Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“ - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOrganizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“ - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (24 hodnotení)

Diskusia k článku: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

02.02.2017 21:27

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Práve som na FB stránke Máme radi rally zverejnil toto:

Priatelia, zbierka starého použitého MX výstroja pre prípadných prvopretekárov. Akcia pod hveslom Pomôžme si sami k bezpečnosti!

Chcem pôsobiť aj na poli osvety a zvyšovať bezpečnosť na pretekoch. Zároveň ale chcem, aby sa na preteky hlásili aj fandovia, aj vyslovene prvopretekári, pre ktorých môže byť jednorazová investícia problém. A preto skúsime toto...

Ak máte doma starú ale ešte funkčnú MX výstroj: kolenačky, korytnačku, boty, ktoré ste na sebe už roky nemali, nedarí sa ich predať, alebo sú tak staré a ošúchané, že sa hanbíte ich núkať, dajte nám vedieť.

Alebo spravím len zoznam, alebo nejako zabezpečím prevzatie. A v prípade, že sa prihlási na náš pretek nadšenec, ktorý ale nemá potrebné vybavenie, zapožičiame mu na náš pretek toto vybavenie. Prípadné získané vybavenie zverejním na tejto stránke v osobitnom fotoalbume, aby bola zabezpečená verejná kontrola použitia týchto vecí.

Netuším či z tohto dačo bude, možno je to len trápny výstrel do tmy, ale chcem to skúsiť.


02.02.2017 21:38

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: tryskac: nerieš s čím súhlasíš a nesúhlasíš. Povedz mi, čo by si mu odpovedal?

Ja nie som debil, aj keď to možno na prvý pohľad nie je zrejmé ;-) :-D Chápem že ráno vstať z postele je riziko. Že ísť cez cestu je riziko, že vôbec narodiť sa je vlastne blbosť, lebo živý z toho nevyviazneš :-) To všetko chápem, ale: je alebo nie je blbosť dráždiť hada bosou nohou? To je to o čo tu ide! Pretože ak sa celý oblečieš do brnenia, tak ho môžeš dráždiť nohou koľko chceš... (čím nechcem povedať, že na preteku sa dá riziko vylúčiť - nedá, dá sa len znížiť. Je to len metafora).


02.02.2017 23:10

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

To isté čo by som povedal na zúfalú otázku aj rodine jazdca ktorý by bol obrnený ako tank.
"Pani ak Váš manžel je nesvojprávny, tak ste ho nemali púšťať z domu"

Pritiahnuté za vlasy, ale z môjho pohľadu rovnako ako to 15:38
Na základe Tvojich článkov, minulý rok veľa nechýbalo aby som sa vybral na R. Croatia. Teda ak by som sa tam rozbil mohol by si za to Ty lebo si ma na to nahovoril ...

Nešiel som, lebo som zvážil, že na to nemám fyzičku.
Ako chceš testovať hlavu, fyzičku, či motorickú kordináciu čoje podstatne dôležitejšie ako brnenie?
Svojím nesvojprávnym deťom dovolíš postupovať riziko /som rovnaký otec/ lebo vieš, že život nie je inkubátor a svojprávnych ludí chceš chrániť pred tým čo chcú alebo o čo si koledujú?
Týmto nikoho nenahováram neriešil ochranné prvky!

Prehliadol si otázku ohľadom štartovacieho poradia, chceš to tak ako si písal či je to preklep?


02.02.2017 23:25

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Ad štartové poradie: z toho som trochu zmätený. Ja som myslel, že ide o to, aby pomalší nechodili neskoro do bivaku, aby neostávali pozadu na trati.

Ty by si chcel rýchlych dať dopredu a od rýchleho po pomalého to púšťať? Na spojovačkách je to podľa mňa jedno, a RZ budú dosť krátke na to aby tam bolo masívne predbiehanie. V čom vidíš problém púšťať to od pomalých po rýchlych? Pre organizátora je to určite lepšie. Rozdiel pri štarte 70 ľudí je cez hodinu, a tým sa aspoň trochu "zkompaktní" masa ľudí na trati. Čo je kvôli maršalom a vôbec celej logistike okolo toho dosť podstatné.


02.02.2017 23:26

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

edott
 Edvenčr 

Ikona

Neni dobre aby išli najskôr tý pomalší, matematika nepustí, V určitom bode by sme sa teoreticky všetci stretli
Tryskáč to dobre myslel, najskôr tý rýchlejší do predu


03.02.2017 0:11

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Je pravda, že sa hned neštartuje do RZ, ale do presunu no viac menej je isté, že prvý 20-ti budú prebehnutý poslednými rýchlymi 20-timi. A ak to bude v prachu, tak to bezpečnosť určite nezvýši. Možno by som spravil tak , že prvú tridsiatku jazdcov by som púšťal po jednom a druhú tridsiatku po dvoch, aj tak sa presuny vačšinou jazdili v skupinkách. Výhoda - večerníčkovi jazdci by mali akú takú stopu na kontrolu trasy a menej by blúdili. Nevýhoda na rampe by štart dvoch naraz vyzeral blbo.

p.s. a takýto štart by bol viac rally >:-) :-D


03.02.2017 0:27

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

no, mna zaujima jedna vec ci haro urobi Piliscsev ci VESZPRÉM a ci oboje. Ak len VESZPRÉM tak by ma zaujimalo ci aj to bude tak moc ofrflane ako landov pretek od urcitych ludi. Urcite Haro nepusti nikoho bez poriadnej ochrany a startovne bude raz tolko hadam aj.


03.02.2017 7:30

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Ja som najpomalší a štartoval som 1. deň posledný a stopy žiadne nadával som či idem dobre, ale keď itik sedel... Chcem štartovať vpredu a dám si späťak a púšťať rýchlejších (čiže všetkých) Veszprém zaradiť tiež do seriálu koľko hodím PNku


03.02.2017 8:07

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Aj na croatia rally sa ide tak, že prvá desiatka v riadnom, a ostatok v obrátenom poradí. A žiadny problém, naopak držia sa toho stále a mám aj ja dojem, že to funguje a má to zmysel. Toto by mohlo vyriešiť pripomienku Tryskáča "20 rýchlych predbehne 20 pomalých", ktorá určite je k veci.

Ad prach: pozor, trať sa jazdiť nebude (voľné jazdy áno, ale nie v rámci meraných častí), len orientačná časť. Tam prachu nemá byť prečo toľko, aby to ohrozilo bezpečnosť. Tu nie sú podmienky na taký prach ako poznáme z HR alebo z BiH, že tam máš paľbu 120/hod po širokej prašnej ceste a je za jazdcom biela stena, ktorá sa tam drží 5 minúť.

Ochranné prostriedky: bude akcia od fullgas-u na ochranné prostriekdy a oblečenie acerbis. Ak niekto zvažuje nové pre sezónu, odporúčam počkať nejaký ten deň. Pokúsim sa, aby to bolo čo najskôr zfinalizované a zverejnené.


03.02.2017 16:30

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

cacho
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je tu vela popísaného, ja by som sa rád vyjadril zatial iba k štartovému poradiu.
Presne som pochopil ako to myslel tryskáč a som za štart štýl Dakar.
Prvých cca 15 jazdcov pustiť samých a potom kludne dvojice.
Štart v opačnom poradí je podla mna blbosť. Vždy sa na trati, aj v RZ nájde miesto ktoré je problémové.
Zúžené, jama s blatom, výjazd, trialová vložka..... Ak tam napáli človek v poradí na 3 mieste a ide mu o výsledok vela krát vznikne problém. Ak nepomôže válajúcim sa tam trom motorkám je za debila, ale on ide na výsledok, ak pomôže stráca drahocenné minuty. Ked som na cca 20 mieste, viem kam patrím, idem s parťákom a navzájom si pomôžeme a vela krát aj druhým.
Ide mi o to že keď má niekto, kto ide na výsledok pred sebou 50 jazdcou, nie je to dobré ani bezpečné.
Si palič , chod v predu a bojuj, ostatní čo sa vezú pre radosť si radi pomôžu.

Toť môj názor. Nech sa štartuje podla poradia a od 15-20 miesta v dvojiciach


03.02.2017 16:53

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Už dokončujem plastové manuálne podsvietené RB +úchyty na rajdy 10/12mm alebo kamkoľvek na duralovom držiaku, návin viac ako f2r 520-ka, ovládanie na oboch stranách...


03.02.2017 18:04

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

bezdooo
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

moje nervy, skoro ako v parlamente...

Lando, ze sa tu vobec zavzdusnujes... nezachadzaj do krajnosti motoridoveho typu: "co keby tam isla mamicka s kocikom" /vacsina z vas si tuto "debatu" urcite pamata

urob to podla seba, kto pride, pride, kto pride a nebude sa mu pacit, o rok nepride... to mas najlepsi feedback...blbe je, ze ak to zajde do krajnosti, tak sa moze stat, ze z preteku nic nebude (ale sak kazdy sa snad uci z vlastnych chyb).

A hlavne, nesnaz sa vyhoviet vsetkym, aj tak im nevyhovies a budes este za cocota


03.02.2017 21:25

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

josip
 Bahniak 

Ikona

staci vyhodit registraciu mesiac pred akciou a nie diskutovat s ucastnikmi ako by sa im to pacilo, ci netreba nieco pofukat,ci kofolka nebola velmi studena, toitoika dost vonava...


03.02.2017 21:45

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Martins
 Bahniak 

Ikona

Re: Landal: Môžem sa opýtať? Je potrebné mať moto na papieroch aby som sa mohol zúčastniť? Vďaka za odpoveď ;-)


03.02.2017 21:55

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Martins: áno, samozrejme + platná STK + PZP


03.02.2017 22:00

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Re: josip: toitoika cepľo, vojdeš a si celý vlhký... tvrdé pravidlá, 200€ vlez a 35 ľudí príde


04.02.2017 8:12

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Martins
 Bahniak 

Ikona

Re: Landal: Škoda, ale ďakujem za odpoveď. [dobre]


04.02.2017 11:30

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Martins: A športové značky si nerozmýšľal? Ak by bolo treba inštitucionálne zastrešenie, tak Máme radi rally o.z. je k dispozícii. Myslím že člen Martin Rosko alias Extrém to riešil alebo minimálne zvažoval a preveroval, ja už neviem, lebo s tou jeho RR boli také papierové motanice, že už si to nepamätám čo vlastne sa napokon urobilo a čo sa len zvažovalo...


04.02.2017 19:38

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Martins
 Bahniak 

Ikona

Re: Landal: O tom som ešte nikdy nepočul, idem googlit. Vďaka za tip. Ja papiere na prihlásenie mám, ale ešte nikdy som nešiel žiadny pretek, tak neviem či by ma to bavilo. A prihlásiť aby som to možno len raz skúsil sa mi zrovna nechce.


05.02.2017 15:23

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Ad štart: tak ja som to nie celkom pochopil, ale už teda rozumiem.
- áno, chcem zobrať výsledky minulých rokov, a usporiadať to podľa toho,
- OK beriem, že štart od najrýchlejšieho po najpomalejšieho, bez rozdielu tried, len proste podľa časovej štatistickej výkonnosti.
- štart nejakej časti poľa po dvojiciach by sa dal riešiť, aj na rampe by to možno šlo, je dosť široká na auto. Alebo jednoducho druhú polku poľa odpálime na rampe po 30 sekúnd a budeme časovo na tom istom a bude to aj dynamickejšie. Napr. prvých 20 po minúte, a potom po 30 sekúnd - toto sa mi asi viac pozdáva ako dvojice.
- štart prvý deň z kľačian do LC na rampu môže byť aj po dvojiciach, to je easy-sranda presun po čistej rovine 11 km, tam nie je čo riešiť. Aby ten presun a sranda na námestí bol kompaktný a nečakali na námestí jazdci zbytočne.
- dôležité bude dodržať minútové rozostupy na štarte do RZ, ale tam to bude podľa mňa už relatívne rozťahané a na štarte do RZ by nikto nemal "čakať" viac ako na pišpauzu, prípadne na previnutie itíku.


05.02.2017 18:23

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tak nejak som to myslel.
Máš nejaký dôvod prečo chceš "organizovaný" štart z Klačian do LC? Ak nie, tak si myslím, že to je zbytočná záťaž na organizáciu.


05.02.2017 19:22

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Pretože polovica pretekárov po tom túži, rampa je už hotová, MSÚ oboznamený a Laňďo si ma právo tiež užiť svojich 100 minút...


05.02.2017 20:02

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Skalaaa: ja myslím, že tryskáč myslel tak, že prečo nepoviem "o 09:00 na námestí všetci" a nedám štart z kľačian štýlom "vyrazte zavčasu" ;-)

Obávam sa, že 50% jazdcov by vyrazilo 25 min. pred deviatou a išlo by vo veľkom húfci 35 motoriek. To by nemuselo byť dobré, to je jediný dôvod. V depe bude Miška Cachovanová, a dovolím si predpovedať, že sa budete radi stavať do fronty, aby vás starých pardálov odštartovala :-)


05.02.2017 22:04

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

To asi potom Cacho nebude štartovať podľa výsledku z minulého roku ... :-D


06.02.2017 8:53

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Borci, riešim už len grafiku a spol. Registrácia bude spustená v rozmedzí týždeň, max. dva.

Pri registrácii bude splatná časť štartovného 50 eur. Max. počet účastníkov je 70. Budú zverejnené aj podrobné pravidlá priamo v článku. Ohľadom merania hluku: áno, bude, podľa predpisu FIM s hodnotou pre enduro +/- odchýlka pre chybu merania. Ale treba rátať s tým, že nejaká "húčácka rúra neprejde".
Ochranné prvky čižmy+kolená+hruď+chrbát+ramená+pribla. Krčák je odporúčaný, rovnako ako camelback, ale nie povinný.

Ohľadom toho merania hluku to spravím na 99% tak, že stiahnem apku do mobilu, spravím trojnožku, a bude sa to merať 2 m od motorky vyosené cca 1 do strany od osy motorky (v podstate +/- postup podľa FIM) vo výške cca pása. Účelom nie je šikana pretekárov, účelom je, aby pretekári nešikanovali "okolie". Prakticky to vyskúšam, pomerám reálne motorky čo mám a dám info.

Preteky budú súčasťou aj českého Rockway Mastodont Cup-u. Očakávam nárast účasti bratov čechov.

Presný termín zverejnenia registračného článku dám dopredu vedieť.
zdar


06.02.2017 10:28

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Bolo by vedieť, ktorá apka konkrétne to bude :-D


06.02.2017 10:57

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ako zistim, ci moj akrapovic, ktory bol v pribale splna FIM enduro normu? Je na nom nieco, ako USFS approved, ale to je asi len o tom, ze ma lapac iskier.


06.02.2017 11:22

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Skalaaa: Re: janoval: chlapi preto vravím, že šecko zdokumentujem a dám info. Práve preto, aby každý dopredu vedel a vedel si preveriť.

Len prosím trošku trpezlivosti, ono sa to nezdá koľko roboty v teréne ale aj za kompom je okolo toho a proste nestíham ;-)


06.02.2017 11:30

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

aha, tak už prišiel jeden dotaz, tak vysvetlím aby nebolo nedorozumenie: samozrejme kľačany sú súčasťou slovenského XL Cup-u! Zároveň budú ale aj súčasťou kalendára českého Mastodont Cup-u a českí jazdci budú mať za účasť do svojej národnej súťaže.

Písal som to len preto, aby ste zariadili a neboli prekvapení, ak náhodou stúpne záujem zo strany českých jazdcov.


06.02.2017 13:28

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

zmedzinarodnieva sa [dobre]


06.02.2017 13:57

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Burizon
 Edvenčr 

Ikona

Lando - tak bude treba "plastove" cizmy?
Nech viem povedat rodine co chcem na narodeniny :-D


06.02.2017 14:05

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Čižmy takéto: vysoká obuv poskytujúca pevnú ochranu členku (t.j. nie kožené turistické motočižmy).
Podľa mňa jediné čo spĺňa tieto podmienky sú plastové (viac či menej) čižmy. Nemusia byť MX, môžu byť aj motardové, to mi je jedno, ale musia poskytovať pevnú ochranu nohy.


06.02.2017 18:16

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Landal:
no on nestupne, oni to zaplnia ;-) ;-) ;-)


06.02.2017 18:17

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Burizon:

ked nebude tak im to povedz tak ci tak :-~ :-~ :-~

Dôvod úpravy: :-P :-P :-P

Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (06.02.2017 18:18)


06.02.2017 19:50

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Opäť vysvetlenie na základe dotazu jedného z vás:
2% môžem poskytnúť až potom, čo mi prídu, takúto akciu nemôžem úverovať. Tie 2% chodia kadejako. Takže štartovné treba hradiť v splatnosti ako je stanovená pravidlami (50 e pri registrácii) zvyšok do 01.05.
Ak prídu 2% tak polovicu pošlem späť pretekárovi na jeho účet. De facto tak prenášam úverovanie na Vás, ale pochopte, pretekárov je 70 a to sa dá rozložiť, Vás to nepoloží, ale ak by som to ja úveroval potencionálne za 70-tich, tak to by bol masaker.


06.02.2017 19:56

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

oka vďaka sklápam uši :-}


06.02.2017 22:32

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Burizon
 Edvenčr 

Ikona

Re: copo: Radsej porad ake :-P


06.02.2017 22:40

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Burizon:
ja pouzivam Alpinestars Tech 3 cena bola 150e je to taky zaklad dobrej pneu. Pevna, vysoka, odolna. Pomer cena, vykon na vybornu


07.02.2017 0:21

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: copo: Alpinestars Tech 3 su zaklad dobrej pneu? :-O Pan bude odbornik :-D


07.02.2017 6:30

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Martins
 Bahniak 

Ikona

Re: copo: Tech 3 za 150 eur? Veľmi dobrá kúpa :-D To ti kde spravili takú cenu?


07.02.2017 10:35

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: no sak daj preco nie


07.02.2017 10:44

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Martins: ja som ich kupil v predajni
quad-moto.sk/eshop/index.php?route=common...


07.02.2017 12:47

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: copo: Ak nepoznas rozdiel medzi cizmami a pneu... Ale extra temu preto zakladat nebudem 8-)


07.02.2017 14:13

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Chlopi, ak sa dá tak tu prosím nadhľad, veľkorysosť, robiť si srandu zo seba a chápať vtipy druhých. Zdvorilo a s rešpektom :-D

Re: copo: Mentom s humorom poukázal na Tvoj preklep, myslím že tie smajly boli dostatočne vysvetľujúce.

Vlákien pre "štýl voľný" je tu dosť...


07.02.2017 14:26

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: dobre vies co tam malo byt, vyzera ze ty si uz totalne vymlety :-P :-P :-P


07.02.2017 14:28

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Landal:
to ani nahodou a smajlovia nie su tam preto aby na moj preklep poukazal s humorom, on urcite nie


07.02.2017 14:58

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: copo: jasne, ty nerozoznas cizmu od pneu a ja som preto vymlety, to je logika :-D fakt si nepochopil, ze to bolo s nadhladom a humorom, zbytocne ti Lando nasepkava...

Re: Landal: pokus dobry, adresat nevhodny 8-) [dobre]


07.02.2017 17:59

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton:
u teba to urcite nebolo ako Lando pise, ty mas daky proti copo komplex. Lando ti len nahral do karat. Ako Ty si sa nikdy nesekol??


07.02.2017 19:55

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

cacho
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Lando ja sa vrátim k organizácií jednou otázkou.

Bolo tu aj niekde spomenuté parc fermé.
Prečo to je a k čomu je to dobré ? Viem že to bolo aj v Chorvátsku, je to na velkých rally.
Ale načo je to dobré v Klačanoch?
Podla mna len preto, aby sa zabranilo nočným výjazdom ;-) , alebo?

Ale možno sa mýlim, a rád si to nechám vyvetliť. A druhá vec treba to tu trochu oživiť
copo a menton si už zmerali ... :-D

cacho


07.02.2017 20:38

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

josip
 Bahniak 

Ikona

napr. na Hellase parc ferme nie je...a netusim preco :-)


07.02.2017 21:00

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

copo
 Edvenčr 

Ikona

Re: cacho: na croatia vonku pred vchodom do budovi bola stolicka a straznik tam posedaval, obcas urobil obhliadku po kempe a sadol si nazad. Prevencia proti zaskodakom je to, ved tusim som cital, ze na albania bolo zaskodactvo, olejove filtre prepichnute a ine kokoconky.


07.02.2017 21:03

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: copo: na Albanii som mal pichnuty filter ja....potesi, ale nastastie som to zbadal, esteze som startoval v slapkach :-)


07.02.2017 21:14

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Rano napisem moj pohlad


08.02.2017 7:14

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Dôvody ako ich vnímam ja:
- páči sa mi to! Keď tam tie motorky vidím ako v škôlke, je to krásny pohľad. V noci keď ste už všetci spali, a chodil som po depe a čakal na strážnika, zaliate mesačným svetlom, ako keby sa medzi sebou rozprávali... Pripúšťam že je to smiešne ale smiech je zdravý.
- parc fermé patrí ku klasickému obdobiu dakaru. Môj názor je, že zrušenie bol krok smerom k továrenským tímom, ktoré tak môžu cez noc mašinu vyskladať nanovo.
- je to teda prvok podporujúci (odkazujúci na...) vytrvalosť a jazdu s rozumnou mierou rizika.
- iste, u nás nehrozí že tam niekto príde s kamiónom, dvomi mechanikmi a rozobratou náhradnou moto v bedničkách, ale ten princíp si myslím že je dobré prevziať, hlásime sa tým k určitým hodnotám a myšlienkam.
- strážnik má určené tri priority stráženia v tomto poradí: parc fermé, bufet, organizátorský hangár. Moto teda sú pod dohľadom.

eto vsjo


08.02.2017 9:55

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Landal: Neviem o tom žeby na Dakare kedy bolo Parc Fermé - iba po prebierke do štartu prvej etapy ale nie počas etáp... Práve že počas etáp sa vždy na motorkách do noci makalo...
Inak nemám nič proti tomu, dôvod strážnik je asi najrozumnejši...


08.02.2017 10:02

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: OK, možno som ja dačo zle z dokumentov pochopil, keď sa tam hovorilo o zabezpečenom parkovisku organizátora, a viem že dakomu šlohli auto z tadiaľ a potom chceli výkupné (J. Tod bol šéfom tímu vtedy tuším...) a nestihol štart jazdec kvôli tomu a tak.
Ale asi som to zle interpretoval.


08.02.2017 10:25

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

edott
 Edvenčr 

Ikona

Ja len v dobrom radu. Zlodeji sú vynaliezavy, máš tam strážnika (plateného možno) , ale co povieš ráno jazdcovi ked ti zveri moto a niekto si v noci dojde do samoobsluhy. Neni to tvoje zbytočne riziko ? Po večierke by som nechal, na dobrovoľnosti zobrat si moto a uviazať o nohu. Aj tak tam ostane dosť kusov, za svetla sa pokochame pofotime a v noci je to na kazdom. Ne ?


08.02.2017 11:18

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Primárna úloha parc fermé je obmedzenie možnosti akéhokoľvek zásahu do vozidla od technickej prebierky do štartu.
Sekundárna úloha je kontrola dodržiavania rovnakého časového limitu na servis pre všetkých jednotlivcov a tímy ak je nejaký stanovený.
Terciálna úloha je obmedzenie možnosti akéhokoľvek zásahu do vozidla od príjazdu do cieľa až po kontrolu po prípadných protestoch súperov.

Ani jedno, ani druhé nebolo doteraz v pravidlách XL podujatí absolútne riešené.
Kochanie sa organizátora beriem iba ako výstrelok, dal som to v Kľačanoch najavo. Ak je dôvodom stráženie proti zlodejom a poškodeniu, tak má určite organizátor na to uzatvorenú poistku a prípadné škody hradí keďže za to prebral zodpovednosť.
Jediný zmysel by bol fakt iba obmedzenie pohybu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (08.02.2017 11:26)


08.02.2017 11:26

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

edott riziko je všetko, s tým nič nenarobím. V Kľačanoch je areál oplotený, strážnik bol riadne platený, taký chlap že ja som hlavu zakláňal aby som mu do očí videl. Podľa debaty s ním som si istý, že to nerobil ani 1. ani 2. krát. Keď moto zamkneš v PF tak to isto nebude horšie ako keď ju necháš zamknutú pri stane. Toto je môj pohľad. Snažím sa robiť tak, aby sa to nestalo resp. aby riziko bolo čo najmenšie, ale na rovinu: povedal by som to isté, čo sa povedalo na iných akciách ľuďom keď zmizli nejaké veci.

Poviem aj príklad: Jirkofka, čo je mimochodom 2. v kategórii moto na Intercontinetal tohto roku (!!!), a ktorý po oba roky jazdil v kľačanoch (a je to neskutočný pedant a jeho moto sú vždy a furt ako nové) proste príde a vloží moto do PF. Či u mňa alebo na Croatia rally...

PF bolo aj minulého roku, bolo to bez problémov.






08.02.2017 11:27

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

....ked idem spat, tak mi aspon ziaden pretekar nevojde s motorkou do stanu. Lepsie vyspime, ked tam nerevu motorky s hucakom. Jeden hucak (landal) staci.


08.02.2017 11:38

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

cacho
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja osobne s PF nemám vôbec žiadny problém.
Chcel som len vedieť pohľad organizátora.

Aj Janoval má pravdu :-D

cacho


08.02.2017 11:50

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Začínam byť veľmi unavený, je toľko vecí ktoré treba riešiť a nemám už síl na riešenie toho v čom nevidím zmysel ani dobrú vôľu. Prosím Vás všetkých, ktorí máte iný pohľad, názor. OK - rešpektujem! Ale skúste rešpektovať aj ten môj. Na poznámky a veci, ktoré nemajú podľa mňa zmysel, nebudem reagovať ani tu, tak ako som prestal aj inde.


08.02.2017 11:54

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

edott
 Edvenčr 

Ikona

Lando to je ok.
Toto je len diskusia, cerpaj napady ale pripomienkam sa nečuduj.je to súčasť diskusie :-)


08.02.2017 12:37

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: edott: nevadi diskusia, vadi mi ak sa zbrucha vypľuje pravne stanovisko a info o poistke, ktoru samozrejme nikto neskusal ešte uzavrieť.


08.02.2017 12:46

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: Landal: Nič z toho čo som napísal nebolo myslené ako útok. Bolo to iba môj pohľad na vec, diskusný príspevok.
Myslel som že to je účelom tejto témy, ale ak ťa to oberá o energiu už končím.


08.02.2017 13:21

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Bača nerob zo mňa somára... S tým si vystačím aj sám a robím ho zo seba často :-) Nepíšeš o názoroch, o návrhoch zlepšenia, ale píšeš: má určite organizátor na to uzatvorenú poistku a prípadné škody hradí keďže za to prebral zodpovednosť. A nedal si si robotu aby si si zistil niečo o prevzatí zodpovednosti, ani o možnosti uzavrieť takú poistnú zmluvu.

Len som chcel jasne povedať, že ani to, že je to diskusia o mojom článku neznamená, že tu budem reagovať na všetko. To je celé, a kľudne nech sem píše kto chce čo chce.

Späť k téme. Zabudol som na tie nočné výjazdy: nočný výjazd bude povolený, ale chcem aby to bolo vo výstroji. A zmysluplný spôsob ako toto dosiahnuť je to PF (asi sú aj iné cesty ale toto mi príde ako najmenej prácne a najviac efektívne). Čiže kto bude chcieť ísť na trať v noci, príde oblečený, ohlási sa a ide sa voziť aj kľudne do východu slnka. Toto som zabudol uviesť, sorry.


08.02.2017 13:23

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

extreem
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

PF sa mi na prvý pohľad nepozdaval no napriek tomu som rešpektoval orgas. S odstupom musím priznať že to má svoje opodstatnenie. Okrem toho je to aj pekné. :-D


08.02.2017 13:42

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Lanďo nerobím s teba somára a ani sa o to nesnažím. Naopak, tvoje úsilie v organizovaní si veľmi vážim. Len nie každý tvoj návrh žeriem aj s navijákom.
Ak moje príspevky nepovažuješ za názor, alebo návrh, tak teda polopate.
Názor: Nevidím zmysel v parc fermé, lebo jeho pravý zmysel som popísal vyššie. Ak mi niekto zoberie moto príkazom v pravidlách pod hrozbou diskvalifikácie do jeho vyhradeného priestoru, som v tom že zodpovednosť preberá on. Ako to má ošetrené je teda na ňom.
Návrh: Vykašli sa na parc fermé.
Zlepšenie: Pre organizátora - menej starostí a zodpovednosti. Pre mňa - mám svoju moto pod kontrolou.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (08.02.2017 13:48)


08.02.2017 14:32

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

PF, meranie hlučnosti spôsobom viac než diskutabilným, prípadné jazdenie v noci, ale len vo výstroji ... nepríde vám to už pritiahnuté za vlasy ? Pre amatérskych jazdcov. Sorry, nie je to už smiešne ? Re: Landal: okrem toho, že sa snažíš, samoiniciatívne to nepreháňaš ? Lebo mám pocit, že to začína byť kontraproduktívne.


08.02.2017 14:37

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

heller: tak toto mi za vlasy pritiahnuté nepríde ale že vôbec...
ad. meranie hlučnosti: považujem za úplne základnú vec, divím sa, že sa to nekoná už dávno..ak chceme robiť preteky vo "voľnej" prírode, musíme byť tichí!! to je podla mna základ..a o tom, cim to je merane..neverim, ze ked bude limit vymyslím si 85 decibelov, tak ked budes mat 87, tak ta Lando nepustí..dobre vieme, ze nejaka tolerancia tam bude..ale schvalujem, nielen ako motorkár, ale aj ako turista a milovník prírody a zvierat, aby nejazdili po volnej prírode mamlasi s 150 dB rúrami...

ad. jazda v noci..preco nie? ked niekto chce, bude triezvy a dobre oblecený, preco nie? nevidím dôvod..


08.02.2017 14:50

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Re: demmoo: a v noci bude aký limit hlučnosti, ty milovník prírody ? 12 dB ? Ďakujem za odpoveď.


08.02.2017 15:07

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

heller: pochopil som to tak, že v noci sa bude jazdiť len v Kľačanoch na uzavretej trati,nie?

PS: ironické poznámky si nechaj pre niekoho iného, nie som na ne zvedavý.. 8-)


08.02.2017 15:16

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Re: demmoo: som netušil, že v Klacanoch je uzavretá trať v hale. Odpovedať už nemusíš. Ani ja nebudem. Zbohom, zdravý rozum.


08.02.2017 15:19

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

kto hovorí o akej hale? uzavretá trať sa podľa mňa nerovná voľnej prírode, tzn. na uzavretej trati sa nebudú pohybovať a nebudú plašené zvieratá viac, ako keď lesom vedie asfaltová cesta..lebo ich tie motorky nebudú "naháňať" aj niekoľko kilometrov...a vlastne, prečo deriem klávesnicu, veď ty isto presne vieš, o čom hovorím, len to nechceš počuť..


08.02.2017 15:45

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: bacaono: vďaka že si zmenil tón, to urobí hrozne veľa. Chápem tvoj postoj. Zadal som dopyt na tú poistku ale uvedomujem si právne aspekty a predpokladám, že to bude neriešiteľné.

Treba rátať tým, že:
- poistenie nebude (ak by bolo, dám vedieť).
- PF v pravidlách pretekov bude.
- PF bude strážená plateným strážnikom, areál je oplotený. PF je umiestnené v strede trás v rámci bivaku, aby nebolo možné ho len tak obísť (nie v tmavom kúte).
- akcie sa zúčastňujú pretekári ako vždy na vlastné nebezpečie. Priamo povedané: ako na každej akcii, ani ja nedávam garanciu, len sa snažím robiť preventívne kroky voči dlhoprstým.

Nočný výjazd: áno, na uzavretej povolenej auto/motokrosovej trati. Ak príroda prežije ohňostroj na silvestra, tak zopár nočných nadšencov v kľačanoch si ani nevšimne.

Meranie hluku: Re: demmoo: presne tak. Povedal si to výstižne, len by som Ťa opakoval.

Re: heller: Tvoj spôsob komunikácie je pre mňa ukážkou ako sa to nemá robiť. Preto kým ho nezmeníš, budem rád ak dodržíš slovo a už sem prispievať nebudeš a vopred za to ďakujem.

Dôvod úpravy: vyhodil som nejaké zbytočné slová...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (08.02.2017 15:46)


08.02.2017 17:08

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Asfalt
 Turista 

Ikona

Landal píšem len môj názor nechcem aby si to bral ako že ti do toho kafrem ale:

Riešiš tu pasívnu bezpečnosť helmy, čižmy...
a povolíš nočný výjazd nezdá sa ti to kontraproduktívne?

Páči sa mi tá možnosť že mohol by som ísť aj v noci ak by som chcel a nik ma za to nezbije. Chápem že autokrosová trať je ako diaľnica ale predsa. Niektoré motorky svietia lepšie niektoré horšie...


08.02.2017 17:35

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Chlapi toto nikam nevedie: povolím zle je, nepovolím zle je :-D A pritom sa deklaruje "robte akcie pre všetkých". Ale v reále to tak nie je :-)

Dobre, ja to chápem, vždy bude niekto nespokojný alebo sa mu to či ono nebude pozdávať lebo "on by to urobil inak". Je to tak? Je. Dá sa s tým niečo urobiť? Nedá. Čo teda? No len to, že niekto to musí rozhodnúť a ten niekto nanešťastie musí byť riaditeľ pretekov a to som v tomto prípade ja.
Ľudia ja by som bol tak rád keby to spraví niekto iný a ja sa môžem na rodnej hrude povoziť na orientačnej rally. Myslíte, že to je zábava táto pozícia? Že ma to teší? Šak sa ešte ani registrácie nespustila a už ma bolí hlava (nie obrazne, fakt ma z toho bolí hlava). Všetkých vás poznám. Ak poviem biele, hundrať bude Jožo. Ak poviem čierne, hundrať bude Fero. Ak poviem sivé, hundrať budú všetci :-D Šak to je na guľku ;-)

Asfalt: Možno to nie je najlepší nápad, pripúšťam. Ale na toto budú rôzne pohľady vždy. Takže na mieste samom podľa konkrétnych okolností vyhodnotím, či je to OK alebo nie. A toto už by som teraz nechal tak. Nie preto, že nie som ochotný o tom diskutovať, ale preto, že už o tom bolo povedané všetko a nič nové a objavné k tomu nepoviem ;-)


08.02.2017 18:30

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Neber meno Božie nadarmo! :-((((((


08.02.2017 20:44

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Landal: mne sa myslienka PF paci, hlavne po tom opise straznika sa mi bude pokojnejsie spat.

Ale ta myslienka nocneho jazdenia ma okrem hluku aj dalsi podstatny aspekt. Skontrolujes vystroj, hluk vyfuku, ale das pred nocnou jazdou aj "fukat"? Lebo pouzijuc tvoju argumentaciu, stane sa nestastie a pride za tebou jeho zena/syn a polozi otazku, preco si ho pustil opiteho jazdit?
Kazdopadne, ako sa rozhodnes, tak bude a ja frflat nebudem...


08.02.2017 20:56

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: Landal: ja na biele nebudem hundrat :D


08.02.2017 21:12

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Feror: Re: josip: dobré chlapi! ;-)

Re: Menton: Nemôžem povedať, že by to bola od veci poznámka... Toto bol ten hlavný faktor, ktorý som mal na myslí tým "podľa konkrétnych okolností vyhodnotím".


08.02.2017 21:14

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

stefo2617
 Edvenčr 

Ikona

Re: Landal: Re: josip: a určite ani ja nie :-D


09.02.2017 9:33

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

edott
 Edvenčr 

Ikona

Nočný výjazd má svoje čaro, kedy inokedy, ked nie na trati. Sak nikto nebude letet, pojdeme za sebu pomaly, po nejakom pive sme neni na kašu aby niekto vystrájal. Hore to vipneme na kopci, pokochame sa, podebatujeme,preco nie


14.02.2017 21:22

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Tá poistka sa komerčnou poisťovňou v SVK riešiť nedá. Žiadna poisťovňa nebola ochotná ani zvážiť cenu, rovno odmietli také poistenie. Riešil som to cez nezávislého makléra, ak už ten (motivovaný províziou) to nevedel "vychodiť", tak niet cesty... Jedine individuálne havarijné poistenie + riziko krádež.


14.02.2017 22:23

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

edott
 Edvenčr 

Ikona

No nič, musí ísť mohamed k hore,spime v PF. :-D


14.02.2017 22:30

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Martins
 Bahniak 

Ikona

Je nejaká akcia pred tým, na ktorej by mi niekto vysvetlil ako čo? Ja totižto ani len netuším čo je ten roadbook a ako to funguje. Veľmi ma to láka, ale neviem ci by ma to vôbec bavilo. Vďaka ;-)


14.02.2017 22:34

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Burizon
 Edvenčr 

Ikona

Re: Martins: ozvi sa o tri mesiace.
ak rodina da :-D tak mozno budem mat nieco skreslene po "turcianskej zahradke"


15.02.2017 0:45

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Tak kotúčový zámok s alarmom


15.02.2017 12:57

Re: Organizátorský pohľad na Contec XL Rally 2016 a úvahy “ako ďalej“

Martins
 Bahniak 

Ikona

Re: Burizon: Super, vďaka zatiaľ.


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39134 | Včera: 181377