Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiucina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
05.11.2010 22:17

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Kennylm
 Kávičkár 

Ikona

Takze nakoniec som dnes bol po Yuki 125 SM!! som s nou velmi spokojny zatial vyzera perfektne ma necele 2 roky a najazdenych 5600km!


20.10.2010 19:23

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Tesouro
 Kávičkár 

Ikona

BTW CBF je super motorecka ktora sa vyraba v indii :-) co nieje vobec daleho od Ciny. kukni sa na ceny nahradnych dielov. Napr smerovka Keeway 7E Honda 20E, zadny horny plast Keeway 20E, Honda ? (vela :-) ). Motoricky aj vykonovo je to to iste. obe su rozpoctovky. Sedel som obe skoro ziadny rozdiel. iba ak v svetle to na Honde je 100% lepsie.


20.10.2010 11:01

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Bolo to tu už X krát ale kľudne to zopakujem. Tak ako ti píše rogi4. V tvojom veku, finančných možnostiach neexistuje aby si našiel niečo lepšie ako je CBF125... fakt radšej šetri, napíš Ježiškovi nech ti dá prachy pod stromček a uvidíš že budeš spokojný. 2,5 litra benzínu sú cca 3 eurá čo na 100km je proste v dnešnej dobe zadarmo... [dobre]


20.10.2010 7:33

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

rogi4
 Jogurťák 

Ikona

ser na celý keeway, veď sa na to pozri, ani to nevyzerá ako poriadna motorka, je to hračka a o výkone ani nehovorím...
Nekupuj hneď čo ťa napadne, daj tomu čas, došetri nejaké prašule, kúpiš herku a budeš si lámať hlavu...
CBF125 kúpiš už od 1500 rok starú mašinu.. Výkonom neohúri ale ak chceš ekonomickú motorku tak to bude tá správna, spotreba okolo 2.5 litra, údržba prakticky žiadna, olej si vymeníš aj sám, gumy pri takom výkone nezoderieš ani keby si chcel, brzdy tiež nie, olej do benzínu liať nemusíš ako pri 2T, a hlavne je to HONDA, všetky náhradné diely do posledného šróbika na ňu zoženieš bez problémov. Jedine, že sa na nej vysypeš- to by mohli byť prípadné náklady...
[null honda-cbf.autobazar.eu/125-m-id1826540.html]
Ak chceš ale výkon, 4T ti stačiť určite nebude, pre porovnanie: CBF má 11 koní, taká 2T Aprilka, alebo honda NSR alebo Cagiva Mito majú okolo 30 koní, tak sa zamysli...


20.10.2010 1:07

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Tesouro
 Kávičkár 

Ikona

Ak budes mysliet ekonomicky tak jedine 4t - spotreba a udrzba
Kukni Keeway Speed 125. Moja prva motorecka. Minuly rok som ju predal do LM chalana mozno poznas Tomas Kuzma. Ja som dal na nej 20000km a uplna pohodka, bolo by fajn vediet kolko natocil na nej on

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tesouro (20.10.2010 1:08)


19.10.2010 21:53

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

meko
 Jogurťák 

Ikona

nova cina ta vydrzi tak 2 roky a potom je z nej srot na zahodenie.ak vydrzi.samozrejme ju uz velmi tazko predas.japonec je jeponec,hoc aj 2takt.nie som taky bohati aby som kupoval lacne veci.


19.10.2010 21:35

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

cbf125 [dobre]


19.10.2010 21:34

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Kennylm
 Kávičkár 

Ikona

no pisal som hore ze enduro.. ale aj nahace ma lakaju.. nevravim ze ma priam tahat do kopca 90. je to maly naklon a kludne bude stacit aj 80... a premysal som nad keeway-speed.autobazar.eu/125-id1542985.html keby som do jari vymenil plaste lebo ze smykaju a nemam presne 700eur.. idu sviatky nieco dostanem takze nebojim sa toho ze ked sa pokazi nebudem mat ani na spatne zrkadlo. ten keeway je 125 4 takt a citam same dobre recenzie.. inak diki moc za rady..
necakam ze ma tie 2l/100km ale aspon nema 4-5 + olej

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kennylm (19.10.2010 21:38)


19.10.2010 21:27

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

rogi4
 Jogurťák 

Ikona

a ešte si nám presne nešpecifikoval či by si chcel enduro, alebo šport...
cagiva mito je tiež super volba


19.10.2010 21:19

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

PETOrf
 Turista 

Ikona

honda xr 125 2006 cca 1500e.kamarat predava aj s dost slusnou vybavou.jedna sa o motorku z clanku tu na MR -Tam kde europa konci alebo ako baca popohnal svoje kozy na sever., cinu vobec neries


19.10.2010 21:05

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Patrezik
 Turista 

Ikona

Ja jazdím na Honde Varadero 125 , 4takt, a nemenil by som za žiadnu inú 125ku. Ak ide o 4takt niet o o čom jednoznačne Varaderko, je to skvelá pohodlná spolahlivá mašina, vôbec nevyzerá ako 125ka, skôr ako 600vka, je velká má 17litrovú nádrž a váži 170kg. No je to jedna z najdrahších 125. Ale ozajdená sa v pohode dá zohnať kvalitná už od 2000€. No a ak chceš 2T tak Aprilia RS125 alebo Cagiva Mito. ;-)


19.10.2010 20:06

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

pastrana16
 Kávičkár 

Ikona

rogi4 , kilix [dobre]
...tiez som mu radil 2takt a vzdy aj budem ak sa bude jednat o 125-ky ;-)


19.10.2010 20:00

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

tiez mi to pripada ako propaganda ekoaktivistov proti dvojtaktom. zalozena na com? ze to vsetci tak hovoria?
mozno ze je to z crossu, kde ozaj tie motory vydrzia malo, ale kolko motohodin vydrzi 450-tka 4takt v ostrom nasadeni a kolko 2takt 250-tka?

a k teme - Lukas rozmyslaj aj nad tym, ze ked strelis komplet vsetky prachy do moto, tak co dalej? dakde ju opries/spadne ti zo stojana a nebudes mat ani na prelakovanie nadrze? to nie je zrovna idealna situacia.
a tiez mas protichodne nazory, chces ist do kopca vo dvoch na 125cc aspon 90. 4T 125cc je rada, ked sama s tebou pojde po rovinke 90.
ja by som to videl na nejaku MZ 150, prva moto, cena okolo 500-600, nevyzera zle, lacne diely, troska sa mozes (budes musiet >:-) ) s bratrancom sem-tam posparat v motore, ked zlomis zrkadielko, nebude stat 150Eur.


19.10.2010 19:54

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

rogi4
 Jogurťák 

Ikona

čínu nekupuj, nie sú to motorky ale hračky
ide zima, moto akútne nepotrebuješ, nájdi si brigádu, alebo zbieraj staré železo,alebo čo ja viem čo, ale našetri tých 2000 ečiek a za to už kúpič ozajstnú mašinu, napr:[null aprilia-rs.autobazar.eu/125-rr-id1618131.html]

Upravené 2 krát. Naposledy upravil rogi4 (19.10.2010 19:56)


19.10.2010 19:37

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

rogi4
 Jogurťák 

Ikona

Čo všetci stále máte s tým, že 2-takt 125-ka je náročný na údržbu a treba pravidelne meniť veci v motore a bla bla bla?? Ja som mal enduro Hondu CRM 125, mal som ju 6 rokov a jazdil som na nej velmi aktívne, valec, piest a krúžky som vymenil po 3 rokoch, keď to malo asi 40 000 km, bol to rok 92. Jediné, čo by mohlo byť pre nášho Kennylm-a problém, je ozaj tá spotreba, ale zase výkon je výkon...


19.10.2010 16:30

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

REDRACING
 Motarďák 

Ikona

scooter68 má pravdu. Už sme také niečo opravovali . Pri objednávaní dielov nám v JAWE povedali že k tomu náhr. diely už nemajú lebo teraz do nich montujú iné ale zase čínske motory. Potom nám predsa diel poslali ale museli rozobrať motorku čo mali na sklade.


19.10.2010 16:13

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

robin282
 Kávičkár 

Ikona

japonca za 700eur ? no mozno bez TP :-) JAWA DANDY 125, ale ta tiez nestoji 700eúr


19.10.2010 13:39

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

scooter68
 Kávičkár 

Ikona

BranoXT-Jawa Dandy má takisto čínsky motor... :-}


19.10.2010 12:52

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

brumm
 Kávičkár 

Ikona

no vidis a za 750€ som predaval ja tu moju a je to mašina stara len pol roka a v zaruke ešte rok a pol. Takže za tvoje prachy sa da už kupiť aj nova čina


19.10.2010 12:12

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Kawasti
 Kávičkár 

Ikona

nemyslis ze lepsie bude pockat do 18tich rokov a dosetrit nejake peniaze ? ...700€ stoji priemerny lepsi bicykel a nie motorka ktora ti ma vydrzat nejaky ten rok a ako vravis nemas peniaze pomaly ani na benzin a nie to este na nahradne diely a servis...porozmyslal by som ci ozaj chcem tu motorku za kazdu cenu :-)


19.10.2010 12:04

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

BranoXT
 Veteránista 

Ikona

Aj na tomto by si sa hanbil jazdit? motoride.sk/?P=inz_detail&ID=179626
Je to Jawa Dandy 125, celkom pekna a je to 4takt. Ja osobne by som do cinana nesiel, ale je to len moj nazor ;-)


19.10.2010 11:46

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Kennylm
 Kávičkár 

Ikona

Dakujem za rady :-) ja stale premyslam nad tym cinanom na jawke by som sa dost hambil jazdit, teraz idu ceny moto dole tak by som dufam dakeho jukiho mohol zohnat. 4takt lacne nahradne diely lebo to uz vsade prepuklo. neviem mna taha daka jukina alebo mam este ponuku yamahu 125R rv 96.. na jukiho by som cakal kym niekto da a ta yamaha je za 800ecok.. takze tato by musel pomoct. a tato moc s benzinom nepomoze lebo jediny "fanatik" do moto som z rodiny ja a bratranec :-)


19.10.2010 10:44

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

temny
Darca Krvi  Turista 

Ikona

sry prehliadol som max. cenu :-~ tak tam radsej tu cinu stary 2T bude nakladny na investicie :-(


19.10.2010 10:20

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

scooter68
 Kávičkár 

Ikona

Trošku som si urobil prehlad čo za svoje peniaze môžeš kupit...,no s tvojím rozpočtom si bud kupiš v priemere 20 ročny stroj(,a darmo že je to nepokazitelny japonec či europan,)budeš musiet do toho aj tak vložit nejake peniaze,alebo 3-5ročneho čínanka,do ktoreho zatial nemusíš vložit nič,len sa o to primerane starat.Ja na tvojom mieste zvolím čínu,a 4takt.Na rychlost moc nepozeraj,este ani vodičák nemáš,rozjazdi sa po urobení papierov na niecom pohodovom.Ja som mal Adamoto(jinlun)125,bola to v pohode masinka,(kupil som ale nieco vacsie),ale ten strojcek stale jazdi bez problemov(má ju po mne bratranec)jediny problem ktory sa vyskytol,bol ten,že za mokra ked som zaradil rychlost,tak zdochol motor,vinou vyskratovaneho kontaktu na bocnom stojane(chyba bola jednoducho odstranena)Málokto s poradcov si vsimol,že tvoj rozpocet je fakt len 700eur,a nemáš možnost ho navyšit..Tak vela štastia pri vybere...


19.10.2010 9:55

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

csuka85
 Turista 

Ikona

AK máš takýto malý rozpočet a vodičak do 11KW tak preteba je najlepšie riešenie.
SIMSON S51 s kitom na 70ccm za 700 eur kúpiš v pozlátenom stave . sice pod dvoma to nepojde 90 do kopca ale ale pod jedným to 80 dá. a spolahlivosť i ked pri 20 ročnej mašine ale je vadcsia ako pri niakom posratom čínanovi,
Podla mna je toto preteba najpriatelnejsie riešenie. 8-)
je to stara sunka ale su tam aj 95 ky za 500EUR uviedol som to ako priklad.
napr simson-s51.autobazar.eu/50-id1536739.html
k tomu pridas ten kit za niakých 120 EUR a hotovo.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil csuka85 (19.10.2010 9:57)


19.10.2010 9:26

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

richo
 Jogurťák 

Ikona

I-GRR


19.10.2010 9:17

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

meloking
 Kávičkár 

Ikona

este tip pre argumentaciu pred rodicmi :-)
pocitaj pred nimi len so 'skolskymi' km, aby to vyzeralo opticky vyhodnejsie, ze porovnavas len cenu bus vs. moto. takze dajme tomu, ze budes moct chodit na moto 4 mesiace skolskeho roka. to mas velmi zhruba nejakych 4*20 dni (ved v dazdi je aj bus fajn). cize najazdis 80*30km=2.400km. pri priemernej spotrebe 3 litre (na 125 uuuplne v pohode) to mas necelu stovku a mozes este odratat cestovne za bus. a dat pre rodicov takuto malu sumicku za stastny usmev svojho potomka... :-) zvysny benzin potrebny na jazdy z radosti bude tankovat tato, lebo mu to obcas pozicias, ked bude mat cestu okolo benzinky a ty budes vediet, ze za chvilu zacne svietit hladne ocko :-)


19.10.2010 9:02

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

meloking
 Kávičkár 

Ikona

tiez si myslim, ze pri tvojom najazde je cena za palivo menej podstatnym problemom a ovela dolezitejsie su naklady na udrzbu. zober si, ze za rok najazdis zhruba 10.000km (skola+jazdy pre radost). ak budes mat spotrebu 3 litre na 100, tak zaplatis zhruba 381e (plus olej) a pri spotrebe 4 litre (za to sa da uz jazdit aj na mojej kawe 650) to je 508e. ten rozdiel necelych 130e pri nejakom nepodarenom ryzostroji preservisujes jak nic ak nie si technicky zdatny a nebudes si vediet poradit sam. cena za palivo nie je nepodstatna, ale ovela dolezitejsie su parametre cena stroja, servisne naklady a cena pri naslednom predaji. pretoze tvoja motorka nestoji tvojich 700e, ale 700 plus servisne naklady a minus predajna cena. teda ak kupis nieco poriadne, co este po dvoch rokoch dokazes predat, tak ta to v konecnom dosledku bude stat menej ako lacna ksunta, z ktorej ti po dvoch rokoch zostanu pouzitelne len riadidla a lekarnicka.

a aby si sa nezlakol, tak si tu sumu za palivo radsej videl 12-timi. nevyzera to potom tak hrozivo :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil meloking (19.10.2010 9:04)


19.10.2010 8:31

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

temny
Darca Krvi  Turista 

Ikona

JE to motorka nova alebo jazdena?
a kolko mas asi na kupu?
Jazdene Varadero sa da kupit uz od 1500€ aj s kufrom a podla mna je lepsie ako nova JUKI je to 4t V2 motor.
Jazdit mozte v pohode dvaja a spotreba je 3-3,2 a hlavne ked ju uvidis nazivo tak pochopis ten rozdiel medzi nou a ostatnymi 125tkami
a ten 2T pokial ho mas mat podla predpisov moze mat tiez len 11kW


19.10.2010 7:37

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

prasek
 Kávičkár 

Ja som mal 4-takt Hondu. Ten motor bol bezproblémový. Ja by som do takého niečoho kľudne šiel znova. ;-)


18.10.2010 23:27

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Weider
 Jogurťák 

Ikona

Ja by som volil skor spolahlivost na ukor vykonu, vo dvojtakte pravidelne menit vnutro motora a castejsia udrzba... Zozere ti to viac benzinu a pocitaj, ze ti do toho benzinu treba aj olej, kup 125 4t, dva rocky pobehaj, za ten cas sa na nej dost vybehas, naucis sa a co to posporis na nejaku starsiu sestovicu, :-)


18.10.2010 22:48

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Kennylm
 Kávičkár 

Ikona

socrates.. dakujem ze si mi poradil..
pastrana: diki zatial uvidim co bude dalej. idem si pospat uvidim rano :-) maj sa


18.10.2010 22:46

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

pastrana16
 Kávičkár 

Ikona

no ja som na tom podobne tiez peniaze niesu ale da sa to zvladnut...presne viem co tym myslis no zober tak ze 2takt zere asi tak 5litrov na 100-vku a kedze do skoly a s5 to mas asi 30 km tak ti to zozere mozno 2 litre co je v poho...no neviem je pravda ze o 4takt sa tak nemusis starat ako o 2takt lenze ten vykon ti bude velmi chybat a hlavne vo dvojicy...no pockaj na dalsie prispevky a uz cakam ako ma niektory zosadia:D


18.10.2010 22:45

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

pls.... ja že sa toho už nedožijem.


18.10.2010 22:42

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Kennylm
 Kávičkár 

Ikona

ked sa bojim toho ze nebude na benzin.. Niesom z bohatej rodiny a tie prachy som si nasporil zo svojho a benzin do skoly by mali platit rodicia ak to nebude moc drahsie jak bus.. :-(


18.10.2010 22:40

Re: cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

pastrana16
 Kávičkár 

Ikona

no radsej chod do 2taktneho japonca ako 4taktneho cinana...4takt 125 nebude mat taky vykon nikdy ako 2takt a spotreba je pravda ze to zere viac ale kopce preteba nebudu problem a v pohode aj dvaja...no zelam ti nech sa spravne rozhodnes :-)


18.10.2010 22:36

cina ci jap? nejde len o kvalitu.. pls pomoc

Kennylm
 Kávičkár 

Ikona

Zdravim Vas, ja viem, ze tato tema uz bola rozoberana minimalne milion krat. Ale Ja mam trosku odlisny problem od ostatnych. Dufam ze mi pomozete. Chcel by som vediet do coho radsej ist. Na jar by som chcel robit vodicak do 11kw. Do Japonca? 125ccm su lne 2 takty cize maju velku spotrebu a su drahe :-( A cinan? Rozmyslam ze Juki motard alebo SM alebo nieco take. Je to 4takt ale vacsina ludi ma od toho odhovara :-( Chcel by som endurko a ide mi hlavne o prevoz do skoly.. 15km tam 15 s5. Vozil by som sa rad aj s priatelkou takze zisla by sa aj nejaka sila a skola nie je v meste takze pojdem po ceste kde by som rad tahal do mensieho kopca aspon tych 90.. moj rozpocet je velmi velmi nizky. Vystroj na moto mam a cisto na moto mam asi 700eur. Vopred dakujem za odpovede a rady. 8-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22811 | Včera: 131817