Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cawte,jak vidno na foto tak o teto motor sa nejedna je kompletka hotovy,GO jak sa patri,ale doma mam ešte jeden taky a mam taky problem asi budu vydrane lamely ale ked mi motorka beži v neutrali tak so strany kde je spojkovy kôš tak počujem šramot,ak spojku zmagnem tak tak to prestane,vymenil som aj tu rozvodovu retaz ale nič,bude nečo vydrate???a ešte ked radim rychlsoti tak niekedy mi nejde dobre vyradit a kluka mi visi v spod,časti budu vydrate vydličky alebo strunky ??? |
No pričin môže byť viac ale ak to je nahradný motor tak by som ho rozobral a pozrel ,vymenil ložiská a všetko zlé čo najdem a ak sa ti niečo v sezone stane len prehodíš motory a ideš |
keď stisneš spojku, odpojíš motor od prevodovky. Ak prestane, chyba bude zrejme tam, Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (16.01.2006 19:11) |
Janse aj tak pojde motor na GOčko ako ten čo mam na motrke,tento sa budem robit na ine obsahy a vyštavym sneho 180 podla papierov,na STK pokapu len chem vedit čo to može byt za problem.D hoši !! |
JAWAstreet |
ak je lozisko ok-sramot tam velmy nema co robit, kukni na zadnej strane spojkova:je tam struna pod takym plieskom,,skontroluj ci ten pliesok neje vypadnuty,ci ho struna netlaci do loziska..ked paka visi dole, je pravdepodobne slaba pruzina co ju vytlaca. a este pravdepodobnejsie je ze vydraty ten mechanizmus v ktorom sa pohybuje ta oska s paky, a koli tomu ma tendenciu skocit akoby dnu a yostane dole. Skontroluj hrany.neviem ci ma chapes....xex....neodborna sa vyjadrujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 500ohc (18.01.2006 3:20) |
Pri preradení dole mi ostávala rad. páčka visieť dole. Zhodil som Ľavý dekel, vytiahol osku automatu a vymenil pružinky v automate. Páčka sa už vracia, ale moc sa mi to napáči, lebo podľa mňa by mala poriadne stáť v stredovej polohe a nie sa len tak plandať a poskakovať hore-dole. |
jack - spodná strunka v kulise je dobre ak je tvrdšia , predsa len váha páky na ňu tlačí v kuse. Určitý voľný chod páky bude vždy a je daný vôľou medzi hriadelkou , čo priamo presúva kulisu a hriadelkou , čo je na nej páka.Takže skôr - je to proste jawa. pômôcť sa tomu dá namontovaním dvojpákového systému z péráka , potom je radenie o dosť presnejšie. |
Kurna kolko odbornikov, ano aj som mal tušaka že to bude ono, a 500ohc kua čo to maš aky tunnigovi koš,z čoho to maš ?4 ramely ??? |
malepivo Neregistrovaný |
skus vymeniť z toho druheho motora celu spojku a poriadne ju skontroluj. kukni aj ložisko, struny v kulise, a aj dotiahni poriadne kulisu radenia.ak ti to bude robiť dalej , tak maš problem v prevodovke |
Dobre Karol, takže nebudem tie pružinky naťahovať. Včera som ale zistil, že mi (asi) chýba jedna ihlička na piestny čap - z motora som ich vysypal 28+27. Keď som ich ukladal okolo čapu, tak ich tam vošlo 28, ale úplne bez medzery. Koľko tam má ísť ihličiek? úplne dokola, alebo s medzerou? Bol by to vážny problém, keby tam jedna chýbala? |
jack - do každého vršku ide 28 ihličiek. Ak sa jedna "stratila" treba ju nájsť , lebo padnutá do kľukovky môže vyjsť dosť draho.Motor hore nohami ,prepláchnuť benzínom , prešmátrať ohybným magnetom, proste sa stopercentne uistiť , že ihlička nepadla do kľuky. |
Karol1 kua až teras som si pozrel tvoju adresu,moj motor bol u teba na GO kompletne kua zatial ide,.....a musim ta pochvalit a polichotit ty že olaj Aral kua tak to je kvalitka !!!možes sa na jawka vozit aj v bielom saku dieksss ....... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79378 | Včera: 146793