zdravím,
předevčírem jsem rozebíral USD vidle na Buse a počítal s tím, že až budu chtít rozhodit/vysunout trubku od kluzáku(po vyšroubování horní matky z tyčky tlumiče), budu muset vyrazit gufero a horní vodítko vidlice z kluzáku, abych trubku vytáhl(protože na jejím spodním konci je spodní vodítko, které přes horní neprojde...).
Jenže se stalo něco neočekávaného, co mě dost překvapilo.
Trubku jsem z kluzáku vysunul hladce přes gufera a horní vodítko úplně bez problémů, protože trubka vidlice žádný spodní vodítko na jejím konci nemá...
Prostě je to ideálně hladká trubka, která je na konci pouze mírně zkosená, aby se dala přes gufera nasunout zpět do kluzáku vidlice...
Otázka zní: Setkal se s tim už někdo a je to standartní systém???
Jak se pak tedy mění v případě potřeby spodní vodítko co je zřejmě nějak zafixovaný v dolní části kluzáku, místo aby bylo na konci trubky, kde se dá pohodlně sundat? jako např. zde: [clanok imageevent.com/tlsdoug/tlzonestuff/tlrtlsforkdisassembl... ]
Škoda že jsem to nenafotil...
Ještě takovej postřeh.
Myslel jsem, že TL-ko má shodný trubky s Busou, ale zřejmě tomu tak neni, protože dle manuálu má TL-ko spodní trubku klasicky s vodítkem na jeho konci,zde:
Pozri obrázok
naproti tomu Busa má dle manuálu trubku tak, jak se mi to podařilo zjistit předevčírem v garáži, tedy zcela bez spodního vodítka,zde: Pozri obrázok
Je to pro mě celkem záhada a zajímalo by mě, jak se tedy v případě potřeby mění spodní vodítko , které je nějakym zbůsobem fixlé v kluzáku vidle...???
Jen ze zvědavosti,jakej systém je novější a lepsí, ten s vodítkem na trubce, nebo ten v kluzáku?
Má k tomu někdo něco???
Upravené 3 krát. Naposledy upravil mari1 (04.04.2010 13:01)
|