Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (23 hodnotení)

Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

23.03.2016 8:36

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

potvrdzujem, ze origos padaky Honda nc CRF 1000 L nie su hlinikove - magnetizuju.


23.03.2016 10:49

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Ešte to môže byť magnetický hliník >:-) >:-) >:-) 8-)


23.03.2016 11:23

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

[
Video: www.youtube.com/watch?v=sHB9eT3MogY]


23.03.2016 12:27

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

datadive
 Kávičkár 

mnoo ... ono sa casto stava ze ocel sa potiahne hlinikovou zliatinou ... na pohlad si si isty ze to je hlinik a magnet sa tiez chyti ...


23.03.2016 16:15

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

verim ze su funkcne, lebo su tak hnusne, ze keby funkcne neboli, tak tam urcite nie su.


23.03.2016 16:53

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona


Video: www.youtube.com/watch?v=50_3wCCwwl0


24.03.2016 8:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajn testík, aj toto video, čo pridal HoGo80. Naozaj je to o tom, že keď už kupujem novú moto, tak väčšinou je možnosť vyskúšania viacerých alternatív a potom sa už len rozhodnúť. :-}

btw. Africa sa mi veľmi páči, aj naživo ma oslovila dizajnom a kvalitou spracovania, jediné mínus je výška sedadla, na mňa príliš vysoko :-( , ale čo už, je to enduro. :-D


24.03.2016 8:34

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

krak - to nie je minus motorky ale jazdca.. mne je zas ždibec malá, ale tiež to neberiem ako nedostatok motorky ako takej ;-)

dokonca ty si vieš ešte lahšie pomôcť pri tvojom probleme ako ja ;)


24.03.2016 8:37

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Krakatau> vysokym sedlom sa netrap, naucis sa.


24.03.2016 9:47

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

matus: Nerád by som sa učil štýlom toho Poliaka z videa vyššie. :-D

raptor: Hold to máš pravdu, že to nie je chyba motorky. A aký spôsob pomoci si mal namysli? :-D


24.03.2016 9:54

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Krakatau: Na moto sa jazdí, nekolobežkuje... Výška sedla nie je problém, len trochu zvyku to chce... A keď nič tak sa dá znížiť aj väčšinou...


24.03.2016 10:01

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Krakatau - no pravdupovediac stalo sa mi ze som jebol na krizovatke...aj pri otacani v kopci. Dnes uz nepadam, naucil som sa - vysadnem si, alebo - lahsie je pridat plyn ako pise Awia :-)
Fakt to neries, pride to same.


24.03.2016 10:03

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Awia: Alebo si nechať tou japonskou metódou polámať a predĺžiť nohy. :-D

matus: Ja som jebol na semafore aj s motorkou, z ktorej som v pohode dočiahol, keď sa mi šmykla noha. :-D :-D :-D

Neviem, asi mám z toho zbytočnú "hrôzu" :-~ ...veď prípadne pôjdem vyskúšať. :-D

Každopádne času mám ešte dosť veľa na takéto rozhodovanie, tak uvidím, čo z toho nakoniec bude. :-D

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (24.03.2016 10:07)


24.03.2016 10:04

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

Krakatau - sedel si aj na africe s tym znizenym sedlom? - je o 3 cm nizsie ako seriove a ked sa da do nizsej polohy, vyska od zeme je 82 cm.. neverim, ze ti to je vysoko


24.03.2016 10:07

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Krakatau: no stress, Africa rozhodne nie je vysoka a ma uzke sedadlo, co pomoze nizsim jazdcom... ;-)


24.03.2016 10:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

pitaz: Neviem, sedel som zatiaľ iba na tej čiernej, čo bola na výstave a dočiahol som tak na špičkách nôh. :-D

Menton: Podobný pocit som mal pred x-rokmi na Varadere, ale tiež to bolo iba statické "posedenie". :-}


24.03.2016 10:38

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Krakatau: Viac ako špičky nepotrebuješ, stačí vysunúť riť a oprieš sa na jednej strane full...


24.03.2016 10:46

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Krakatau: spickovym jazdcom spicky bohato stacia :-D


24.03.2016 11:12

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: aj ďaleko nešpičkovým, napr. mne :-D


24.03.2016 11:41

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Awia: Počkaj...nie, zatiaľ si to stále neviem predstaviť :-~ :-}


24.03.2016 12:59

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krakatau, najlepsie bude ked si ju u predajcu pozicias, pojdes sa povozit a pocitit to na vlastnej kozi.Mozno ti sadne,mozno nie. Ja mam tiez pomerne kratke nohy, mal som GS 800 s nizsim sedlom, a akekolvek balansovanie na mieste/pri nizkych rychlostiach ci rozbeh do kopca(nalozeny a s polovickou v zadu ani nehovorim) bolo trapenie. Neviem spocitat kolkokrat sa mi v urcitych miestach prehanalo hlavou "len tu s nou teraz nedrbnut o zem a netraposit". Teraz mam 990 ADV ktora je vecsia a dociahnutie na zem je o malicko horsie ako u GSka, napriek tomu sa mi ovlada ovela lepsie. Manzelka si sama vsimla ze tam kde som sa s baworom trapil,tak tam som zvladal 990ku uplne v klude a bez stresu.


24.03.2016 12:59

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Mať nižšie sedlo je fajn ked treba udržať ladvinku a všetky kufre. Ale mať zbytočné nízke sedlo v teréne je dosť o ničom. Ja mám teraz trochu menšiu terénnu motorku, ako predošlu a idem sa "udrepovať". Ona je pocitovo obratnejšia, ale po hodinke poriadnej jazdy ma najviac bolia nohy a kolená.
Ja mám 186 a po posedení na výstave by som kludne bral vyššie sedenie ale potom ten vietor ?
Preto sa priklánam zatial ku KTM. Aj ostré stroje najlepšie stavajú pre vyšších.


31.03.2016 13:39

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Stowasser
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jaaj, normalne ma svrbia dlane.. Nova s malou kozmetickou vadou za 10t bez dane vo verzii s trakcnou kontrolou..
m.mobile.de/motorrad-inserat/honda-crf1000-l-africa-twi...

Nuz, ale dom, deti, v garazi dve moto..ach


31.03.2016 21:13

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

boha, ked uz srsen v autosalone zadeli, ze "honda vyvinula genialnu motorku" a sklada prilbu dole, to uz chce sampanske :-D


31.03.2016 23:34

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Pani, poradte mi prosim
mam dost problem najst enruto pneu na moju AT :-~
predna 90/90-21
zadna 150/70-R18 (podla TP musi byt radialna)
- prvoplanovo som chcel MICHELIN Anakee Wild ale nik ich nema
- TKC 80 je len do 160 km (Q)
- Mitas E-10 Dakar nie je dusova

Co by sa na nu este hodilo? Co jej mam obut?


01.04.2016 6:07

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

treba tam tie TKC obut. vydrzia aj viac km/h. a hlavne ako casto sa jazdi na stuploch nad 160
pochybujem, ze dake ine stuple budu mat vyrazne vyssiu povolenu rychlost


01.04.2016 6:18

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

rmacko
 Skútrista 

Ikona

Richi : aj Metzeler karoo 3 je celkom obstojná guma, aj keď výdrž nic moc, ku jednej prednej dve zadné, aspoň teda pre mňa, zadok vydrží cca 6000 km ...


01.04.2016 7:49

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ked doderiem povodne TrailAttack, tak pojdem do heidenau k60 scout.
www.atemoto.sk/new/index.php?route=product...

Sice potrebujem index w do 270, ale kaslem na to. Kto kedy bude po slovensku jazdit 200km/h. Scouty maju T-ckovy index do 190. mne staci, ked budem moct drzat 150-160 na dialnici, co vdaka tomu stredovemu pasu bude asi v pohode.

Ked chces cestnu/asfaltovu gumu, tak TrailAttack je vynikajuca volba a rychlostny index ma do az az...


01.04.2016 8:52

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Richi72: každá nedušová vie byť dušová :D. Použitie? Koľko percent asfalt? Na géese sa mi osvedčilo kombo vpredu tkc80, vzadu E09, ale tá je dosť hlučná. Ak viac offroad ako asfalt tak D908RR? Lepšie bočné vedenie ako tkc80 čo e09.


01.04.2016 12:12

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

meloking
 Kávičkár 

Ikona

srsen vs. africa twin (autosalon na prime)


01.04.2016 13:06

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

meloking: Klasická sršňovina :-D Akurát čo sa týka tých konkurentov, jediným adekvátnym mi vychádza byť Tiger. GS-o aj SA sú podľa mňa niekde inde, či už cenou, alebo zameraním.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (01.04.2016 13:06)


01.04.2016 13:20

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Krakatau: asi tak, "do komerční televize supr" ;-)


01.04.2016 22:17

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Dakujem vam pani za reakcie...
- pitaz, asi pojdem do TKC. Ale co policia? (hlavne rakuska) nebude problem s rychlostnym indexom?
- rmacko, Karoo 3 vyzerajú dobre ale su len bezdusove (TL) :-(
- janoval, na tieto som uz pozeral. Rychlostny index je OK ale tiez iba TL
- HoGo80, asfalt tak 80%. D908RR nie je v mojom rozmere. Do bezdusovej pneu by som radsej dusu nedaval. Nie je na to stavana. Ma drsne a vrubkovane vnutro co asi dusi neprospieva (kedze dusove pneu su hladke) a iste ma aj inu kontaktnu plochu s rafikom. S tymto nechcem experimentovat


01.04.2016 22:36

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Re: Richi72: Nebud uz taky pokakany z tych pneu.
Jediny problem, ked das do TL dusu, tak hu opat nemozes pouzit ako TL.
Dolezite je napudrovat pneu vznutra. Ja davam HD crossove duse. Oplati sa.
Vsetky hrubsie dezeny su diagonal.
Na index sa vyprdni, nikto Ti to nebude kontrolovat.
Zváž aj Heidenau K60 [dobre]


01.04.2016 22:40

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Richi72: Do TL pneu je povolené dať dušu, no problem, to nerieš... Naopak to už problém je ;-)


01.04.2016 22:43

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: Ale oficialne len vtedy, ked tam mas napisane:
MAY BE TUBE USE

Samozrejme v praxi je to OK


01.04.2016 22:56

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

rmacko
 Skútrista 

Ikona

Richi, jazdím na ktm všetky bezdušovky s dušami a nou problémka 8-) [dobre] ...


01.04.2016 23:39

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

OK
Vďaka za rady...


02.04.2016 7:10

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

sisobmw
 Edvenčr 

V tom autosalóne to trocha posrali. V konkurencii pre Afriku rozprávajú o BMW R 1200 GS Adventure a video je F800 GS Adventure. No čo už "chybička se vloudila".


02.04.2016 9:36

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja som na transalpe bezne jazdil bezdusovky s dusou. Akurat ked chytis niekde defekt a potrebujes vymenit dusu, tak bezdusovka sa tazsie vyzuva. Ale nie je to nic, co by sa nedalo zvladnut.


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 234065 | Včera: 153096