Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
matus: dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (13.02.2013 11:54) |
Vidím že sa to tu rozoberá Tak sa môžte kludne pýtat aj mna, rád odpoviem na všetko |
vidim, ze kazdy sa hanbi, tak ja sa spytam |
janci: uz si sa bol asi povozit, ako funguje ten deflektor na plexi? co na to hovoris? |
Je to paráda, naozaj to funguje. Naschval som pri rýchlosti asi 130Km/h pustil rajdy a dal deflektor do najnižšej polohy aký bude rozdiel. Pri mojej výške 180cm bez deflektoru fúka na telo v oblasti hrudníka ked je deflektor v najvyššej polohe tak už cítim len mierne turbulencie na prilbe. Goldwing to nikdy nebude ale je to riadny skok k lepšiemu. Takže deflektor od Raptora za vianočnú cenu 55€ nelutujem, svoj účel splna na 1* |
ja som ho mal na buse a tiez som s nim cvicil hore dole a pozoroval rozdiel a bol markantny...ja som ho ale nemal namontovany na povodnom plexi, ale bolo to cele nove mra plexi uz aj s deflektorom a malo iny tvar, ale aj ty mas vymenene povodne male plexi za velke a az na tom mas deflektor, cize to jeho ucinok zrejme este znasobuje... |
Presne tak, podla mna zásadna podmienka pri osadení dflektoru je vyssie plexi. Zvlást to platí pri Fazeri, pretoze tá má v sérii plexi velmi nízučké. |
koľko teda na litrový fazer..? Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (10.03.2013 14:30) |
nooo, to je dobra tema aky deflektor si tam dal Janci prosim? |
kralik - plexi mám vyššie turistické od GIVI. Deflektor som si objednal od Raptora cez e-shop. Má ich tam viac druhov čo sa týka rozmerov tak si to najprv treba zmerat až potom objednať. Montáž neni najjednoduchšia, pretože neni ktomu deflektoru žiadna šablona čo a kde vrtat. Išiel som podla vlastnej hlavy. Výsledok však stojí zato |
nooo, ja by som to prilozil o plexi, potom by som si zospodu oznacil fixkou dierky a nasledne vrtal... |
no ja prave rozmyslam, ze najprv kupim ine plexi, a potom ked tak este poriesim deflektor neskor. kazdopadne, padlo mi dost do oka racing od givi, co je tiez vacsie, je to proste bublina, ale neviem, ci to bude mat ziadany ucinok... |
no ja som si teraz v zime v rámci faceliftu kúpil bublinu od F.Fabbri, ale je menšia ako moje turistické od Givi. Dnes by som sa chcel ísť prvý krát previezť tak som zvedavý aký efekt bude mať, ale každopádne bublina okolo komína a Givi na dlhšie trate. Ale aj na to Givi by to chcelo ten deflektor. |
no prave ja tam mam nejake MRA asi turistiku ci co, ale tlaci mi to akorat pod prilbu na oci mi pekne fuka. tak rozmyslam, ci tam supnem bublinu, ta by podla mna mohla pomoct, lebo nejde mi o ramena atd, to mi nevadi, ale o to, ze mi fuci pod prilbu, a to by ta bublina mohla pomoct... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kralik (11.03.2013 20:53) |
odporučal by som čo najvyššie plexi a ak nestačí tak nasledne riešit deflektor. Zbytočne je kupovat len o par cm vyššie s bublinou, predpokladám že nebude mat žiadaný učinok |
tie bubliny maju ucinok, mal som uz take na rsv a hodne pomohlo, a aj ked som porovnaval teraz na stranke to co mam s tou bublinou, mohlo by to byt lepsie. len rozmyslam, ci to co mas aj ty nebude este lepsie |
Tak dnes som svojho mazla vyskúšal a jazdí sa s tou bulinou dobre, vzduch mi pekne dvíha hore a do 180 úplna pohoda, ale keď pôjdem v lete na turistiku mimo SK tak si dám to Givi, je predsa len o 7 cm vyšie a je aj širšie. 4iže s Givi som spokojny,ale bublinu som kúpil lebo sa mi viac páči a na jazdenie kolo komína stačí. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sidi24 (11.03.2013 22:09) |
Kralik : a kupoval som ho v eres racing.sk , ale v zime bola na ňho zľava |
no sidi vdaka. vyzera to spickovo a aj cena je dobra dokonca lepsia akoto mra. inak vidim ze mas sirsie riadidla. Neskrkas s nadobkou na brzdovku o plexi? lebo ja skrkam o to moje tak roz.yslam cim to je.. ci je to le plexi. |
Kralik: nie neškrtám nádobkou o plexi, hoc ešte pri širšom volante som nemal to plexi od Givi, Fazer som prerabal teraz v zime, ale myslím že nebude škrtať ani o Givi, lebo to má dosť miesta |
vdaka, rozmyslam teda nad tym bubble plexi, to by mohlo pomoct, lebo mne ide hlavne o to, aby mi nefucalo pod prilbu, co by toto mohlo podla tvaru riesit |
No ja vidím celkom v pohode, v polke zrkadla mám lakte, ale jemné pritiahnutie a vidím super, pre mňa obrovská zmena nakoľko posledných 6 sezón som jazdil superšporty a tam nebol v zrkadlách vidieť nič Ono to možno závisý od výšky a dĺžky rúk, ja meriam 178 cm. Taktiež keď som teraz dal širšie riadidlá tak sa mi trocha ruky vystreli, čiže lakeť nejde až tak von. |
no pekne, tiez som tak vysoky ako ty, mozno som ale ja zasa rozmazleny zo zrkadiel tdm-ky, u ktorej to bolo v poho. |
No zatiaľ som so širším spravil len 80 km, ale extra rozdiel zatiaľ nebadám, mne sedeli aj tie pôvodné, širšie som dával hlavne z dôvodu že som chcel modré riadidlá nakoľko som v zime robil facelift ale aj veľa ľudí vraví že zo širšími je ľahšie ovládateľná motorka.. keď už bude lepšie počasie a budem jej môcť poriadne naložiť tak uvidím ale teraz je zatiaľ určite trocha ľahšia manipulácia v garáži |
no vidim, teda podla tej foto plexi, si fazrika pekne poriesil! sirsie su aj pre mna lepsie, mal som kedysi na bandaske a teraz tu, sice je pravda, ze ked fuka mas viac roboty, ale inak je to myslim fakt lepsie. Mne osobne ani moc nevyhovuju riadidla, ktore su trocha zahnute smerom dozadu. |
caute pani, |
ja mám ukazovateľ vo výklenku medzi rýchlomerom a otáčkomerom, pozri obr. v článku vyrobil som si jednoduchý držiak z hrubšieho plechu ktorý je uchytený na vrchnej skrutke ktorá drží budíky a vyhol ho tak aby ukazovateš pekne prišiel do toho výklenku medzi budíky áno plexi som skúšal a ja som maxi spokojný. Do 180 km/h je to pohoda, na jazdi kolo komína stačí aje aj krajšie, na turistiku si vymením za turistické čo mám. |
ok vdaka to je dobry napad. |
tak plexi som objednal, ale mam iny problem |
vychytávečka.. |
jj moze byt dobra vecicka.....ale uz mam gipro X takze nic |
motoride.sk/?P=inzDetail&ID=227236 |
Veru, pomaly končí zábeh... |
NIKDENIKTO: Ja si myslím, že záleži aj od celkového stavu. Ak je motorka tip-top, pravidelne servisovaná, všetko čo trebalo menené (nielen olej a filtre, ale aj hadice, lanka, tesnenia, atď.), tak 76tis na litrovy fazer je úplne v poho. |
čaute, mal som 3 roky fzs 1000, odvtedy bolo zasa všeličo ale stále sa mi cnie za ním... širšie rajdy som musel hneď dať to bola nutnosť, tie origo boli podľa mňa úzke aj japončíkom ovládateľnosť lepšia o 101%, vyššie plexi už bolo - do 160 som sa nemusel ani trocha zohýbať, motor super - mne viac vyhovuje karbec ako striekačka, trocha spotreba oleja ak som jazdil do červeného - ale má to dosť vysoko čidlo na hladinu oleja, takže na diaľnici ak ti zasvieti olej tak to nie je nič príjemné - ale nie je to tragédia.Spotreba 6-12 Dal som tam výfuk BOS, naladil pruženie dosť natvrdo - a motorka naparádu. Design na tú dobu dosť dobrý, brzdy super a najlepšie obutie podľa mňa čo som poskúšal Michelin power one Ak chceš len jednu motorku a nie je veľa penge k dispozícii tak pekný zachovalý fazer je dobré riešenie. |
Opravujem svoje tvrdenie z januára. Kontrolka oleja podľa manuálu ukazuje nie tlak, ale hladinu oleja. Som naštudoval. |
NN no co, bol si kuknut? je to fakt velmi dobra cena, ak by bol zachovaly, preco nie.. |
taky mastny flak som tam mal aj ja od nova. Ukazoval som to Dodovi v Sali na servise a vravel, ze je to normalne. |
zatial som nebol, ale ked sa mi urobi cas pojdem, ak ho este bude mat |
ok pani. tak uvidim. |
no, ak ho uz nepredal, tak asi pojdem do toho, srat na dva litre, chapik tvrdi, ze sa na tom pravidelne jazdi, ze to je v dobrom stave, prakticky bez investicii a ked to aj zozerie dake eura na opravy co sa vyvrbia ze treba, stale to hadam nebude vela, ide zima, aspon sa budem mat v com vrtat...asi tento tyzden to pojdem obzriet...jedine tych 76 tisic mi vrta v hlave, ale sak snad to bude ok...akurat po prvej mojej sezone to bude mat cez 100 tisic...no uvidime.... |
jedine, co je na tom motore nakladne, je robit ventily, lebo je to kopec roboty (zly pristup). A ventily sa robia tusim co 40.000km. |
matus: no ale to si ja pekne stocim na dakych 30-40 tisic, nech lepsie spim... |
spojku beriem ako spotrebak...ale Riso nedavno menil spojku na ktm po 80tis km a este bola v norme (a to v terene obcas spojkovat musis), takze ak povodny majitel nebol totalne drevo, tak to musi vydrzat cez 100tis... |
No ja som si este pred letom vyrobil držiak na kufor a bočné tašky, pri 40000 bola v yamahe v PO na kontrolu ventilov a nastavenie podlakov, ventily OK, podtlaky nastavené . Teraz v jeseni dostane novú prednú gumu a s mechanikom z yamahy som dohodnutý že pozrie rozvoďák. No a v zime, ak sa moto nepredá tak bracho vyrobí plechové bočné kufre a vyšpekulujeme aj deflektor na turistické plexi a nejaký držiak na navigáciu a už sa asi nič viac na to nedá vymyslieť |
dik stačí dobre porozmýšlať ako to by malo vyzerať, rozmerať, dobrý zvárač a stálo to 7,50 eur za materiál |
sidi.... velmi pekne! fajne spravene! |
spojka by nemala zaberat od zaciatku chodu packy, prvy cca centimeter stlacenia by sa nemala uvolnovat a stlacenim 2 prstovou metodou by uz nemala citelne zaberat (ale urcite este zabera) |
matus.....sorry, ale s tymto nesuhlasim, myslim, ze netreba pridavat plyn, hej, moze to pomoct, ale toto je uplne daco ine, nie ze ci treba ci netreba, ale ze velakrat tak preradit vobec nejde, a to je ine. Je tam niekde chyba. |
Inak to ze zabera spojka od zaciatku chodu packy mi vobec nevadi, to som prave spokojny, lebo pri radeni mi netreba pouzivat celu drahu packy. |
hej chapem, ale zas tak to nemam nastavene, lebo som si presne nastavoval packu aby a aj volu na lanku, takze to zasa nie. |
zdar borci! |
Stupacky som mal origo, tiez som nimi drhol - zacal som viac vysadat. |
ja skor rozmyslam, ze tam hodim progresivnu pruzinu. ta z invelplus vychadza kolko? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165396 | Včera: 206316