Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
azino - realne hodnoty z tvojej moto su: |
nerd je ferovy a moze povedat ze na mojej ZX10 bolo spravene IBA MERANIE!!!!!! |
....je to mozne, mozem sa mylit!!-prepac. Nebol rozdiel ani medzi 5 a 6?, teraz neviem nemam to doma, len preto sa pytam. Tak potom to bola asi ina 1000, roziel tam bol cca6PS. |
maral si to myslim na vsetkych stupnoch a rozdiely boli 1-2 kone cize nic. |
nerd iba urazas... a urazil si aj naporove sanie pre HONDU CBR600 RR |
ospravedlnujem sa tvojej RR :D ale ked som sa na to pozrel prve co ma napadlo bol odraz z gynekologovych oci :D |
co teba napada,liske o syre sa sniva...zajacovi o mrkve...ci ako to je... |
NERD nepotrebujeme ti dokazovat ci ma alebo nema moto toko koni. Aj nas prekvapil ten vykon, a nemerali sme to 1x!!! |
aku najsilnejsiu 600ku ste merali/robili? kolko ste namerali? |
R6 140?pred ladenim ,alebo po..na kolese ci na motore...???silna masinka...ja som raz ladil....ale mala iba 2 struny..ostatne boli vytrhane..ked mimo temu,tak preco nie... |
firma esner upravila gsxr 750 07 a dosiahli vykon na motore 152 koni. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (03.02.2010 10:41) |
kvoli tej esnerovej R6ke som sa pytal... bavil som sa s ludmi co maju s Esnerom dost blizke vztahy a oni dokonca spochybnovali tych 150konikoch. kazdopadne jadna sa o motorky SUPERSPORTOV (rozumej sportovu kategoriu)co jazdia MS, IDM a nie seriove motoru co jazdia po slovenskych cestach. |
..niekde som cital ze kit na upravu R6 na "supersport" stoji 50 000 euri |
NERD, na akrapovic.com ma 750 K7 po montazi komplet systemu 141ps na kolese, na motor(na klice) urcite cez 150!!!-len vymenou vyfuku!!!!!! Takze co je neuveritelne ? kto je kuzelnik? |
akrapovic je kuzelnik o tom nemozes pochybovat!!! |
ako pisal mishko, tiez som na dragstar namontoval hypercharger, koli imidzu |
nere, prosim ta - samozrejme ze nas firma je oproti esnerovi atd. len mala garaz - mas pravdu. |
1. na akrapivic.com som nikde nenasiel zmienku o tom ze satci vymenit vyfuk a mas tie krivky co uverejnuju, rovnako ako tam nie je pisane ze treba nieco ladit?! (nestudoval som to tam iba zbezne prebehol) |
vy neprestanete? |
ja ho mam v GSXRe 1000 k2,len kvoli tomu ze sa da prat a nemusim,kupovat kaydz rok novy filter. zmenil sa iba zvuk |
Nerd Upravené 1 krát. Naposledy upravil spyke1 (04.02.2010 8:57) |
uz vobec nic :D |
nerde, nepaci sa mi, ze najprv tu z chalanov z fastbikes urobis dementov alebo podvodnikov a potom sa pomalicky vytratis akoze nic.. |
rp z nikoho nerobim dementov, od sameho zaciatku som sa vyhybal "diskusii" so spyke ale... |
na pascale sme boli 1x v roku 2009, tvoj kamos ti presne povie kedy. Ked chces mame to natocene - tu staru hajtru, ktora bola pred tebou a tvojou precasovanou Kawou o 7-8 rokov novsou race masinou. |
ty rozumies tomu ze moto nemam? co mi chces merat? |
nerd, tu mas ZX6R (07-0 s 121,5 HP na zadnom kole! Podla akrapovica to dosiahnes vymenou za ich komplet racing system. Neviem ci su to bludy alebo nie. Nikdy ma nezaujimalo kolko koni mali moje motorky, dolezitejsi bol pre mna pocit z jazdy, ci ma "diery" v otackovom spektre, priebeh krutaku.. |
rp76 pozeral som si tie grafy... je to cca vykon co mal tomas, on k tomu potreboval este znizene tesnenie, precasovat vacky (skusali aj "ostre") racingovu kabelaz, alternator, a v neposlednom rade kawasaki racing jednotku.... |
Ako dobre sa cita taka ostrejsia vymena nazorou len aby sme prispievaly aj nadalej a aby to neostalo rozdelene na dve tabory .zakopte vojnove sekery chyba tu smajlik so sekerou |
cize hovoris, ze aj akrap ojebava.. ja som dal na bandita 1250, 2009 komplet Akrapovic racing system. Aha tento: |
rp76 - dakujeme za podporu |
rp co povies vyrobcovia motoriek s udavanymi vykonmi svojich motoriek ojebavaju? |
neviem, ale priklad: |
rp76 s tym rozdielom ze vyrobca udava tych 97konikov na motore a akrapak meria 100,5 na zadnom kole |
takze na zadnom kole by mal mat bandit este menej, napr. 90 koni? Takze vyrobca ojebava, lebo realny vykon je vacsi? Alebo ojebava akrap? Alebo fast bikes? Hm? |
No myslim ze casto je vykon nadsadeny ako marketingovy tah napr, r6 ma na otackomery 17000 cervene pole, merali to a skutocnost bola taka ze to nebolo 17000ot ale budik ukazoval |
Jajáááááááááááááj tvrdím to už od začiatku toto je len zamaskovaný pokec Pre všetkých tých čo si čosi prečítali na nete alebo si pozreli videiko na you-ku a teraz mudrujú dajte na slová tých čo s tým majú čosi spoločné a vedia ako to chodí.Dostať zo sériovky nejaké tie kone navyše je len s filtríkom a výfučíkom len strata času a peňazí (ak sa však ide po zvuku som za každopádne), tie moto sú už v sérii vyžmíkane do tla a úprava za výkonom vedie len a len cestou kúpy nových a ku..a drahých komponentov. Úprava KTM pre superstocky stála len motor nejakých 14000eury a to sa ťahala z pôvodných 162 ps na 201ps. Z motoru ostal pôvodný len blok.Kľuka, piesty, ojnice, hlava, daľej vstrekovacia rampa+vstrekovače, silnejšie čerpadlo, Powerunit,káblovačka vše nové a za mastné prachy,a to som tu nespomenul ešte 2/3vecí čo tam šlo a to bolo 40ps = 14000eur a nazvem to tuning kit stage 1 lebo sponzor vyčlenil o dosť veľa eury menej ako sľúbil. Tu ti niekto dá za 150eury = 10ps. Tak za 600eury by si teoreticky mal mať 40 či nie??? Mňa stála úprava RJ v NL 380eury a to po známosti origo v Yamahe výsledok okolo 5000rpm sa bere lepšie ako seriovka a na brzde 186ps so sériovým filtrom čiže 7ps.Takže tak sa veci majú. |
152ps, asi uznas, ze keby vyrobcovia neboli zviazani emisnymi a hlukovymi normami, tak by mohli byt motorky este vykonnejsie, nie? Preco sa ti zda nepochopitelne, ze pri vymene standardneho vyfukoveho systemu s katalizatorom za "otvoreny" system mozes dostat nejake + kone?? |
152ps:A práve si odpísal predajcov KN filtrov a "ladených" koncoviek. |
egres2: asi 95% ľudí si kupuje KN-ko pre jeho schopnosť prania ako som sa dozvedel v debate na MR niekedy okolo 10/2009 takže výkon je pre nich nepodstatný A ako som písal hore koncovky kôli zvuku môžem Tak isto ako asi aj ostatný. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 152ps (04.02.2010 15:18) |
152, chces povedat, ze keby z tej seriovej KTM chceli dostat len 10PS, tak by ich to stalo 14000E/4?? Asi tazko. Ide o to, ze par koni navyse vies dostat z moto relativne lacno, z dalsimi HPs navyse cena uprav narasta. |
Spike1, tých 141 PS na kolese pri GSXR750 2001 je po tvojom prepočte koľko na motore? |
na prepocet nemam ziadny vzorec, mame na to brzdu, ktora vypocita straty od motora az po koleso. Z vlastynch skusenosti 141 na kolese je cca 150-153 na motore. Ovplyvnuje to vela veci. |
152: dobre vies ze z objemu 1000 dostanes 10-15 koni relativne lacno, dalsie kone su uz dost drahe. Cize v tomto pripade je ta matematika trosku "progresivna" - oblubene slovicko velkych racerov. |
v prvom prispevku na tejto strane: |
"..Este nieco pre rypakov, na nasej moto GSXR750 rv00 sme dosiahli vykon na zadnom kolese 146PS/158 na motore/. Bez otvarania motora a bez kompet zvodov... |
Vela po forach nepisem, ale bol som vo fastbikes 1x, a max spokojnost!!! Moto ide citelne lepsie, vykony vam tu nebudem pisat - pre istotu - nerd by ma sfukol |
lorenzo - pisal som to ja, teda moje prsty na klavesnici / to nie je zazrak,či?!/ |
Spyke1 nepoznáš ma tak nepíš čo nevieš, pri prestavbách moto som bol možno viac ako ty a taktiež som priložil ruku k dielu.Nejdem sa do témy viac obúvať lebo sme na jednej lodi (aj ja mám motoservis) a nepotápam konkurenciu. |
152 - ja potapam konkurenciu???????????????????????????????????????????????????? |
spyke1 čítaj pozorne a potom reaguj, nikde som nepísal, že TY potápaš konkurenciu ale , že ja nechcem (myslel som to tak že nebudem spochybňovať vašu robotu), každý ma právo robiť a zarábať síce na slovensku je to brané ako oje..vanie (Myslím tým, že zákazník si to myslí) ale nechajme to tak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 152ps (05.02.2010 22:36) |
Zhrňme to tak, že filter+komplet anlage+pc=výkon, samotný filter nie. - PRESNE TAK!!! |
Veru tak lidi, zajtra svitá nový deň a hoň sa do roboty |
nieco o tom ako riadi riadiaca jednotka vstrekovanie paliva som popisal tu : |
gsxrk5, trochu neskoro reagujem, včera som sa vrátil zo školenia podvozkov. |
spyke1 postačujú tieto faktory? |
lorenzo - ja ta ani o nicom nepresvecuje ani chlapcov z IDM |
miuko: aj ja chcem este svoju horcicu pridat.......bolo to tu uz spomenute a zdielam nazor ze ti staci prevod zmenit........podla mna daj dopredu o jeden zub menej, na mojej litrovice to urobil zazrak a tusim to koliecko stalo len 8alebo do 15europezusou,nevyhody, trochu vacsia spotreba,cca.0,3l a pri rovnmernej jazde logicke viditelne vacsie otacky.......vyhody, tuning za par korun a viac fun a ak sa ti to nepaci, pustil si akurat len par korun a prerobis to lahko spat.....ja to robim na kazdej motorke.........strasne som na zaciatku na liter k7 nadaval, hlavne v meste,pozadnom a mimo obci, ale teraz by som ju nemenil za ziadnu Honduuuuuuuuuuuuu a podobne ........ale ak chces silo mocou mat KN tak ta ine upravy ako opisal motoexcite neobidu................a moju dieru pri 7-8 uz ani nepocitujem, rychlosti su aj blizsie k sebe, more fuuuuuuuuuuuuuuuuuuun.......jaaaaaaaaaaaaaaaaj, a ak chces vykon, kup si litra, ten ta na chvilocku uspokojiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................................pozdravom Marco Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (13.02.2010 16:05) |
"..Este nieco pre rypakov, na nasej moto GSXR750 rv00 sme dosiahli vykon na zadnom kolese 146PS/158 na motore/. Bez otvarania motora a bez kompet zvodov... |
...mozno som to napisal nie uplne zrozumitelne, ale bez otvarania motora som mal na mysli bez vaciek, bez casovania,bez tesnenia nissieho atd. Komplet zvody niesu - su poskladane z org. novsieho rocnika. |
nerd - ked si nasadime kuzelnicke cylindre + kuzelna palicka - staci nad moto 2x zamavat povedat tajne heslo a moto bude mat 200koni |
Spike1, neviem, to nie som si istý 150-160 PS na zadnom kolese. Ide o to, aby ten motor aj niečo vydržal, t.z. určite celú sezónu. |
www.angelracing.cz/_data/393_1232920693_htmlfull.jpg |
TUPCI VYVOJARI... absolutne sa tejto teme nerozumiem, aj tak som si to cele precital a prisiel som na to, ze podla niektorych staci par euracov na lepsi filter...a motorka evidentne lepsie taha, nema prepady vykonu a krutaku pri ziadnych otackach, ma lepsiu spotrebu. Dokonca sa tym da usetrit a este to aj motoru pomoze, zvysi sa zivotnost |
SADLATY..Ako vravis tak je .Vyvojary su tupci naco by zvysovaly vykon,predlzovaly zivotnost zlepsovali priebech krutiaku......ked si to moze kazdy spravit sam za 50 najviac 100 eur |
no ti vyvojari, su fakt blbi, stale tam pchaju tie nechutne papierove filtre a tie odporne seriove vyfuky, IRWXL! tesim sa, ze je tu konecne niekto, kto v realite zazil taku skusenost, aj ked nie na svojej kozi, pretoze nejako ludia si myslia, ze ak tam ma odkvapovu ruru, tak ten motor ma vykon jak hovado.. |
Kamarát ma suzuki K6 alebo K7 neviem presne Dal tam novú koncovku, powercommander, Kn filter a pred letom to potrebuje spravne naladiť či vyladiť. Po prečítaní tejto diskusie neviem čo mu mám odporučiť. |
Podla mojho taketo vylepsenia su zbytocne vyhodene penaze lebo kazdy vyrobca sa dnes zenie po naj vykone a naj krutaku spojenu s dlhou zivotnostou aby prechcal konkurenciu v danej kategorii. |
Potreboval by som poradit. Ako mám namontovať KN filter? exiztuje na to neaká príruba?? |
mato400: Nepotrebujes ziadnu prirubu. K&N filtre sa vyrabaju snad na kazdu moto, staci si najst niekde v katalogu ten ktory pasuje na tvoju a jednoducho nim nahradis tvoj povodny filter. |
www.knfilters.com/search/appsearch.aspx |
Pozri obrázok |
mato400.V prvom rade si kup tie sportove filtre,a potom si v katalogu vyhladas a dokupis ku nim motorku. |
ked uz sme pri zvysovani vykonu |
filtro - sám o sebe nič! Otvorené laufy - samé o sebe nič! Potrebné - filter, otvorené laufy a power comander. Vtedy sa výkon papierovo navýši! kapišto? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225670 | Včera: 217873