Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Trochu sa oteplilo tak začali prvé práce. |
Ale neee, prve slnecne luce Bacovi oteplili hlavu a porad vylezol do garaze montuvac! |
Re: teplak: Lanka su tak akurat. Valceky som daval robit tusim 28mm. |
Zaujímavé je, že Pirelli Scorpion 150/70 -18 čo tam bola, mala obutá na ráfe naozaj šírku cca 150, ale E12 140/80 -18 má na tom istom 4.25" ráfiku šírku 160. Tak isto E09 150/70 -18 ešte neobutá šírka 160. |
E09 obut a vyzut z toho sirokeho rafu je normalne krizova cesta!!! Teda mam skusenost len s verziou Dakar. Tolko co sa clovek narobi pri tej hnusnej tvrdej pneu, namenuje roznych socialnych pracovnicok, kurtizan a pod. sa tusim nenarobi pri ziadnej inej pneu. Ja som s tym mal vzdy galeje. A hlavne pri skoceni patky. Mohol som mazat kolko som chcel, natlacene 5bar a za nic skocit. Niekedy az pri nejakych 7bar skocila. |
E12 išla v pohode asi preto, že je dušová. |
Re: bacaono: vidis vidis, keby si si kupil CRF1000 nemusel si sa trapit. Takto si kupujes vselijake KTM 990 a potom toto. Ani guma nepasuje, nedrzi. Sirku si robi aku chce,,, |
Re: bacaono: akoze provokujes poriadne kamarat. Normalne som mal chvilu chut obut tiez drsnacke stuple Ale na druhej strane, konecne mas moto, s ktorou by som ta mohol zobrat na vylet. Kedy mas aspon tyzden cas? |
990 žerie olej? ďalšia vychytávka aby sa priblížili k boxeru? |
Re: kankoXF: dobre pišeš. Strašné to je než si na to zvyknem. ..ale to bubnuvání akrapov je silno návykové. Ty nevidíš že tý gumy tam budu pasuvať jak riťka na šerbel? Určite lepší jak tý lízatkové čo tam boli. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (15.02.2017 16:34) |
Re: raptor: ale zas never urban legend ked citas daco od podmotorkara z dedinky na sever od megacity |
Tak keďže je venku strašná slizká hmla a v garáži zas kosa , lebo lenivý bača ešte furt nenamontuvav kúrení , tak som sa presťahuvav (samozrejme za nepopísatelnéj radosi bačovéj ženy ) do obyvačky a pokračujeme v ihruškaní keré ma tak baví. |
Re: bacaono: Ondrik a centrovat spice nebudes studovat? Lebo ked sa to na svojej naucis, tak ti rad doveziem dalsi studijny material. Samozrejme za odmenu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.02.2017 13:15) |
ondrík - aleže velice pekné zatiší si zadelev.... |
Re: Menton: Vladko najprv skúsím spraviť...teda doladiť svoje motardové kolesá na XR na keré sa už chystám asi rok. Tam hádam získám voláké chabé skúsenosti, a potom keď to nevzdám a nezahodím, a bude ma to ešte stále baviť, tak sa nebráním. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (16.02.2017 13:41) |
polla mňa si zatiší pani Bačovej vhoňňe dotvorev ba nebojím sa povedať že aj zásadne vylepšev |
Krb je vlastnohlavná vlastnoručná ľudovonáturistická ale perfektne funkčná tvorba. |
Baca to co je za zatisie ? Chyba ti tam volake jablko a karafa s vinom. |
Karafa nechyba. V ramci technodizajnu tam ma uz flasku (vid foto s lezaaacimi kolesami) |
Ja som si chcel doma zavesit moto na stenu, ale mi to nepreslo. Asi musim zmenit domacu |
Re: kankoXF: Kolesá som si mohóv dovoliť len preto že nedávno som lepev vo vnútri reflexné polepy na kufre, tak bola polovička uš trošku nalomená. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (16.02.2017 14:54) |
Baca> ked vyhodis ten sas, co to spravi? Co sa zmeni, aky ma zmysel dat to prec? vdaka |
Je to zbytočné ekokurvítko tak ako všetky ekokurvítka na motoroch. Jednoducho ich nemám rád, tak ich ak to ovládanie motora dovolí z vlastného presvedčenia a s radosťou vyhadzujem. |
SAS off a out info: Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (16.02.2017 18:28) |
Bača, pred pár mesiacmi som čítal Tvoje úvahy, |
Re: quanto: Milanko čo ako vyzerá sa naozaj ukáže až neskôr. Možno na jar, na jeseň, po sezóne. Nič ma zatiaľ netlačí. Možno sa vrátim do starých koľají.......alebo sa stanem zberateľom. |
Správna odpoveď je B(to posledne). Motoriek nikdy není dost |
Re: RadoR6: mas pravdu. Doteraz lutujem, ze som predal svoju prvu motorku a to kvoli stavu a cene, ktora mi naozaj nevylepsila rozpocet.... |
Re: kankoXF: Veru maznám. Tak ako každú čo mi prešla rukami. |
Ake tam divas pridavne svetla.? Ja spekulujem nejake LEDkove na SMTCKO, ALE NIC SA MI NEPACI |
Svetlá ešte nemám, ale chcel by som si naťahať predprípravu popri montáži vyhr. rukovätí nech to nemusím rozoberať dva krát. |
Tak uš mám nastríkanú masku. A po nahodení sa mi to zdalo voláké fádné.... také celé čérné. |
Baca> mne sa to nelubi. |
Re: matus: Padáky zostávajú. F teréne som pomalý mrdal, takže velké rany nedostanú. Skór malé pády a na to budú dobré. A bez nich by som doškrel nádrž tak či tak. Neviem jaký je rozdiel v pevnosti origo KTM, ale toto sú motechácke s tou výstuhou pod chladičom tak snáď vydržá. |
no prave pri tych pomalych padoch nie je na nadrziach co oskriet - kedze su tam take plasty na to prisposobene. Ale ohnuty padak ti oskre na nadrzi metalizu. Mozem ti to ukazat na mojej |
Možno ti dám po pár skúsenosťách za pravdu. Ale vyhovoriť si to zatál nedám. |
Tak som dnes dokončil prácu po pánoch z Mattinghofenu čo šetria na vypínačoch. |
Automaticke zapinanie svetiel je povinne na zaklade normy...takze stazuj sa do Bruselu... |
Re: matus: Áno, len mne tiež vadilo keď sa mi rozsvietilo svetlo hneď po otočení klucikom a zostalo svietiť po zhasnuti motora. Tak som ten ovládač vymenil a na denné svietenie používam výkonnú w5w led ziarovku. Kto rád jazdí terén tak ze mu zopár krát zhasne motor a stále svieti svetlo si vecsinou zarobí na to ze raz mu to nenatoci. Jedna vec co mi ešte vadí je to, že sa pri zapnutych parkovacích svetlach nedá zamknúť moto a vytiahnuť kľúč. To naozaj kktsky vymysleli. |
Keď to nehám trvale zapnuté, tak to funguje presne tak jak predtým. Čil som si len dorobev možnost ich vypnúť keť ich nepotrebujem, alebo mi stačia parkovačky, alebo je to vyslovene nežiadúce. |
Re: bacaono: kedy mozem priviest moju so zoznamom, co chcem urobit? |
Rado> v terene som nikdy nemal problem so startovanim. Ja ked niekde zastavim a fuci vetrak - a viem, ze zachvilu pojdem dalej, tak nechavam vetrak zapnuty, nech fuka. |
Re: matus: Máš kontrolku dobíjania? Nie je problém na ňu zapojiť relé ktoré po jej zhasnutí zapne svetlo |
Awia dakujem za podnet - uz mi to niekto hovoril aj som sa do toho pustal, ale ked som zbadal tie chabe drotiky, ktore vedu do pristrojovky, tak som sa na to pre istotu vysral...koniec koncov, nikdy som s bateriou nemal takyto problem = urcite problemy riesim ked nastanu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (03.07.2017 15:32) |
Neviem, ale nerad by som robil nezvratne zasahy do elektroinstalacie.... Uprava ako to urobil bacaono sa mi pozdava.... |
Kanko> mne ziarovka pri startovani neblika, ale zhasne. Vydrzala 54.994 km. |
Re: matus: SMT, je tam H4. Otocim klucom svieti tlmene. Svieti aj ked startujem... Problem je pre tu ziarovku to, ze su pritom napätove zmeny. Skracuje to zivotnost. Vymena tej H4 je pre mna cez tie male "dvierka" porod pri velkosti mojej ruky. |
Ono keby sa súdruhovia vo fabrike trochu posnažili, tak by to neurobili najjednoduchšie ako sa len dalo, iba obyčajným hulvátskym odstrihnutím káblov na svetlá a ich trvalým spojením. |
Re: kankoXF: keť móžem, doporučím OSRAM COOL BLUE INTENSE H4. |
Kanko> jasne, jedna parabola... |
Re: matus: To neni o piatkovom kuse. Neverím že máš z výroby ten rozopínací kontakt zapojený. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (04.07.2017 10:31) |
Neviem, nemeral som to. |
Re: matus: vetrak nechavam fukat tak, ze stopnem moto "nudzovym" scipakom (cervene tlacitko). Palubka a svetla zhasnu, ale vetrak ide. |
Ja ked stopnem nudzakom, tak palubka zhasne ale svetlo svieti... |
Tak nový celkom príjemný poznatok k "mýtickej" spotrebe tejto moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (20.09.2017 13:37) |
Re: bacaono: vsetkych nas tu klames a zavadzas. Svoje perie chvalis.... |
Inak musim povedat, ze tie vase spotreby su pre mna nedostihnutelne. Za posledny rok mam priemer 6.7, vsetko vo dvojici. Taka normalna jazda - obcas pomaly, obcas rychlo. |
Re: kankoXF: tak tak.... čo mám chváliť cudzé? |
Re: matus: Pri afrike som bol zvyknutý 350-390 po rezervu, a potom ešte ďalších 50-60 na pumpu bez akýchkoľvek stresov. |
Re: matus: nepisal som o tom, ked sa vozim cez den nalahko po "rozbitych a rovnych" cestach v Rakuskych Alpach.... |
Este som pozeral, ze ADV ma o 0,5litra väcsiu nadrz ako SMT (19,5 - 19,0). Raz som dal 330km na nadrz, ale to som sa posledmych 40km bal pohnut s plynom a natankoval som 18,9 litra.... |
Tak ešte dodám že su tam též akrapy a akrap-mapa 2011-2012. Ostatné je séria. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (20.09.2017 16:16) |
Re: bacaono: super, Ondrik sa nam rozcestoval! Buduci rok ta vezmem do "sveta"? Inak spotrebou sa uz zacinas blizit poriadnemu nadlitru |
Re: Menton: Vladko toto bolo len také bezvýznamné plesknutí dlaňu do hladiny rybníka keré sa zachvílku f kruhoch rozplyne. To som len potrebuvav trochu zrelaxuvať po 10 mesácoch nočných zmén , a keďže dvá kamoši ze ženámi na poslennú chvílu odskočili , nadelev som si jenno párovú oddychovú terapiu. Neboli to síce po večeroch opiáše, ale malo to svoje čaro. |
....a tu téš ot septembra ništ nové? |
Bača - pri E09 bežná vec... Chcel som na mojej zadnej v Piliscéve sfúknuť grády a nešlo... Zadná duša bola jednoducho prázdna, no držala ako keby to mám fúknuté na 2 / 1,9 Odjazdil som na tom nakoniec ešte cca 2500 km a keď som to vyzúval, samozrejme útrapa ako hrom... |
Tu furt nigdo ništ nepíše? To nemáte ništ nové? |
Re: bacaono: jag tag kumamoto, ty mas fcil bud KTM s bokser motorom, alebo GSo ve farbach KoTyeM.... |
Pekné, podľa toho by sa dalo študovať prúdenie vzduchu okolo motorky. |
Re: kankoXF: apage satanas!!! tfuj!!! ...sa rúháš... ....to sú len kapsičky do padákóf. |
Re: bacaono: nechces to radsi predat? Kupim, nech ci pomuzem.... |
Re: kankoXF: .......a furt bude pokúšať .....a nedá si povedať |
bacaono: Ondrík, vidím, že si sa našiel v novej téme. Jaj, predčasom si nás takto obohacoval vo vlakienku africa twin... čo už. to už asi načisto umrelo...ale ja moju afru nedam. ;) |
Re: bacaono: vies aka by ta tvoja rakuska mrcha pasovala k tej mojej rakuskej potvore? Neuveritelne dobre |
Re: snowden: Ondrík šak bys som aj obohaťev, pokecav, aj som sa chvílu snažev, ale uš moc nemám o čom. Ostatní na to kašlú tak to pomáličky umírá. |
Re: bacaono: tak teda nist zatal. Ale ak ta muza kopne, ze chces inu, daj vediet.... |
Re: kankoXF: Vidíš! Dobre že spomínáš. |
Re: bacaono: vidis ako sa mas dobre! |
Tak uš má Rózika u mňa jeden dosť velký vrúbek. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (27.06.2018 14:53) |
Stastie, ze si to dokazal takto poriesit. V servise by ti vymenili cely displej a tie prachy by si urcite cvakal. Tu ti KTM CEE po zaruke vymeni tazko daco... Take su skusenosti ludi a nieje ich malo ci uz na SK ci CZ. Pokial boli displeje japonske na 950,ziadny problem. Jak prisli tieto nepodarky co su spain ci portugal alebo co, tak sa to problemami s nimi po celom svete len hemzi. sebe som opravoval vypadavajuce segmenty a kamosovi to iste na 690. Ono je cely ten displej dost nestastne rieseny vovnutri, kedze sa sklada sendvicovo z viacerych kusov a tie sa o seba vibraciami tru a trasu sa cele. Tym trpi ta elektronika vovnutri. Snad ho nebudes rozoberat neskor kvoli este tym segmentom. Drzim palce |
myslim ze Cesterovi to menili na duke |
Re: bacaono: na mojej tiež kľakol budík,moto bola v zaruke. Bol som objednaný na servis, ráno prídem do garaze, zapnem kľúčik a okrem podsvietenia tiež úplne nic..... Tak som tam šiel ako bolo dohodnuté a musel som im ju tam na ale týždeň nechat kým sa budík vyrobí lebo KTM ich nemala skladom.Budik prišiel naprogramovaný na km co som im povedal.Odvtedy všetko v poriadku. |
Re: RadoR6: |
Matus:: ved prave pisem o novom type budiku ako mam na 990,aj Baca, aj vsetky 690. Tie stare oranzove budiky boli japonske. Tieto nove su nic moc. |
Re: teplak: musim ist pozriet do garaze, ci mam naozaj KTM, lebo ja som zatial s reklamovanim cohokolvek u nich nemal problem. A to nie som ziaden VIP zakaznik. |
Teplak - ja mám tiež 990 a mám japonský budík, to som chcel uviesť na pravú mieru. |
Re: janoval: 1; pretože som sa so zopár príkladmi stretol, pretože u nás sa podľa zákona najprv do mesiaca posudzuje ci záruku uznat, ci to opraviť, vymeniť, alebo ta poslat do riti. Naposledy mi riešili u nás dva týždne peňaženku za 30€ ktorú nakoniec opravili (vecsinu casu trávim v UK, keď som doma tak mam druhu peňaženku kde mam Eura,bankovú kartu a všetky vizitky ktoré používam len keď som doma,takze bola používaná minimalne).Napriek tomu sa riesilo. |
Re: janoval: samozrejme, tým čo som vyššie napísal som nechcel nikoho nabádať k nicomu nezakonnemu, alebo k žiadnej forme násilia. Niekedy skratka veci idú ako majú, alebo im treba pomôcť. Ako sa hovori to hovorí po našom "Neprijebes, nevysvetlis". V prípade Belgicanov, ....to sú zvláštna kasta co sa národu zrejme ako celého tyka, tam prijebes a aj tak nevysvetlis. Plne pochopili až po zásahu zhora. A mozno nechápu doteraz. Vďaka Bohu už s nimi nemusím nič riesit. |
Matus:: ano, prve modely mi japonske budiky. Tie co mali 950. Kvalita. |
Aha ho! Presne moj prípad. ...akurát kontrolka ABS mi nesvietila, lebo na R-ke ABS nemám. |
Aj keď mi mrcho-Rózika pokazila minulý týďeň s tú dojekazenú prístrojovku dovolenku, tak som čas úplne nepremrhav a keť som to už mav pri sríkaňí všemožných konektoróv odstrojené a dovolili kríže, tak aj keť si to nezaslúžila som jéj primontuvav vyhrívané rúčky a samodomo držák pretpotopnej navi, ... |
Tak mierne poupravená a prečalúnená sedačka z klasickej 950/990. Originál odkladám v pôvodnom stave. |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144930 | Včera: 249318