Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Doplnené: V Španielsku testujeme novú Hondu Africa Twin Adventure Sports a X-ADV 2018
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie:
Video: Rýchla správa: Offroad na Honde Africa Twin Adventure Sports 2018 |
Hodnotenie: Toto bude este zaujimave... |
Re: janoval: prečo by to robili??? |
Hodnotenie: adventure sport je velmi pekna motorka na zivo |
o kolko je tazsia oproti normalne ? |
Re: duggo: Normálnu Afriku natankovanu odvážili a mala 241kg, takže natankovaná táto s DCT okolo 260kg. +- ako GS1200 ci 1290. |
Re: duggo: Afrika doteraz quickshifter nemala... |
Hodnotenie: alexa7 az na to ze na tych 260kg sa GS dostalo len ako vodou chladene a aj to ma na sebe o 7 litrov vacsiu bandasku |
Život ma skúša... |
Re: Awia: ale len tak, taky trend. Som rad, ze to nespravili. |
janoval, vykon je rovnaky ale su tam male zmeny v motore, odlahceny vyvazovaci hriadel o 300 g, pozmene sanie a iny vyfuk.. co by malo mat za následok ovela lepsi zatah v stredných otackach a reakciu na plyn.. tak sa pise v tlacovej sprave |
|
pitaz dojazd cez 500km pri 24 litrovej bandaske je spotreba 4.8 litra |
tak pise tlacova sprava, ze dojazd cez 500 km je pri merani WMTC a DCT prevodovke. |
Jazdil som presne na tych istych miestach v Andaluzii a musim povedat, ze fajn zakruty a sotoliny pre afriku, asi ToP miesto na testovanie. |
Hodnotenie: Pre tú srandu som to pohľadal a čuduj sa svete, priemerne vychádza ľuďom fakt 4,88L/100km |
pitaz - DCT prevodovka je nejakym sposobom lepsi predpoklad pre nizsiu spotrebu? ma viac prevodovych stupnov oproti manualu .. lebo na druhej strane motorka s DCT je vyrazne tazsia |
Toto je znama vec o CRF1000, ze "pred faceliftom" mala relativne malu nadrz a vyssiu spotrebu na objem motora a vykon. |
oprava... chyba mi tam otaznik |
dct ma tiez 6 stupnov ako manual. neviem preco ten spotrebovy test WMTC robili s DCT ale predpokladam, ze DCT radi skor a "rozumnejsie" na spotrebu ako bezny jazdec |
Re: kankoXF: neviem prečo tak usudzuješ, v tunisku sme jazdili svižne, benzin bol lacny a sli sme sa voziť nie merať spotrebu. V teréne bola spotreba aj 7, v dunách aj 10 Myslím že ten priemer po 3500 je reálny, ba vela ludi bude mať aj menej. |
Re: Awia: A po dialniciach ste sli na voziku Tri kufre 140 -160 rad by som videl ten priemer. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (16.02.2018 17:43) |
Re: alexa7: Po diaľniciach sme ani nešli |
Ma pri cenovke 14k € este cenu rozmyslat o kupe, ked su tu ine, lepsie endura za trosku viac penazi? |
Hodnotenie: Moja spotreba na tripe po Bosne a Čiernej Hore bola pod 4,8 , Dialnica 130km/h, presun asfalt AVG 60km/h a šotoliny kochačka, občas trocha poprášit. AfricaManual + Batožina+ ja85kg. vid. video z tripu vo video v Galerii . |
Hodnotenie: ... vyzerá dobre, pojdem otestovať ... |
Ja som malú chvíľu uvažoval o Afrike, čakal som posun k asfaltu a napr. kolesa 19/17 alebo 17/17 niečo na vyplnenie diery medzi NC a Crosstourerom. VFR800 nie je ono-vysoka cena. |
Hodnotenie: Tiez som cakal ze ponuknu aspon ako volitelnu vybavu bezdusove kolesa. Inak vsetko na tejto Afre je podla mojich kriterii dokonale a podobne ako raptor, mam uz na dva prsty otvorenu penazenku. Len tie kolesa kua, tie nedokazem prekusnut. Uz aj BMW F850GS ma bezdusovky. Chapem vyhody dusovych kolies v tazkom terene, ale na ceste su neprakticke a tato Afra AS je podla mna idealna skor na dlhe trasy, pri ktorych stravi viac kilometrov na cestach a lahkych sotolinach ako v tazkom terene. Skoda no, stale ale verim, ze sa raz dockam. |
Hodnotenie: Bela Bela farebná kombinácia sa im fakt vydarila. Ja by som sa dokázal uspokojiť aj s predchodkinou dct. |
Re: MajoKE: XTZ má teraz cenovku ako si zaslúži Inak ja som vôbec cestnejšiu Afriku nečakal. Načo veď cestnejších strojov je tu plné vrece... |
Re: MajoKE: s XT1200 na asfalte musis Afriku rozobrat ako bager suchu kopku hliny. Majitelia ti potvrdia ako rychlo sa na nej da ist, je perfektne vyvazena na to aka je tazka ale teren to uz je ina..... |
"s XT1200 na asfalte musis Afriku rozobrat ako bager suchu kopku hliny" - s tymto neviem suhlasit. nepamatam si, ze by tenerka mala lepsiu stabilitu na asfalte ako africa... na druhej strane si presne pamatam, ako vie ist africa rychlo a presne bez akehokolvek vlnenia alebo neistoty aj pri vysokých rychlostiach |
Re: pitaz: tak si pozri/najdi nejake casy z Brna na velkej TXcke a budes gulat ocami... |
deluxa, nehadam sa, nejazdil som na XT1200 na okruhu, ale ze by bola az o tolko stabilnejsia, ze by africu rozobrala... pochybujem velmi |
Re: pitaz: nepochybuj.... Mozes silno verit! |
Celkom, by ma zaujimalo postavit do testu CRF1000 Adv Sports proti XTZ 1200 World Crosser.... |
Mňa by zaujímala skôr realita, prečo sa Xtz tak málo predáva ,keď je to tak super vyvazena moto. |
XT1200 na asfalte musis Afriku rozobrat ako bager suchu kopku hliny kravina !! |
Re: Awia: Za najvacsi problem dusovych kolies povazujem to, ze dosuve pneu (az na par vynimiek) nie su prakticky dostupne. |
Re: raptor: nechce sa mi k tomu uz ani nic pisat. Ale ked vysla XTZ1200 tak bola aj tu posudena ako extra tazka, neobratna a menej vybavena krava. Zrazu kralovna terenu je lahsia o kolko kg a aky ma motor ale ma ozdobne drziaky svietiel a vraj nezerie..... |
kankoXF - ja som XT1200Z za kralovnu terenu nikdy nepasoval |
Re: raptor: myslel som pod pojmom "kralovna terenu" uuuuplne inuuuu motorku. Pomocka: radovy dvojvalec 100/100 |
kankoXF - sorry asi mi ožili vlasové folikuly v blonďavej barve |
Re: MaAT: Honda obúva na Afriky po novou pneu Dunlp a Bridgestone z prvovýroby a tie sme aj mali. + Majú homologované aj TKC80. |
250 kg a tie vysoke zdvihy , 900mm sedlo , 21 koleso....nedava mi to ziadny zmysel. |
Na cestu okolo sveta je pripravena na jednotku, s vynimkou Českého trhu. |
Clanok je o Afrike, ale je tu mrtvo tak.... |
MajoKE - asi to vnimame inak, ja velkost rajdu motorky neberiem ako kritérium udávajúce celkovú (ne)ohrabanost motorky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.02.2018 7:42) |
Re: Awia: a vedel by si napisat aj aky typ?. Na niektorych obrazkoch to vyzera ako TKC80. A do tunisu ste obuli nehomologizovany rozmer ak sa dobre pamatam. |
Re: MaAT: v teréne sme mali TKC. Na ceste Dunlop a Bridgestone ale typ neviem. Su to take do prvovyroby. |
Re: Awia: Nuz zda sa, ze tie TKC80 je jedina pouzitelna dusova pneu vhodna na nejaku offroad adventure. Uprimne povedane, ani moc neverim, ze je to skutocna TT pneu, ci nieje len nejaky marketingovy ojeb. |
A Index rychlosti do 160 bude poistovakom stacit ? ... |
Re: raptor: XTZ ma kardan, elektronický podvozok a konfort a stabilitu s kuframi |
alexa7 - XTZ štandarne nemá elektronický podvozok. S "ESA" sa ich predalo čo viem minimum. |
alexa7 - jazdil si so spolujazdcom na afrike? |
Re: pitaz: nalejme si konecne cisteho Honda vina, CRF 1000 nie je cestovatelska moto pre dvoch. To Ta mozem presviedcat, ze napr SMT od KTM je dialkovy turista pre dvoch a zvladne teren, ktoreho by sa väcsina ludi. na motoride.sk bala... |
KankoFX mozes vysvetlit preco nie je Africa cestovna motorka pre dvoch? |
Re: pitaz: ano pekne z mojho byvaleho Stelvia sme presadli na Afriku. |
kanko ze ty neprestanes s tou KTM... uz si jak ja s BMW |
Re: Express: lebo kankoXF nie je to iste ako KankoFX... |
Hodnotenie: kankoXF sorry a chapem |
kanko a ty myslíš že má čas sa venovať kdejakým čumilom v predajni, keď musí striehnuť na každý "nekalý' príspevok voči najsamsuperlepším motorkám a pri každej príležitosti ich obhajovať? |
Ľudia, budme radi, že pribudol ďalší model. Kto chce, kúpi si ho a bude šťastný. |
Re: bacaono: silno ma presviedcas, ze je to tak. Len skoda, ze meno z minulosti je takto pouzite.... zacina to budit dojem na SK, ze CRF1000 bude nieco ako DL650. ???????? |
Re: raptor: no s tym motorom mam iny nazor. Hlavne ked namiesto krasneho bublaveho |
alexa mne praveze Afrika pride menej univerzalnejsia (co je v dnesnej dobe zijucej kompromismi kompliment) ako jej konkurencia Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.02.2018 7:52) |
Re: raptor: Ladaku sa potesi spolujazdec a nasledne aj ty ked ho budes |
alexa a teda motor na stelviu ti buble cez sanie ked teda nie cez výfuk? |
Re: raptor: Zabit MNE neprijemny mechanicky zvuk , |
alexa7 - chápem správne že motor v CRF1000 má pre teba nepríjemný mechanický zvuk? |
Re: raptor: všetky novodobe motorky su ako vysavače preto som si aj k 1190 Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (22.02.2018 16:31) |
Chlapci, ale ved to je len dobre, ze mate radi svoje motorky, nech uz su akejkolvek znacky, ale to neznamena, ze niekto iny nemoze povazovat za tu najsamlepsiu zas tu svoju, alebo uplne inu, ci? Mne osobne reze napr. aj KTM 1090, ci velka XTZ, a cuduj sa svete na stare kolena sa mi zacinaju pacit uz aj vodnikove boxery. Je to ako zo zenami, vsetky su pekne, najkrajsie tie ktore nam daju, alebo aspon tie ktore mame doma. Bolo by hlupe, keby sme sa teraz zacali hadat a urazat o vkuse kazdeho soudruha. |
BTW viem o par novych KTM 1190 za 11800€, postujem len kvoli tomu aby niekto kto rozmyslal neskor nelutoval |
dreamer Honda Crosstourer bola krásna, fenomenálna. Pre mňa pehy na kráse: palubovka, špice, ale to je banalita. |
Myslite si, ze ta CRF 1000 s ABS a par origo doplnkami nebude neprimerane tazka a draha vzhladom k jej urceniu? |
ja si myslim, ze urcite bude neprimerane tazka (dokonca nabere na vahe) a velmi draha na to, ze ma iba 100 k. cize ziaden fun faktor, ani cesty, ani sotoliny. afrik budu plne inzeraty a nikto to nebude chcet. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (24.02.2018 9:39) |
Re: pitaz: |
Niektorý ľudia, keď niečo nemôžu mať ako napríklad lepšie/drahšie pivo,šunku alebo peknú/dobrú motorku, tak hľadajú na tom "vadu" aby ich to až tak nesralo a cítili sa lepšie. |
Re: pitaz: kolko si za cely cas predal Crossrunerov a Crosstourerov dokopy? Lebo podla motoride testovacov to su supermotorky, na cestovanie aj blbnutie, motor silny, fun faktor jak svina, ale na cestach Europy ich stretnes fakt minimalne. A v diskusiach z nich ludia tiez neodpadavali ako teraz. Ale jasne, mylili sa, pravdu mali len predajcovia a testovaci, co dostali zaplateny vylet... |
kanko - ked ides na to cez hmotnost aj si si pozrel realitu? |
Re: pitaz: ze si na to prisiel, my to uz vieme davno Upravené 2 krát. Naposledy upravil alexa7 (24.02.2018 20:11) |
Re: pitaz: hmmm..., ale zas pobavilo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (24.02.2018 20:54) |
Re: raptor: 1. Nerozumiem, preco mas silnu potrebu robit pitazovi advokata, on uz je velky chlapec. 2. Otazka bola polozena jasne a ja cakam odpoved. Predcasom som ju polozil v inej diskusii a tiez skoncila mlcanim, vsetci, co chcu pochopit, vedia preco. 3. Aj “svata” Honda obcas streli mimo trh, staci si to s pokorou priznat, prikladov je dost. 4. Predaj na Sk moze byt maximalne len taky, kolko pridelia pre nas minitrh, vsetko je planovane dopredu... |
Nemam dovod sa nejak vyjadrovat k moto. Mam svoju, som s nou spokojny a nejaka “kralovna” v zmysle CRF 1000 je jedna z mnohych na trhu. Nejazdim off road. |
menton - nemyl si pojmy s dojmami. Nemam ziaden dovod robit Pitazovi advokata. Chcel som vyjadrit moj nazor a to som aj urobil. |
Sledujem vlog chlapika, ktory na Afrike (v1.0, ako ju tu nazyvate) obisiel svet, najazdil na nej 50.000 km bez jedineho problemu, dokonca ani krk riadenia nemusel ani raz dotiahnut (pun intended). Nemal na nej ziadnu speci upravu, proste ju zobral zo showroomu a obisiel na nej svet. Dalsi jazdi uz druhy rok na DCT verzii dlhodoby test, meni len pneu, olej a tankuje, ma na nej uz cez 100.000 km bez najmensieho problemu. Ani jeden sa nestazoval, ze by bolo na tom stroji nieco vyslovene zle. Toto su len dva priklady skusenosti realnych ludi v realnom svete, proti ktorym slaboduche internetove kecy nemaju ziadnu vahu. Sorry chlapi, ale nepride vam to uz trochu trapne, za kazdu cenu vnucovat svoj osobny nazor? Ak mate nieco konkretne, napiste co, ako potencionalneho buduceho majitela ma to uprimne zaujima, ale kecy typu tato motorka je zla, lebo Hondu nemam rad a moja je preto lepsia si nechajte pre kamaratov ku kavicke v servise. |
Ak by niekto mal čas a chuť tak z viac ako 800 príspevkov majiteľov si už môže urobiť aký taký reálny obraz o Africe. Len podmienka je AJ alebo google translator |
A prípadne pre tých, ktorí nerozumejú faktu, že všetko na svete má svoje plusy a mínusy, svoje prednosti, ale aj nedostatky. Opakujem všetky značky sveta sú na tom rovnako. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (25.02.2018 10:39) |
Netvrdím ze sa mi Africa Twin nepáči (určite by som ju volil skôr ako BMW), ale nedá mi nepriliat trocha do ohňa keď už sa porovnáva Africa s KTM a je tu aj novsia verzia KTM Adventure. K porovnavaniu ma priviedol článok niekde inde ešte včera. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (25.02.2018 10:52) |
Nic na svete nie je dokonale, to hadam chapeme vsetci. Ide len o mieru kompromisu, ktoru sme ochotni akceptovat. Nie kazdemu sadne konkretna moto, jeden bude blazenostou bez seba, druhy zas sklamany. Ako som uz pisal vyssie, kazdy mame ine potreby a ocakavania a vo tom to je. |
uplne nestranne by som tuto Afriku Sports porovnaval vlastne s1090R. Podvozkovo sa dotiahla k 1090, |
Re: dreamer: môj post bol vlastne na tvoj podnet. Pýtal si sa ako budúci potenciálny majiteľ. Tak som postol vlákna zo stránky o ktorej si myslím, že je max objektívna, pretože ju tvoria predovšetkým príspevky majiteľov a nie dojmy fanatických predajcov jednej značky. Ako vidím zobral si to ako útok, kruto si to vyvážil odkazom na poruchy celého výrobného spektra KTM od roku 1985 ????????????. Nevadí. Beriem to tak, že dnes marketing vládne svetom . Boli časy, keď zákazník formoval trh. Dnes formuje trh pár vymastených hláv tzv. marketingových architektov. Amen s nami. |
@alexa7: Konecne rozumny, hodnotny prispevok Len k nemu doplnim video, kde konkretne tieto dve porovnavaju na motocrosovej trati. Nie je tendencne, KTM vyhrala |
boli casy, ked bolo motorkovanie Vášeň .. |
@dustof: Ospravedlnujem sa ak to bolo vnimane ako protiutok, vobec som to tak nemyslel. Uplne s tebou suhlasim, bez ohladu na znacku, kazda jedna ma svoje problemy. Iste ale uznas, ak si cital cele vlakno, ze je tu dost prispevkov, ktore maju blizsie k marketingu ako k faktom. Preto som postol link v snahe uviest veci blizsie k realite. Este raz pardon, ak to bolo vnimane inak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (25.02.2018 12:36) |
Re: dreamer: |
len sa mi to zdá alebo zimné vetry zo sibíri fúkli do vyhasnutej pahreby flamewarov na motorajde a iskrierka sa vznietila>? |
raptor je to jak nic, to totiz nevazi vic, je to jak dech, jak prani na kridlech, nic neni dost velkej cil, aby ses nepokusil, je to jak zar, poradne velikej dar ... touha je zazrak kamo zazrak, Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (25.02.2018 18:48) |
a k tym videam, ta afrika musela ist pri tych skokoch na dorazy ze by snimi mohla luskat orechy, pekne sa na tie slowmovsion videa pozera, ale ako tu bolo spomenute marketing treba. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 112088 | Včera: 209800