Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: chalani |
Re: raptor: preco by to muselo obchadzat sotoliny? |
zaujímavý showbike aj nový bodykit vyzerá celkom na úrovni, .. len šotolinu to musí obchádzať veľkým oblúkom |
Prestavba k téme: |
ale nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.10.2017 8:38) |
Re: brazel: aaa tak to tankovanie na svojej vlastnej motorke po troch sezonach uz tak nesledujem. Dlhodobu mam 5,6 - 5,9 litra, ale jazdim teda dost svizne. |
Herghott - IMHO pri rychlostiach 170km/h moze aj "maly" rozdiel v otackach urobit velky rozdiel v spotrebe. Cize ak by sme chceli byt uplne puntlich presní, tak upraviť sekundárny prevod, dať o 1-2 zuby vačšiu rozetu na Multu a potom by to bolo presnejšie porovnanie spotreby. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.10.2017 10:59) |
Bol si si pojazdiť v Nemecku ? |
Chalosi, nedavno som na svojej Multoske pobehal dlhsie trasy vratane dialnic. Zamerne som sledoval spotrebu pri 170 km/h, a to na roznych usekoch v roznych casoch. Len pripomeniem, ze Multa je tiez L-kovy dvojvalec, ale s o 20 % vyssim objemom a 50 % vyssim vykonom nez V-Strom. Je o 7 rokov starsia nez ten V-Strom a ma najazdene o 40 000 km viac. Rychlost 170 km/h dosahuju zhruba v rovnakych otackach, alebo Multa mozno toci o nieco menej. |
Skôr tak vieš kedy tvoja motorka najviac hučí, ako naznačil majster brazel. |
Janoval> to je taky typ ludi...nerozumeju, teorerizuju, ked im nieco nevychadza pridaju si dalsie veliciny na zavedenie diskusie inym smerom... ale moze robit co chce, kazdy z nas co tu je vie na vlastnej kozi, kedy motorka zrychluje najviac. |
Už viem že ty ani sám vôbec nechápeš o čom píšeš. Ale nevadí ....hlavne že o tom píšeš "múdro". |
Naklonovali mlhosa, alebo ludstvo hlupne zavratnym tempom. |
Re: bacaono: "Vedel som že anonym ktorý tu nie je prvý a určite ani posledný krát pod ďalším novým nickom tu bude vymýšľať a prekrúcať." |
OMG! |
OMG! |
Panbosko> |
Ak niekto pochopí že ak je raz v určitom momente k dispozícii maximálny krútiaci moment tak je k dispozícii aj najväčsšia sila na prekonanie všetkých odporov a teda aj sila pre najväčšie zrýchlenie, tak si možno uvedomí, že naväčšie zrýchlenie musí byť vždy pri najvyššom krútiacom momente. |
Re: matus: "najlepsie zrychlenie motor dava prave od max.kr.momentu" |
Drobcekkrk, PeterUK: ak tomu spravne rozumiem, obaja mate V strom rok 2015, euro III |
Co sa tyka spotreby, tam si myslim ze tam je to trochu zavadzajuce. Spotreba pri jednom jazdcovi je ina ako spotreba pri druhom. A tak isto ruozne doplnky motorky vyrazne ovplyvnuju spotrebu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterUK (22.09.2017 9:26) |
Dobre, dobre , tak ešte raz . |
Brazel> mozno to pre teba ako laika tak vyzera, ze si odporuju - ale neodporuju si. |
matus , ja som nejaký ten kilometer už najazdil a dávno ma netrápi , čo si kto napíše , ale som to tam vložil , lebo si tie dve tvrdenia absolútne odporujú . |
krutak je na rozbeh, vykon je na rychlost |
Hodnotenie: Takže k tej spotrebe V Stoma mám už tretiu sezónu, tento rok mám dlhodobú spotrebu 5,1litra. Mal som možnosť porovnať spotrebu s novou Africou na tohtoročnej dovolenke v Rusku najazdené cca 7200 km.Takze kamarát na Africe mal väčšiu spotrebu pri každom tankovaní o 0,2až 0,3 deci ako ja e raz mal dokonca aj o 0,5litra väčšiu spotrebu. Takže pri normálnom jazdení sa dá jazdiť aj za 4,5l. A to mám obuté Mitasky E10 takže žerie trochu viac. |
Brazel: treba podradit do otacok, kde je max krutiaci moment. |
Ked idem predbiehat, tak je lepsie podradit a to aj vtedy, ak mam otacky na urovni max krutaku, pre max zrychlenie potrebujem otacky tam, kde mam max vykon. Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.09.2017 18:45) |
Romanka - ak ťa v náklonoch brzdia už len bavorácke vystrčené hrnce tak máš moj veľký rešpekt bol by som rád aby si ma učil jazdiť Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.09.2017 17:39) |
panbosko: s tym ja ale suhlasim, mne len vadi, ked niekto porovnava len cez krutak to, ako dynamicky sa motorka sprava, co je vseobecne rozsireny omyl. Na pochopenie charakteristiky je dolezite vediet v akych otackach je max krutak a v akych max vykon, idealne ked vidno cele krivky. |
ja by som si veľkého stromčeka celkom rád vyskúšal, k véčkvým dvojvalcom pociťujem náklonnosť... do náklonu by mali ísť viac ako baworácke vystrčené hrnce... |
Re: osobitnaskola: "Dolezitejsi pre dynamicke parametre je vzdy vykon, tzn. aky vykon je dostupny pri urcitych otackach, to urcuje zrychlenie, nie krutiaci moment motora." |
.....sa čudujem, že na tých čo sa sami za seba hambia a preto si každých pár mesiacov vymenia anonymný nick aby sem mohli písať svoje výplody, vúbec reagujete. |
Re: osobitnaskola: "Ovela dolezitejsi parameter je vykon pri danych otackach, to je jedine, o co ide" |
Nakoniec sa tu dopracujeme z testu velkeho stroma k tomu, ze krutak nie je vobec podstatny udaj. No odpadavam... Z komara somara dpc. Chudaci redaktori. Musia sa za hlavu chytat co za kktov sa sem chodi motat |
Osobitnaskola> urcite sa aj u vas preberalo, ze opakovanie je matkou mudrosti, takze doporucujem este raz pomaly si precitat moj prispevok z 9:21 |
akykolvek udaj o Nm sa udava na motore, nie na kolese ... a výkon na kolese ? |
matus: akykolvek udaj o Nm sa udava na motore, nie na kolese, preto je to samo o sebe nic nehovoriace cislo. Inak to ani nemoze byt, pretoze prevodovka je prave na zmenu krutiaceho momentu, kazda motorka ma ine prevodove pomery atd. |
Testovali sme ju, pri rovnakych rychlostiach zerie menej: |
alexa7: a uz ked sa pytame na tu Mutistradu ako je to s tou spotrebou? Tiez sa mi paci tak ma to zaujima. Dikes. |
Re: matus: prvých 1000olej, 15000 olej + klasika, každých 30000 rozvod, |
Alexa> pre zaujimavost, ako to vyzera s pravidelnymi servisnymi nakladmi a narocnostou servisu u tejto Ducati? |
Re: janoval: Rozdiel je minimalne 2tisíc v lete nikto nechcel spustit z Afriky ani stovku pre velku hystériu. Inak Strom nemá duše,vačšia stabilita, lepšie brzdenie vo dvojici lebo 19 vpredu, konfort a samozrejme motor. Afrika je uplne holá,este aj tie bástre treba vymeniť... |
janoval - vis ono je to o tom ze som si povedal ze za tento hacik s navnadou ja rad potaham.. len sa neviem rozhodnut ci sa teraz raduje viac rybar alebo ryba... |
Osobitnaskola> ciastocne s tebou suhlasim. Ale treba povedat aj B a to, ze Hergott udava aj otacky pri rychlostiach. Cize ak mas motorku s nizsim krutiakom a tazsimi prevodmi, tak to napovie o charaktere prejavu. |
matus - ja s tebou v tomto suhlasim ale v diskusii ktoru nesledujes odznelo okrem ineho aj... |
Hodnotenie: Re: raptor: ""vsuvky" v clanku smerom k BMW GS ktore su ranou na istotu smerom k dalsej diskusii" ale len pre teba raptor |
ja vasu diskusiu nesledujem, ale nevidim dovod nespominat GeeSo. Ved je to etalon a urcite sa najde kopec ludi, ktori stoja pred otazkou: kupit noveho stroma alebo jazdene geeso. |
K debate o krutaku, ze pri akych otackach je aky: Mozem najst par lopatistickych linkov s vysvetlenim, preco je to nezmysel. Ja chapem, ze pochopenie vztahu vykon-krutak nie je z fyzikalneho hladiska trivialne, je ale uplne zbytocne porovnavat krutak motora v Nm pri nejakych otackach medzi motorkami, pretoze kazda je inak sprevodovana a moment na kolese je iny. Ovela dolezitejsi parameter je vykon pri danych otackach, to je jedine, o co ide, na ostatne je prevodovka. |
asi tak.... + nejde o to ze herghott neprikyvuje (kazdy ma pravo na vlastny nazor), ide o to ako neprikyvuje |
keby vam len prikyvoval, tak by sa netocilo pocitadlo navstevnosti |
inak ja zacinam podozrievat herghotta ze naschval reaguje ako reaguje |
tak sori, ja porianne po americko vjem len OHV DOHC |
Tak skúmaj , nová motoriť . |
(OT2) |
To som fakt napísal ? Bože (či pánbožko ? ) ja som .o.ot |
Sa popredku ospravedlnujem za offtopic |
Hodnotenie: Clanok v pohode.... |
Okrem Triumphu som si isty, ze V-Strom zerie pri 170 najviac zo spomenutych. |
Nikde som netvrdil že to tam nemá byť, ....ale vypichnuté ako negatívum v červenom rámčeku bez porovnania celkovej priemernej spotreby oproti konkurentom sa mi to zdá ako "vytrhnuté z kotextu". .....to len keď sme boli pri tom "vytrhávaní". |
Baca> preco by to v teste nemalo stat? |
Ja som sa pýtal na tvoj odhad pomeru takých či onakých používateľov. |
Baca, prave pre nich som do cerveneho policka napisal, ze "vo vyssich rychlostiach". Aj v texte vysvetlujem, ze v beznej mimodialnicnej premavky je vsetko ok. |
Re: Herghott: Myslím že litrového dreveňáka si nekupujú ludia preto že im je malý dreveňák pomalý, ale hlavne preto že im je slabý pri predbiehaní a do kopcov(trebárs nabalený a vo dvojke). |
a ja si len tak, sám pre seba, alebo aby som nasral hejterov.. |
Re: bacaono: ako pisem v teste, velkeho Stroma si kupuju aj ti ludia, pre ktorych je maly Strom prilis pomaly. A velky Strom ich prave v tychto vyssich rychlostiach sklame spotrebou. |
Vypichnutie vysokej spotreby vo vysokých rýchlostiach do červeného rámčeku v "teste" (ja osobne by som povedal skôr v predstavení) už vytrhávanie z kontextu nie je? |
a co som tym prispevkom povedal, absolutne nic Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (20.09.2017 12:09) |
ach jaj... Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (20.09.2017 11:59) |
na teatralnom prehananani sa vynimocne zhodneme... ale nezhodneme sa na tom ze v tej vete porovnavas iba krutak ako taky. Ono to logicky ani nejde bez toho aby si spomenul tu druhu motorku ktorej sa to tyka. Zato Goldwing, zato GSXR... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:48) |
Re: saly: neurazam sa, iba argumentujem. |
myslim ze mi nemusis nic vysvetlovat.... aha takze porovnavas iba krutak nie motorky - uz chapem Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:31) |
Nepovedal som,že vytrhávate s kontextu ,len som napísal svoje skúsenosti.A neurážaj sa hneď.A malá KTM je síce tá trieda ale podla mňa je určená pre iný tip jazdca a to je na nej fajne že človek má na výber podľa štylu jazdy ktorý preferuje.V strom kľudná jazda malá KTM ostrá jazda a točenie motora. |
Ano, porovnavam krutak, neviem co je na tom take smiesne. |
aha takze ty vlastne porovnavas krutak na urovni 4000 otaciek u stroma a u BMW GS |
Neviem ci mas problem s pochopenim textu alebo ja som nedostatocny vo vysvetlovani, pripadne ci nerozumies do akej triedy patri GS a do akej V-Strom. |
vytrhavanie z kontextu.. herghy tak teraz si mimo .. ale total ze mimo Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 11:09) |
Jasne, vytrhavame z kontextu, ako vzdy... |
Je položená najnižšie z celej kategórie, a je takpovediac alikvótne porovnateľná s o triedu vyšším a drahším BMW R 1200 GS. Našťastie to neznamená, že by sa tento motor najlepšie cítil pri 3 000 až 4 000 otáčkach ako GS, to určite nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.09.2017 10:41) |
Re: saly: eh, neviem ci sa rozumieme. Asi si cital nejaky iny test. |
Áno testy sú nato aby sa mašina otestovala.Ale hodnotiť stroj podla toho ako sa správa na iba hranici svojích možností a testovať na tom na čo ani nebola prioritne určená(dlhé a fest rýchle dialničné presuny,ťažký off)porovnávať s Bmw,KTM a podľa toho určiť že stroj taký alebo onaký a povedať ,že žere jak krava z roku raz dva je tiež neobjektívne.Mám ten stroj cca dva roky a používam ho ako bežný uživatel a mávam aj rýchle prejazdy(180 a viac)aj ľahký off a stroj sa správala v pohode.Neskákal som sním nebrodil,nešiel krížom cez čerstvo poorane pole,ale lahký off dal úplne v pohode(šotolina cesta cez les).Áno stupačky by mohli biť o trochu nižšie (mam 175),ale dalo sa to v pohode ukočírovať. Tlmiče som zatial nedostal na doraz.Na ceste je v pohode netreba ho točiť do nebies(100kh/h je cca 3900ot) a pri normálne jazde 90-110 čo je podľa mňa bežna cestovná rýchlosť aj s dialničnými presunmi (cca 100-200km) pri rychlosti cca 130-140km/h mam ako som už písal dlhodobú priemerku 4,3-4,5l.Áno ochrana pred vetrom nieje bohviečo ,tiež som skúšal všelijake lopaty ale vždy som sa vrátil ku origoplexi s mra sportvario ten menší a bolo to torelovatelné aj keď nie dokonalé.Ešte celkom fajn funguje puig.V zákrutách drží dobre ,preklápa sa úplne ľahko a s prehľadom.Je citlivejší na gumy.Mali by biť správne nahustené a dobré potom funguje výborne. Vybrácie sú také ako na V dvojvalci.,Ale pri bežnych rychlostiach takmer žiadne.Má zakladnú elektroniku ako trakčna 3 stupne(1+2+vypnutie).ABS nevypínatelné.Verím tomu že existuje nejaka fičúrka ako ho vypnuť ja ju bohužial nepoznám.Viac ma nenapadá. |
Re: Herghott: Niekde majú a nie je toho málo, pribudlo hodne radarov a zdvihli pokuty. A tiež sa tam jazdí inakšie ako pred niekoľkými rokmi. |
Herghott - súhlas |
Hodnotenie: V-Strom je na živo oveľa krajší . Dnes jazdiť 170km/h je len pár sekundová či minútová záležitosť ... radarov je toľko, že človek na kilometer sliedi či nezbadá niečo podozrivé aby nedostal "pozdrav " . |
Eh, chlapi sorry, ale motorky su konstruovane na vysoke rychlosti. Sa citim tak trochen cudne, ze medzi motorkarmi sa musim takto obhajovat. V Nemecku nemaju rychlostne limity na dialniciach, kolko tam asi jazdia motorkari? Na okruhu lietame lajtovo pod 300... |
Re: saly: Si im to ,vytmavil.Krátko a múdro... |
ja ked som robil dialnicne presuny cez rakusko a taliansko tak 150 tacho, lebo to je okolo 140 gps a to toleruju policajti v tychto krajinach. |
Re: Herghott: Takže mali pravdu.Tie testovačky dostávajú riadne na buchtu A potom,že tak veľa žerú |
Re: saly: sam mam prave z tohto dovodu Multistradu. Robim to na kazdej testovacke, ktora to dokaze. |
Chlapi vy ste sa asi s koňom zrazili.To by som vás chcel vidieť ako cestujete čo i len 200km 170km/h. Upravené 1 krát. Naposledy upravil saly (19.09.2017 14:30) |
raptor ... je ten rozdiel v spotrebe na 100km na urovni skatulky cigariet kupenej tu na vychode Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.09.2017 13:35) |
afrika viem ze ma pomerne apetit na to ze nema vela koni a je to "len" liter... ale aj tak si myslim ze pri 170 si nepotiahne 8.5 |
Tak ani Afrika neni uplne ze striedma v takych rychlostiach. Nad 7 urcite. |
aj tak.... ktore sucasne cestovne enduro (nie 10 rokov stare karburatorove varadero) pri 170km/h zere este 8.5 |
Re: matus: nemyslim si... Bola cerstvo zabehnuta. Nespominam si na presny pocet najazdenych kilakov, ale mohla mat okolo 1 500. A v "normalnych" rychlostiach (mesto, okresky) bola ta spotreba normalna... |
Nemohlo byt nieco na tej motorke pokazene? |
Hodnotenie: Predné plexi je jednoducho nastaviteľné aj počas jazdy, no ja by som prijal aj o kúsok vyššie, hlavne kvôli hluku obtekajúceho vzduchu, ktorý mi išiel priamo do helmy. |
jazdu vo dvojke planujeme robit castejsie. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252421 | Včera: 240435