je co najnizsia vaha a co najdlhsi servisny interval. Nie som ziadny pretekar. Ale tak byt tyzden strateny niekde v rumunskom lese. Len potok a spacak a slaninku do batohu. Proste pohodova jazda mimo cestu. |
A viete niekto ci viem WRko prepakovat a popripade zdvihnut stupacky a riaditka vyssie? (mam 2 metre) |
dando : Aky je to bezny interval ako maju ostatni? kolko s tym spravim? |
janoval: na to co pises je optimalna. Tiez som teraz dumal splasit nejaku S kovu, ze tuto po okoli a aj nejake asfalt. spojovacky, ale mam uz dve motorky a nechcem 3, uz som to tak mal a je to kopa servisu a platenia a vyuziva sa to potom malo. Ale ak je nova za 4990 a vyuzijes ju nevahal by som. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (01.07.2011 11:11) |
bedna: ta z tvojho inzeratu neviem ci ma znacky. Ale zas ta za 4990 je E-ckova verzia, co som nasiel. Cize je bez TP. Keby bola Skova za tu cenu nova, tak by som asi zobral. |
pane: 300 kil v terene je utrpenie a nie relax. Skusali sme... |
janoval> Písal som ti to aj v tej téme, kde sme sa bavili predtým. Na to čo chceš je DR-Z 400S super. Ostrá motorka je na také jazdenie po ose zbytočný luxus. A ak nemáš v teréne dosť odjazdeného, tak myslím, že to čo dáš na WR dáš aj na DR-Z. Upravené 3 krát. Naposledy upravil volodaj (01.07.2011 11:52) |
Dando v čom je 5ventilová technika WRky nevýhodou? |
volodaj: zaujimave info, asi som to prehliadol, popozeram... |
XR sa už nová nerobí, na to som zabudol. Ak chceš vedieť intervaly WR, tak tu www.yamaha-motor.eu/eu/services/owner-manuals... si stiahni manuál, všetko je tam popísané. Ak budeš kupovať novú, tak kľudne zober aj ročník 2007 ak bude taká nová na predaj. Od vtedy sa okrem nálepiek nič nezmenilo. |
podla zrkadiel a blinkrov je to asi na znacky, staci tam zavolat, to nie je moj inzerat, len som vcera znuchaval, ale hovorim nehcem 3 masiny, radsej si po kopanycaaach a horach prebehnem konecniiik na bicykli. Na tie cestovne endura sa nedaj nahovorit, lebo sice na tom prejdes tiez dost, ale neni to taka pasia s prstom v nose ako na tychto nezmaroch typu dr. Proste su tie motorky uz tazke a tvrde, kedze maju dost cestne zameranie. Najlepsie by bolo ostre enduro, ale tam je pohyb po asfalte uz taky divny a servis casty. Ja ak by som chcel do hor a nejake kratke asfalt spojovacky na znackach kupim asi GG EC 300, alebo HM CRE 250 4T,a le skor ten 2T, kvoli udrzbe. Ale to uz nie je do rumunska na tom ist DR a pod su posledny level do akeho by som isiel, uz nic cestnejsieho nie. |
bedna: dvojtak laka aj mna, najskor asi EXC300, ale to uz ozaj len do terenu. |
volodaj: dik za ten link. Pozeram prave tabulku a po 1000km by sa mi asi nechcelo kruzok na pieste menit (a nie len to), niekde v rumunskom lese. Jedine to tam dotiahnut na voziku, ale to uz nie je ono. |
áno má drz 6000 interval na olej, aj kostičky sa dajú dokúpit, len neviem konkretne kde, neriešil som ich. |
janoval> Aká výmena? Pokiaľ viem tak Yamaha na diely neuvádza výmenné intervaly, ale iba kontrolné. Rozobrať, skontrolovať ak nie je v tolerancií vymeniť. Naokolo je kopec závodne jazdených WR-iek, ktoré majú aj cez 200 hodín s pôvodným motorom, prípadne s výmenou rozvodovej reťaze. A to aj 250, nie ešte 450. Až také horúce to pri nich s tými výmenami nie je. |
www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews... |
SpecialEdition: tak to si ma potesil. S dojazdom ratam, 100km na nadrz dam urcite a benzinky budu, pripadne domontujem nejaku bandasku malu niekam. |
Aha tak to som nevedel. To som ho už mal mať 2,5x vymenený . Myslím, že tam ešte nejakú dobu pobudne. |
No ked je tak ako pises, tak by som sa ani tej WRky nebal. Olej a filtre vymenit zvladnem aj na pol ceste.... |
ja som sa niekde docital takto o vymenach oleja Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (01.07.2011 13:31) |
dobra tema....velmi sa mi pozdava....janoval daj potom vediet, ake mas pocity z jazdy. a quantovu KLX250 si neskusal? |
Quanto svoju KLX-ku nepožičiava |
DR-Z 400 S sa vyraba aj v sucasnosti, ale predava sa iba v USA. V Europe novu nekupis - jedine ak by mali niekde este par kusov zabudnutych na sklade. E-cko na papiere nedas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dragonhunter (01.07.2011 23:40) |
takto nejak si to myslel |
bednickaaa aha ho...prosim teraz si odmysli enduro cast ktora je jasna a skus porovnat to nezaujimave priblizenie sa po asfalte do Rumunska s 25kg batozinou. DR400 vs XTZ660, mal si obe |
manana: fuj, to by bolo na infarkt aj na tej yamahe.A sak tu mame hor dost kamy by som sa trepal |
bedna ruzumej, toto som nechcel pocut . na tej yamahe som pochodil dost km, aby som sa cudoval kazdemu co sedla nieco tazsie....resp som mal dost casu v sedle premyslat, preco nie som na niecom lahsom, hoci o 15hp slabsom...co myslis? da sa? proste pohnutky ako janoval, ...a dragonhunter siel do LC4...to je podozrive |
manana: dik za ten link, keby bolo najhorsie, tak sa da aj nadrz dokupit a na dlhsie cesty prehodit. |
ad RMX - v testoch nenormalne vychvalili tu nakopavaciu striekacku. zeby siel vyvoj tym smerom? bodaj by... |
motor vychadza z RMZ, ale rozhodne by som bol radsej za starter |
manana: no ano, vzdy je to o kompromise. Ja nie som ochotny obetovat kvalitnu enduro cast kvoli znesitelnemu presunu. Niekto zasa chce lahsi presuna obetuje, tazsie enduro pasaze, co zasa v rumunsku ak nedopadne dopre, nemusi byt uplna sranda to tam riesit/nemocnice a oprava, dovoz zbytkov masiny ci cloveka/ . Ja to riesim tak, ze sa prilis nepresuvam, radsej sa po dazdi ryjem kdesi vo vrskoch, kde sa nedostane ani dzip ked ja mazglavo a je pokoj. Ak by som chcel ist endurit niekam napr. do spanielska vyriesil by som to letenkou a pozicanim masiny na mieste. Ja nedokazem ist dlhsie na motorke po ceste v kolone, dialnici a tak, trafil by ma slak a stuhol by mi chrbat. Najdalej som bol na motorke v tatrach a to bol v strom potom som to predal. |
a po ceste ta moze trafit nielen slak ale aj nejaka vodicka ktora sa prave maluje |
pripadne vodic, ktory sa maluje :D |
wr450F - cca 120kg Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (04.07.2011 10:31) |
ona je sice o par kil tazsia ale je makkucka, cize mozes ist rychlejsie, ona toho skoti vela do seba, teda ak nejdes take tempo ze pojdes dorazy. Dolezite budu gumy, a tie by si si pri dlhych presunoch aj tak ohoblil a potom si to neuzil vterene. Je to vzdy o prioritach, to ja riesim stale, hlavne gumy. |
dando> Ale veď RMX má štartér. Motor nevychádza z RM-Z, ale je to upravený 4-kolkový motor z LT-R. Má iné silnejšie kartre, štartér a neviem čo ešte rozdiel oproti RM-Z. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (05.07.2011 12:39) |
zauimave info, ja vsade v recenziach citam ze vychadza z rmz. daj nejaky link s recenziou |
Nemám to zo žiadneho článku, ale od majiteľa jednej. Rosťa Svoboda, jazdí na nej aj MMSR CC a Enduro. Overovať som to nikde neoveroval, ale nemám dôvod mu veriť. Ten človek mi pomohol hádam s každou debilinou, čo som s WR potreboval. Doteraz je to najlepšia osoba na otvorenie WR na plný výkon. Takže predpokladám, že RMX má rovnako zmáknutú. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (07.07.2011 14:24) |
Jasné, že nemám dôvod neveriť, tam som sa zmýlil :D. |
Keby som vyberal lahke endurko tak jedine moju srdcovu zalezitost |
zooo: 200kg! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Gorkij (29.07.2011 8:19) |
HP2 je ľahké endurko . U mňa je ľahké endurko do 120 kg, nie 200 kg mastodont. |
Bicykle sú MX motorky okolo 90 kg. Tá keď ťa naserie, tak ju zahodíš do lesa a už nenájdeš. |
podľa najnovšej vyhlášky 547/2011 Z.Z., |
volodaj: he, no kym je sila ano, ale ked uz ma clovek toho plne brejle otazie aj moja rmzka mala. No a najlepsie na kantraci ked uz zacnes byt ko zaslapnes a mas nakopavat a vsetko od blata, na to si davam moc bacha, lebo to uz nalomeneho cloveka to opakovane nakopavanie uplne odrovna.Asi pred 3 tyzdnami, som v horach isiel po takej bocine s kamenmi a popadanymi stromami, zvieraci chodnik, najprv sa to trocha podobalo na stopu po masine, reku niekto tu trialuje. Zisiel som take veci ze vratit nahor sa nedalo a dosiel som do hustej nezjazdnej oblasti v prudkej bocine. Moj horor sen sa naplnil musel som, sa vracat, hodinu som sa vracal, ale vratil som sa zle do ineho mrtveho zarasteneho uhla, kde ani tazba kvoli terenu nebola. ani hore ani dolava ani doprava. jedine co mi zostalo nadivoko kolmo nadol cez porast a popadane stromy ale taky sklon ze aj masina aj ja vedla nej sme sli smykom vzopreti par krat aj drska. Cela operacia trvala 2 a pol hodiny, zacalo mi doho prsat, niektore veci som si musel predslapnut bez masiny ci ju vobec zlozim nadol. Taketo chyby sa mi nestavaju, nechal som sa uniest stopou, a vtedy som tiez zistil aka vie byt 95 kilova motorka tazka. Jedine stastie ze som mal vodu. |
bedna> Neboj sa, veľmi dobre to poznám :D. Preto som radšej pár kíl navyše obetoval za štartér. Nevraviac o tom, že som krpatý (175 cm), tak v blate alebo vo výjazdoch keď zastanem, tak mám problém ostať stáť, nie ešte nakopávať moto. |
tak pobehali sme zopar obchodov a vysledok je nasledovny. Honda o takej motorke uz aasi ani nesniva, suzuki uz nema homologizaciu na ziadne enduro. Yamaha ma este 2010ky 2009ky a nejake2008cky s homologizacnym kitom. |
drz400s je hlavne drzak co vela znese.da sa s nou brodit a ked ma napadlo ist za kamosom na myjavu nebol problem palit po asfaltke v pohode 130. |
Vsak to... len keby sa ta s-kova DRZ dala este zohnat... |
V amerike sa veselo predava, len ta nasa drbnuta EU.... |
Vsetko sledujem, zapisujem,... |
quanto, keby mala aspon o deco viac. Bojim sa kupit 250ku 4takt, myslism, ze to velmi silnejsie ako moje DTcko nebude a hmotnost taka ista. |
No, moja má všetko, okrem "nadbytočného" výkonu. |
Do hry vstupil dalsi kandidat Husqvarna TE449. Ma s nou niekto nejake skusenosti? |
japonec je japonec. |
Zas sa moja nerozhodnost rozrastla o 2-takty, konkretne tieto dva: |
600vku uz nechcem, to je vela, a asi aj tazsie to bude. Mam DR-ko aj ked stare, ale ten 4-takt motor mi nejako nesedi. Pod 3000 otacok sa na tom neda ist, lebo sa "zakuckava" a to sa bojim aj inych 4taktov, ze sa na tom bude zle jazdit, aj ked to bude lahke. Preto som zacal uvazovat o 2-takte. Skusenosti mam len z DT-cka, ale ten motor je zabavny, ked ho clovek vytoci. Ked ho netoci, tak ide sice jak pionier, ale "netrha". |
nieze by som chcel rýpať ... ale... mám novu 450-ku ako mam pocitadlo kilometrov... tak som az zhrozený aký malý dojazd mám... a dalšia vec... nechcel som veriť ze na x-kovej crf ide spravit spotrebu az 8,5 litra... ale zistil som ze je to mozne... cize nieco co toci 10 000rpm a ma 8 litrovu nadrz by som na cestovanie urcite nebral a to viem co hovorim... mal som v nadrzi este dost a v strede cesty mi dosiel benzin |
presne tak, na vlacenie nie ostry motor ale miernejsie nastaveny. Moja rmz je genialna na drahy a na nejake 2 hodinove enduro po horach na blatku, ale nejake vlacenie s asfaltom to vobec nie. |
Ale na vlacenie mam transalpa... |
janoval: a co tak Gasiiik motocykle.bazos.sk/inzerat/9443795/gas-gas-ec-300.php |
pozeral, ale novy. Bojim sa kupit jazdene ostre enduro... |
Stiven: ked si mi pripomenul ten GAS GAS, tak som si spomenul na: |
ten gas je bomba... ale ako vsetky ostre endura... zerie ako rusky tank |
Tak ten Jarov GAS je daleko krajsi,zacinam krmit prasiatko. |
No to mi je jasn, ze to nie je Transalp, ze za 6 litrov to chodit nebude... Musim ja este popremyslat. |
moj kamos hovori o dvojtaktoch, ze vies tam je bud nic, a potom cista psychiatria. takty sa hodia skor jazdcom typo pilčík, proste jazdi na gase ako ked reze stroms pilou ze to nezatvara a ono taky styl nacvivit chce nejake roky pomerne vazneho jazdenia. |
no roky jazdenia v terene mam zasebou, len som zabudol jazdit vazne Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (30.08.2011 13:13) |
Ja som nasiel za: |
tak vrátil sem sa po týdňi z Ukrajiny. DRZ 400 S na drapákoch s silným prevodem, 485 km presun za den, a pohoda vymenit olej, zadny drapak a može it zas |
SpecialEdition: to by som aj na crf dal ;) je to utrpenie ale so sebazaprením sa dá... |
Zdravím, mal by som jeden dotaz k DRZ-ku. Ako je to s prihlásením E-čka u nás? Keby som priviezol E-čko na papieroch z vonku (napr. CZ), dokážem to prihlásiť? Alebo platí to čo napísal SpecialEdition vyššie. |
Pokial mi je znamo, tak E cko nema homologizaciu, cize sa k nemu nedava ani technicak, cize sa oficialne prihlasit neda asi ani vonku. Jenide zeby hej... |
Práveže som na také niečo narazil v diskusii na offmoto. A tu je dôkaz www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/556891-dr-z-400-e.htm... |
pokial by to uz malo CZ spz tak to prihlasis aj u nas |
Tak nakoniec to vyhrala huska te449 este sice nie je doma, ale do vianoc snad bude... |
tak si sa rozhodol pre ostre naradie,...a ake to ma tlmice ? |
bedna: este ju nemam doma, tak neviem ake to ma tlmice.... |
Z toho, co tu zaznelo, to vobec nemusi byt zla volba. Kazdy nema gule cestovat na takej motorke. Napis potom dajake postrehy |
za tial prvych 8km... |
tak ak su tam kayaby pojde to pekne zostelovat. to vstrekovanie je vec pre ktoru sa budem mojej karbecky rmz drzat kym sa nerozsype. verim ze dovtedy dostanu vyrobcovia rozum. mam vstreka na te630 a teda do ostrej veci by som to nechcel. je to pridrichmane a niekedy to same vstrekne ze mi skoro z paprc vyleti. a za dalsie servis karbeca a servis striekacky s riadiacou jednotkou, vela eciek treba chystat. |
s karburatorom mas uplnu pravdu. Prave preto som este na poslednu chvilu zvazoval yamahu wr450. Ale siel som v sobotu do Razovej yamahy na bajkalsku a v sobotu do obedu zatvorene... Tak som sa otocil na pate a siel do husqvarny a vyplatil. |
Nastavit karburator na dvojtakte je brnkacka aj priamo na trati- radost urobit akukolvek zmenu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 66281 | Včera: 133390