Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (31 hodnotení)

Diskusia k článku: Doplnené: Offroad - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 - Prvé dojmy v Juhoafrickej Republike

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce

09.06.2016 22:42

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

takto si ja predstavujem pristup k filtru
Video: www.youtube.com/watch?v=q8bArrVlVrY a pod.


10.06.2016 10:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Kto este nesral kocky v hlbokej vode, asi nevie docenit vysoko polozeny vzduchac.

Ja ho menim raz za 10 000, ale je pravda, ze v pusti nejazdim a ani mi nezvykne niekto prasit predo mnou, takze som nemal potrebu ho kontrolovat kdesi mimo garaze. Zato par krat by sa mi snorchel zisiel.


12.12.2016 11:27

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Doteraz som nevedel pochopiť na čo je to DCT na motorke dobré, ale našiel som nádherné video o tom, koľko radosti môže DCT spôsobiť. [dobre]

www.youtube.com/channel/UCwrHsvpTDWqjVms3EeShvJQ


Re: pitaz: tak som tú tvoju radu z 09.06.2016 13:37 doslova naozaj poslúchol, a peniažky odkladané na novú afriku sa rozkotúľali iným smerom.


12.12.2016 11:34

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

baca: gratulujem, som rad, ze si si spravil radost [dobre]
my problem s nedostatkom zakaznikov na africu nemame ;-)


12.12.2016 11:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

O tom vôbec nepochybujem. ;-)
A už teraz začínam odkladať na tú ďalšiu generáciu.


17.12.2016 9:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

prajem stastne a vesele 8-)
Pozri obrázok


17.12.2016 18:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Máš to schválené marketingovim oddelením Hondy ?
Lebo ten gýčový obrázok môže nastavené PR AT narúšať ...

;-)


24.02.2017 22:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Zaujímavé čítanie. :-~


25.02.2017 1:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

.... a nedá si pokoj.. bačafričan jeden akýsi :-)))


25.02.2017 7:24

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

treba sa uistit, ze vybral dobru moto a nie hrdzavu afriku ;-)


25.02.2017 10:24

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: Nicim sa nepotrebujem uistovat. Tema presne v tom istom duchu tam bola aj o KTM. Dokonca jedna uz zmazana a teraz sa to riesi v druhej a riesilo sa to aj tu.
Alebo ked mam teraz aj moto inu ako Honda, tak nemozem do vlakna o CRF uz nic napisat? Stale mam este 2 Hondy.
Podla mna je zaujimave to, ze na 20 rocnej AT nenajdes tolko hrdze a oxidacie ako na novej.


25.02.2017 10:30

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ano, cital som tu diskusiu, aj s tou KTM "aferou".. jasne, ze mozes pridat, len som podpichol :-}

k tej hrdzy sa neviem vyjadrit, zatial sme to u nas v servise nemali. o tych spicach som pocul.


25.02.2017 11:56

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

zasa budem filozofovat, ale to je dalsia ukazka toho, kam cela spolocnost smeruje. Ked uz takej firme ako je honda - kde vzdy bola kvalita na prvom mieste - nezalezi ani na povrchovej uprave...

Lebo dnes je to len o individualnych zaujmoch, kazdy len JA JA JA, kazdy hladi len na par dni dopredu, manazeri maju vizie len na rok - vytrieskat co najvacsi zisk, zhrabnut odmeny a ze po nich ostane potopa zjavne nikoho nezaujima.


26.02.2017 9:23

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

som sa usmial ked som si v tej diskusii prečital že človek po reklamacii špicov dostal z Hondy zamietavú odpoveď ... ale ku zamietavej odpovedi pribalili GRATIS sadu inovovaných špicov :-))) :-D :-D :-D

žijeme dobu kedy má detské choroby hádam každý nový model každej serióznej značky. Veci sa ladia za pochodu a na zákazníkoch bez ohľadu na to či európan, japonec alebo američan.

A vlastne keď si porovnám zoxidované špice alebo nejakú tú hrdzavú podložku s nefunkčným imobilizérom na prvých ročníkoch R 1200 GS tak sú to ...hlúposti.

Hlúposti ktoré síce pri kúpe novej motorky oprávnene naserú ale nezostaneš kôli nim nikde stáť.

Dôvod úpravy: p.s. matus kvalita na prvom mieste u Hondy je IMHO povera. Doslova moto urban story.

Opytaj sa majitelov starych Afrik na palivove cerpadlo. Opytaj sa majitelov starych VFR (vykladna skrina technologii hondy) na reglery. Opytaj sa Winga co vsetko v tovarne dokazu ošmejdiť na GoldWingu A mohol by som pokracovat...
Jedine co je podla mna pravda je ze stare motory maju krasny zvuk oproti zvysku japonskeho stvorlistka ale aj hondacke modely mali slabe miesta rovnako ako hociktore ine japonske aj nejaponske modely.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.02.2017 9:37)


10.03.2017 11:53

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

CRF1000 Rally v Taliansku už v predaji!!!! >:-)

No nekúp to za 21500,- € :-O

www.advpulse.com/uncategorized/africa-twin-rally...

Pozri obrázok


10.03.2017 13:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

21.500€ je pomerne ehm... uletená cena - le možno má motorka komponenty tomuzodpovedajúce (napr. ráfiky Excel alebo Ohlinsy..možno)

za tu cenu si vies kupit 1090R - 1290R a este ti vyda na luxusnú cestu do mongolska a naspať


10.03.2017 14:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Kolko tu bolo náreku nad cenou AJP PR7 však Raptor :-) Za cenu tejto Afriky ktorá je v postate k ničomu/kto by sa s 200kg motorkou drbal dobrovolne do terénu/ kupim dva kusy :-)


10.03.2017 14:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa - ten "narek okolo ceny AJP PR7" mi nejako usiel ale zrejme preto ze ked som si spatne pozrel ze ta motorka stoji 9 litrov a za tolko vies kupit novu 690 R Enduro

tych ktori by sa z 200kg motorkou dobrovolne drbali do terenu je asi aj mnoho... vela ludi cestuje okolo sveta po cestach necestach...

myslim si ale ze treba pockat na oficialne fotky a oficialne predstavenie... ja mam taky pocit ze toto je (sice dobre spraveny ale stale iba) bluf..


11.03.2017 11:03

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

dany01
 Kávičkár 

otázka na majitelov Afriky - skusil som si Afriku /posed/ a zaujímalo by ma kolko vydržíte jazdiť na nej, aby Vás nebolela zadnica /celé telo/. To sedlo je podla mna total nepohodlné. Viac krát som sa ku nej vrátil - posedel, že to snad ani nieje také, ale je.
Porovnaval som čo je pre moju postavu čo najpohodlnejšie - a z hondy mi vyšla ako Crossrunner, Crosstouer sa tiež da.
Prekvapil ma Triumph 800 -na mna neprirodzený posed, sedlo nič moc.
Kawasaki - Versys 1000 dobré /aj 650 dobré/ , takmer ako crossrunner
Suzuki - V-strom tiež dobré.
Yamaha - MT racer 900 - ten som skušal u predajcu - podobné ako Afrika
BMW, KTM, Ducati - to su "parníky" mimo môjho zaujmu


11.03.2017 16:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

188888
 Edvenčr 

Re: dany01: Ono je to o zadnici uživatele, jel jsem na africe 900 km za den, 12 hodin v sedle bez problému, to samé na tt 800XC (low rider seat), spíš jsem cítil nepříjemné tlaky v kříži (bederní páteř), event. mezilopatkami (to víc na triumphu).


14.03.2017 17:24

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Na Afrike som sedel len chvilku, miesto na nohy okolo stupaciek sa mi zdalo akosi malo priestranne pre moje 46 congale. Co sa posedu tyka, tak na nicom sa mi nesedelo tak pohodlne ako prave na malom Tigrovi. Na moju postavu ako stvorene, ak sa to pri mojich rozmeroch da vobec povedat o ktorejkolvek motorke (198cm/95kg), ale zial pre moje zaujmy a vyuzitie skoda penazi.


20.03.2017 1:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Už neviem nájsť stránku s článkom o testovaní starej afriky po 200000km.
Taliani rozobrali tú novú po 50000km.
www.motociclismo.it/prova-durata-moto-honda-africa-twin...

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


20.03.2017 9:20

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ved neni to az take zle na 50.000 km pri bohvieakom style jazdy


20.03.2017 10:33

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tomu výfuku sa čo presne stalo? :-O


20.03.2017 11:44

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ten asi trochu zhrdzavel


20.03.2017 11:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

hm... :-( tie inernetové riadky o odfláknutej povrchovej úprave na nových CRF tuším nadobúdajú na váhe :-~




20.03.2017 12:54

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

dreamer
 Skútrista 

Ikona

"Honda replies that these imperfections are only aesthetic and due to proper and strict respect of the environment, or the impossibility of applying the same superficial treatments used in the past, those that allowed to have more covering chemicals, but certainly more toxic."

(citat z horeuvedeneho clanku, prelozeny z talianciny Google translatorom...)


20.03.2017 14:54

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

:-))) :-D takze to ze nové Afriky hrdzavejú je iba preto že honda sa snaží byť viac enviroment friendly

ty vole, normalne že marketingový guru toto napísal :-))) :-))) [dobre]


20.03.2017 15:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , veď pitaz dobre píše pri bohvieakom style jazdy , lebo taký výfuk pri toľkých km nájdeš aj na iných značkách , trebárs aj na Tigrovi .
Test bol určite hlava-nehlava , terén , bahno , voda , slaná voda , nasolené cesty + vytáčanie motora , koľko zdrží .
Stačí si pozrieť YT , kde 90% majiteľov (koko.ov) okamžite po naštartovaní riadne pridá plyn , asi aby lepšie premazalo motor .
Že olej ešte drieme v olejovaj vani , lebo mu zatiaľ nikto nepovedal , že má ísť pracovať , na to srať , hlavne , že počuť výfuk . >:-)


20.03.2017 15:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Toto su tie pociatocne zadrheli pri novych modeloch, ked to je zatial len material vyfuku tak je asi lepsie, ako imobilizer, alebo poruchova vodna pumpa a kopec dalsich veci co je pri novinkach bezne. Aj ked veru, zhrdzaveny vyfuk nepotesi urcite, ale ked to bolo v slanej vode, necudujem sa. Na mojej 17 rocnej gs sa leskne ako psie oci, ako aj na mojej crf 450 sa leskne, .. pre hejterov chytacov slovicok :-)

To sa vychyta a dobre bude.


20.03.2017 15:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

vidim tam ale zakarbonovanu stenu valcov, a volajake šráfy .. k tomu ale nech sa vyjadri nejaky fizik, ja som do toho lama


20.03.2017 22:46

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel aby sme ostali pri znacke a dokonca aj pri modely tak 20-25 rocne XRV 750 s povodnou koncovkou ju hrdzavu nemaju

ak si kupim novu motorku nechcem predsa riesit hrdziny jak na starej jawe (ani vodne pumpy ci imobilizery jak pise duggo) ani uvolnene loziska v hlave riadenia alebo trasuce predne kotuce atd atd

.. Duggo.. keby si nevedev tak starý Laco Fízik ti už k tomu ništ nepovie ale móžeš skúsiť či mladého Fízika :-)))


21.03.2017 10:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

to je taka mantra na tuhovskej.
Aj na hrdzavejuci mercedes mi povedali, ze co chcem, ved ma 10 rokov.


01.04.2017 15:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Nová Afrika – výborný prvý dojem alebo ako som sa včera konečne zviezol.

Vzhľad – páčivý a popritom funkčný dizajn. Trikolóra vyštrnganá perleťou bez viditeľných defektov pri továrenskom lakovaní. Plasty lícujú a nedýcha z nich lacnota.

Ovládacie prvky – trochu som sa stratil pri hľadaní smerovky kvôli tlačítkam automatu (ktorý som pôvodne ani nechcel vyskúšať) možno keby bola inou farbou než je samotné telo ovládača. Inak bez negatív.

Motor a prevodovka – motor mimoriadne podarený, priateľský a pritom nie „zadýchaný“. Pri automate pocit z motora je zásadne ovplyvnený od zvoleného módu. Klasické „D“ mi Pitaz trefne opísal ako „eko-mód“ pri ktorom sa ide po spotrebe. Po troch minútach a dvoch križovatkách som ho zmenil na „S1“ pri ktorom prevodovka radí pri vyšších otáčkach. Pocitovo oveľa lepšie, ale pre mňa najlepšia voľba bol plne manuálny režim pri ktorom sa radí iba tlačítkami.
Pezinská baba turistickým tempom s vedomým radením v zákrutách s otázkou čo to spraví s motorkou. Odpoveď – vôbec nič. Celé dobre. Papierových "len" 95 koní vďaka krivke výkonu a troche rozumu ktorý prišiel s rokmi je plne postačujúcich. Argument o 150 koňoch u konkurencii u KTM dnes pre mňa už nie je argumentom.

Podvozok – takto si predstavujem sériový podvozok. Po prvom omylom prejdenom kanále začínam po nich chodiť zámerne a sánka niekde na úrovni tankovacieho otvoru že aké „žehličky“ dali súdruhovia z Hondy do podvozku. Podvozok aj pre človeka na asfalte dlhé roky hýčkaného levermi je vynikajúci. Toto som fakt nečakal.

Ovládateľnosť a brzdy– papierová hmotnosť nepustí. Tá pocitová (a jazdenie je o pocitoch) je niekde úplne ale úplne inde. Napriek enduro podvozku 21 +18 sa do zákrut pokladá sama, bez odporu a prehovárania. Dlhé rajdy plus príjemný tvar nádrže na zovretie kolenami. Niet čo vytknúť. Brzdám detto, sú také akurát dobre dávkovateľné. Motorka brzdí veľmi dobre napriek tomu že brzdy nesekajú.

Komfort – tu sú isté medzery ale turbulencie pre 195cm jazdca sa dajú odstrániť plexisklom alebo deflektorom. Sedlo, na prvý pocit príjemne široké ale po pol hodine už som si jemne presadal hľadajúc pohodlnejšiu polohu. Ale tu to subjektíne pripisujem mojmu veku a sedavému zamestnaniu. Väčšie postavy pre pohodlnejšie postavenie do stupačiek určite zvýšenie riadidiel a zníženie stupačiek. Čo ma jediné naozaj mrzí sú duše v pneumatikách.

Spotreba – zhodnotiť neviem, nedalo sa to za tú chvílu. Ale na internete kritizovaná.

resumé – už v sériovom stave príjemná, pekná a hlavne dobre naladená motorka + chápem prečo si Honda nechá za automat priplatiť liter. Než som skúsil prevracal som nad ním očami. Po vyskúšaní? Je to naozaj dobre vymyslená fičúra výrazne prispievajúca k pohodliu jazdy. Budúcnosť prevodoviek v motorkách po tejto skúsenosti vidím silne posunutú k možnosti priplatiť si takýto automat.


Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (01.04.2017 15:18)


06.04.2017 19:42

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

dreamer
 Skútrista 

Ikona


Video: youtu.be/S4q7KXMTmws


07.04.2017 11:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: toto sa mi nezda... :-))) >:-) chvalit motor a podvozok.... :-O


07.04.2017 11:13

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kankoXF - nemám v povahe chváliť niečo, čo si chválu nezaslúži a nechváliť niečo, čo si ju zaslúži. ;-)

Verím že ty ak presadneš z KTM tak sa ti ten motor môže zdať aj mierne "lenivý" ale mne maximálne vyhovoval svojím "friendly" prejavom a čo sa týka podvozku tam si skrátka stojím za tým že na sériovú motorku ktorá v základe nie je ovešaná značkovými komponentami sa velmi podaril.

Pocit ako z teraz z Afriky som mal naposledy pred mnohými a mnohými rokmi z R 1100GS (vtedy ešte ako hrdý majiteľ Varadera).


07.04.2017 22:37

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: OK na motoresa mozno "dohodneme!, ale ten podvozok...ten je velmi mäkky. Toto tvrdim ako 188/100 xxl postava :-)))
A podotykam, ze to bola CRF1000 v manuale a v seriovom stave bez doplnkov, cize relativne este lahka.


08.04.2017 0:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

inak podvozok sa da komplet nastavovat, cize ak je vacsia vaha, par klikov na tlmicoch by pomohlo


08.04.2017 10:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: kankoXF: Že veľmi mäkký... poznáš šrubovák a vieš ho použiť? Tam nie je totiž ESA :-) A vieš aký má byť podvozok na enduro? Nechcem sa nikoho dotknúť ale keď napíše takúto vec tak mi to nedá...

Pravda je taká že ak je na moto plne nastaviteľný podvozok tak sa dá naklikať všelijako. Pravda je ale aj to že 99% ľudí to vôbec nevie, a ani sa im nečudujem lebo je to veda a vôbec to nieje jednoduché. To je vlastne dôvod prečo prišli elektronické podvozky...
Väčšinou výrobca v manuáli dodá aj 3-4 settingy (Sport, Comfrot, Offroad a pod) ale ľudia asi ani tieto overené nevyskúšajú...


08.04.2017 16:47

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: kankoXF: Tak si ten podvozok predsa uprav na svoje potreby.
Na ostrom endure si nechávajú jazdci za nemale peniaze upraviť podvozok na vlastnu váhu a z toho potom klikaju na jednotlivé povrchy kde sa jazdí .
Turisti zas očákavajú od motorky "uklikanie" zo solo od 70kg jazdca po jazdu vo dvojici aj 180kg + batožina a samozrejme od terénu po brusenie stupačiek až po dialnicu :-)






09.04.2017 22:28

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Tak moment, co sa deje? Siahol som na posvetnu ikonu ci ako?
Skrutkovac poznam :-O enduro podvozok? este jazdia motorky s neelektronickym a lepsim pre enduro motorku...

Klud, jssne je to najsamfasa moto aj s Jawa 350 ohc :-D :-D :-D


10.04.2017 8:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

priznám sa že netuším ako bola nastavená pitazova predvádzačka ale slovami veľmi makký sa to charakterizovať rozhodne nedá.

KankoXF - bratu asi to bolo fakt v nastavení, ver mi že po rokoch odvozených na leveroch + mal som aj starú afriku 750 a dve karburátorové varaderá viem čo je to makký podvozok ..a to nová afra rozhodne nemá

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (10.04.2017 8:40)


10.04.2017 9:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

duggo
 Kávičkár 

Ikona

podvozok na novej afrike bol velice dobry, tiez som skusal predvadzacku u pitaza [dobre]


10.04.2017 9:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: kankoXF: nešlo vôbec o motorku... Písal som úplne všeobecne...


10.04.2017 9:47

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

predvadzacka je cisto seria, no clicking


12.05.2017 20:55

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Kto by chcel pekné polepy? ;-) [dobre]
rubberdust.com/

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


12.05.2017 21:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: ako moc pekné ale neviem či by som ja do toho investoval... Iba keď tak odolné enduro polepy z tvrdej pružnej fólie...


19.10.2017 15:55

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak už sa dá kúpiť. >:-)
Kto toľko naozaj dá? :-O :-)))
manuál:www.moto.it/listino/honda/africa-twin-crf-1000-l...
a pre fajnšmekrov DCT:www.moto.it/moto-nuove/honda/africa-twin-crf-1000-l...


06.11.2017 20:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Pár vylepšení pre rok 2018
[

Video: Nová Honda Africa Twin Adventure Sports 2018 - vlastnosti

]


| 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99715 | Včera: 176214