Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
KAGU - ešte raz a možno aj pomaly si prečítaj čo som ti napísal ja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (15.11.2019 14:34) |
Re: matus: ..a ty si tiez z tych co uprimne veria, ze v Iraku, Lybii a Syrii bola ohrozena demokracia, preto ich bolo treba humanitarne vybombardovat |
Re: KAJL: Problem je v tom, ze "ty si osobne myslis" ale svoj nazor mas podlozeny cim - presvedcenim? S tym chod do kostola. To je problem kazdeho nabozenstva, aj toho zeleneho. Realita je taka, ze v top 10 krajin ktore znecistuju planetu je z Europy len Nemecko, aj to je porovnatelne svojim prispevkom s povedzme Iranom, co ked uvazime stav industrialneho rozvoja tychto dvoch krajin, tak to znamena ze Nemci su na tom mnohonasobne lepsie. Fakty su fakty, problemom su Cina, USA, India, atd. Nie Europa. ak chranit planetu, tak vsetci a bez vynimky.. www.activesustainability.com/environment... |
Re: kvietok: ja viem, ze sa nevysmievas, my diskutujeme. Moj osobny nazor si mi prave potvrdil v tvojom odkaze. Najvacsim znecistovatelom je cina a precital si si aj preco? Pretoze vyvaza do krajin, kde je o ich produkty zaujem a tie krajiny su ktore? Ano, tie bohate. Kruh sa uzavrel. Lutovat ma nemusis, ja som s mojim zivotom spokojny a snazim sa spravat, tak aby aj moje deti mali dobry zivot, tu nejde o nabozenstvo, ale o zodpovednost voci buducim generaciam. |
Re: KAJL: a tym, ze mame o ich produkty zaujem, ich nutime znecistovat planetu?? OMG. To je rovnako zvratena logika ako ospravedlnovat znasilnenie tym, ze ma baba kratku suknu a dlhe nohy. Nie, my nie sme ti zli, lebo tie produkty potrebujeme. My sme ti hlupi, ze to kupujeme prave od nich, napriek tomu, ze pri ich vyrobe umyselne nicia planetu. To je ten skutocny problem. Netreba obmedzovat nas, treba obmedzovat ich. |
Ahoj.Mat tak vase starosti.Ja mam nazor taky ze tie nove motorky su sracky.A je jedno aky vyrobca.Ja na mojej TL ke som hadice nemenil ani raz.A ten Benzin 100 okt snad dvakrat na radu mudrejsieho aj ked to nepomohlo.Problem som mal inde.Ale to nieje dolezite.netreba sa tym zaoberat.len to maju odskusane a nepomozes si nijako ako normalny obcan.A benzin na zimu nechavam taky aky v nej ostane pri poslednej jazde.a nastartuje na dalsi rok na prvu jazdu stale.V 2002 alebo tak niejako nenastartovala.Musel som benzin stiahnur a dat cerstvejsi.Neviem preco.to je cele.a nepravidelne garazujem bud v garazi nevytapanej alebo vonku pod strechou.Vyberam akurat bateriu.Uz mam nabehane na nej viac ako 160 000km.Ide stale a olej davam taky ako pride.uz bol aj rok ze som nalial vsetky ktore mi za tie roky ostali na regali.snad z piatich znaciek.Akurat dodrziavam hustotu.Dufam ze tie benzin.hadicky menit nebudem musiet este dlho.aspon dufam . |
Este k teme .O tom oleji motore som spomenul preto ze tu boli vazne temy aky olej atd .vela prispevkov a zbytocne. |
Re: kvietok: ale nepotvrdil si nič iné ako to , že planétu si ničíme vďaka korporátnemu kapitalizmu a globalizácii ktorá umožňuje korporáciám ešte viac bohatnúť. |
Re: kvietok: marna snaha Ti nieco vysvetlit. Za vsetko mozu ti druhi. Treba sa zamysliet aj nad pricinami nie len hodnotit dosledky. Uz sa odmlcim, nikam to nevedie. |
Marek - vďaka korporatnemu kapitalizmu a globalizácii sa vyrovnávaju príjmové nerovnosti, hladuje čím ďalej tým menej ľudí. S vyššou životnou úrovňou sa zvyšuje záťaž na životné prostredie - choď to do Ázie vysvetliť, že by bolo lepšie keby sa mali horšie. |
Sorrento - každá technológia musí prísť v správny čas. |
Re: kvietok: nebudem sa tu vyjadrovat k debate lebo nazor som si tu uz spravil ale toto tu ma odjebalo najviac "a tym, ze mame o ich produkty zaujem, ich nutime znecistovat planetu?? OMG. To je rovnako zvratena logika ako ospravedlnovat znasilnenie tym, ze ma baba kratku suknu a dlhe nohy. Nie, my nie sme ti zli, lebo tie produkty potrebujeme. My sme ti hlupi, ze to kupujeme prave od nich, napriek tomu, ze pri ich vyrobe umyselne nicia planetu. To je ten skutocny problem. Netreba obmedzovat nas, treba obmedzovat ich." |
Re: matus: Dík za vysvetlenie, takže môžem byť kľudný lebo vďaka korporátnemu kapitalizmu nie len aziati , ale aj naši zamestnanci napr. vo Volkswagene majú rovnaké mzdy a výhody ako nemeckí kolegovia v Nemecku, o ľuďoch vo fabrikách napr. na autokabeláž ktorí si užívajú 500 eurové výplaty za trojzmennú prevádzku ani nehovorím |
presne som vedel ze ked sa sem zacne viac zapajat marek750 tak debata sklzne od nasho zakonodarneho zboru a benzinu s obsahol alkoholu ku odpornemu kapitalizmu, americkym parazitom a 500€ vyplatam na SK vs. vyplatam v DE |
www.kiwi.com/sk/letenky/vieden-rakusko/pchjongjang-seve... |
Toz, so steblom travy v ustach premyslam, ze to len bude uzko spojene s kapitalizmom. Ako inak by ste prinutili chodit ludi do prace, ako inak udrzali chod ekonomiky a rast burzovych kurzov na valovej street. O nic v zivote nejde iba o to. Mozno este v poslednej dobe trocha stupa voda San Marcovi na namesti a Gréta sa uci riadit plachetnice ale fakt nejde o nic iba o chod ekonomiky. |
Sme na motorkovom fore. |
Re: raptor: nezdá sa ti ,že tu už na druhej strane prežúvame sto ráz prežutú slamu ? |
Re: marek750: 100km/h na dialnici jedine s autopilotom. Inak to je nebezpecnejsie ako 200 na prazdnej dialnici. Obdivujem ludi, co takto vedia jazdit, ja by som zaspal. |
tento nezmysel uz funguje v Rakusku niekolko rokov.. iste ste to uz zazili, rychlost na dialnici obmedzena elektronickou tabulou na 100 km/h s dodatkom IG-L - tak to je presne ono (Immisionsschutzgesetz-Luft).. tak neviem ci to znizi emisie, ked to automaticky zvysuje koncentraciu dopravy a nasledne kolony.. ale snad to rakuski zeleni sudruhovia maju podlozene meraniami... |
marek750 - ide o to čo a kde čítaš + kritické myslenie. To je všetko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.11.2019 8:29) |
Re: janoval: ale to sa uz deje...su auta, ktore pri stovke dokazu pomerne bezpecne ist po dialnici aj same, to mam v pohode odskusane, samozrejme spat pri tom nemozes... |
Brazília je najväčší svetový producent etanolu z cukrovej trstiny. Osemdesiatpäť percent všetkých ľahkých vozidiel v krajine môže jazdiť na biopalivá. Podľa brazílskej legislatívy musia navyše všetky čerpacie stanice ponúkať etanol. |
egres teraz neviem ci autor uvedenych viet chce povedať ze na tych 4755 litrov etanolu je potrebny |
Petícia proti E10: Upravené 1 krát. Naposledy upravil bluebear (18.11.2019 14:05) |
Kolko PHM sa sapotrebuje pri vypestovani 1 ha repy?? |
uz ked tu niekto bez citania zvona drbol tu peticiu... |
www.dobrenoviny.sk/c/175484/benzin-natural-95-nadalej-z... |
Re: raptor: |
Nozdormu> ked navrhujes zakonodarcom zmenu zakona, tak to nie je nabadanie na porusovanie zakonov. |
Biri - uvedenu vetu ktoru spominas som si vsimol aj ja a hodnotim ju ako nestastnu. Pre mna je podstatna posledna veta.... uvídíme, ako povedal slepý. |
Nozdormu: |
Re: raptor: ...Uvidime, ako slepy povedal... |
Burizon ak je toto pravda tak by sa mali spojit egres s merlinom a zazalovat SR za to ze zdanuju biozlozku rovnako ako plnotucny benzin |
Aj, a nielen Rakúska 100vka je označená ako E5. Tj.že aj 100vka obsahuje etanol. Nafta detto, aj premiová. |
Re: raptor: |
§ 6 Sadzba dane |
Nechcem spamovat, ale vyzera to tak ze tam nejaka "zvyhodnena sazba dane" asi je .... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Burizon (19.11.2019 10:29) |
Re: Nozdormu: ...možno máš pravdu, ale ked' som bol v cca tvojom veku, (závidím), tiež boli zásoby ropy len na 50r., ...a predpokladám, že aj ty o 30 r. napíšeš niečo podobné... |
Základná daň pre palivá s podielom do 5% etanolu: |
Tak ak toto je pravda, no hovorí sa iba o síre. Tak kto je vačšia ekologická hrozba na lesnej ceste s motorkou odychujúci homosapiens, alebo ten čo ide oddychovať na loď. www.auto.cz/lode-jedine-spolecnosti-znecistuji-ovzdusi-... |
Možno si na takej lodi užívajú Gretkiny rodiča jej ťažko zarobené peniaze tí najsvetejsi bývajú najväčší pokritci. |
V tomto Gretka nemá prsty, EU definovala tieto požiadavky v roku 2009, po plynovej kríze, ako diverzifikáciu zdrojov na zníženie závislosti Európy na dovoze od uhľovodíkov ich palív. Plus ďalšie bla bla bla dôvody. |
Zvýšenie podielu bioetanolu v benzínoch je naviazané na pristúpenie SR na dohodu o znižovaní emisií. |
v sucasnom benzine je poldeco a stamperlik liehu v litri benzinu v buducom bud dva poldeca v litr i cize o stamperlik viac ako a cim mi stamperlik liehu znici motor ? |
Re: Pirrates: |
Re: Biri: Ale zasa plati ze....ALKOHOL POUZE Z RUKOU LEKAŘE... |
No ved sa nechajme prekvapiť ci budu popri E10 stále predávať aj E5ku. Ak áno, som zvedavý koľko ľudí ju kúpi (vzhľadom na reakcie v tejto téme sa nejaké percento najde). |
Re: RadoR6: Rado, ak by jej nebolo, tak sa o teme zivotneho prostredia ani nebavime, takze na nieco to predsa len je. A je to jedno, ci je Greta, Majka z gurunu alebo z konzervy. Ucel to splnilo, tema je diskutovana, otazka je dokedy to vydrzi a ci bude aj nejaky vysledok. |
Nový benzín neškodí motorom!! |
In doubt always check user manual or contact the importer. Ethanol blends above 10% can 1. damage the painting of the fuel tank, 2. damage the rubber fuel lines, 3. cause corrosion of fuel lines and 4. cause poor drivability. |
auto.sme.sk/c/22266288/natural-95-na-pumpach-konci-benz... |
Kto pozeral televízne noviny na STV tak mohol vidieť správu o tom , že terajší Natural 95 (E5) bude stále v predaji t.j. aj na budúci rok , kým oňho bude záujem |
JAJ !!! |
Kedysi som tusim v PL, tankoval na stojane, kde sa dalo nastavit pomer liehu a benzinu, od E85, teda 85% lieh na 15% Nat95 az po E10, teda 10% liehu a 90% NAt95. Dve hadice do pistole, trocha rozmyslat pri tankovani.. Teda nastavit si miesaci pomer. |
A no tak diky.. Desatinna ciarka, po par deci sa vytratila.. |
Chlapci, chcem sa vrátiť k téme, už som úplne mimo. Poprosím o radu/názor. |
Re: dalco: chemicky rozbor necham na inych...neviem aku pumpu oblubujes ja tankujem na shell kde maju vpower 100 oktanovy a ten je stale e5...ak chces tankovat 95oktan ja osobne si myslim ze to problem nebude ale to nech ti tu uz poradia odbornici...kazdopadne da sa stale vyhnut e10 ak sa jej velmi bojis... |
Re: dalco: |
dalco , ale Šedovica šesťstovka sa predsa robila až od 1988 , tak čo to má tvoja žena za unikát ? |
Re: brazel: júúúj jasné. Prepáč. Je to rok 1996. Mení to situáciu s tým benzínom?, … či žienka moja dojazdila. Myslím, že nedojazdila, viď moja správa pre Joker9. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dalco (14.03.2020 8:03) |
Re: joker9: ďakujem priateľu… moc si mojú nežnú polovičku nepotešil, ale vďaka za info. ???? Upravené 2 krát. Naposledy upravil dalco (14.03.2020 8:04) |
Caute, uz dlhsie uvazujem o nejakom veteranovi/yougtimerovi r.v. ca. 1980. Chcem sa opytat, pokial tu su nejaki s takymi strojmi, co tankuju, pripadne, ci riesili nejake patalie z dovodu dnesnych benzinov (nie vymeny hadiciek, ale az mozno poskodeni karburatorov alebo motorov atd.) Uvazujem o japoncovi, resp. nemcovi, mozno talian. Zatial je to len v rovine uvah pre a proti, ci moje nadsenie nezabije na zaciatku to, ze do toho nebude co natankovat. ale veteranistov vidavam, takze to musi nejako ist. |
Re: KAJL: |
treba tankovat 100vku E5, moj karburátor nezaznamenal žiadnu zmenu...aj do auta už len 100vku |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 140269 | Včera: 133048