Čitateľské ankety - Cestopis

Celkový počet hlasov vo všetkých anketách: 13213.

Zatiaľ si nehlasoval v žiadnej z ankiet.

Čitateľská anketa o Cestopis roka. Nielen naše redakčné články si zaslúžia zapojenie do ankety. Vyberte cestopisy, ktoré boli pre vás najzaujímavejšie. Každý člen Motoride Klubu môže prideliť hlas piatim cestopisom.

Tvoje Hlasy:

Momentálne neprebieha hlasovanie v ankete.

V tejto ankete si zatiaľ nehlasoval.

Nominované články:

22.06.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11169 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Naživo: KTM Adventure Rally 2019, Bosna

Cesta domov - Natankované, nabalené, ideme domov.

21.11.2019 - Burizon Čitatelia: 4745 [Mototuristika - Ázia - Cestopis]

Malý trip vo veľkej Číne

Je sobota ráno a ja stále neviem, kde vlastne dnes vyrazím. Lyžiarske stredisko alebo ryžové údolie?
Takto nejako vyzeral začiatok môjho víkendu v auguste 2019.

29.11.2019 - Asfalt Čitatelia: 7488 Strany: 2 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Bosnianske šotoliny 2

Tento rok som si predstavoval celkom inak. S kamošmi sme mali v pláne ísť s prívesom na ľahkých do RO - Maramureš + Rodnei, lenže XTčku sa mi predať nepodarilo. Nechal som sa vyhodiť zo zamestnania a zrazu mám kopu času a neviem čo s ním. Tak mením plán na Bosnu s ťažkými. Mám tam od minula nedokončené resty a zvyšných 92 mariek.

03.12.2019 - erbe Čitatelia: 12886 [Mototuristika - Ázia - Cestopis]

Kolyma Trip 2019 - časť 2 - Kolyma a cesta kostí

Pokračovanie 1. časti výpravy na ruský ďaleký východ. Začíname na konci západného BAMu, v meste Tynda a po oddychu a nutných opravách pokračujeme na sever smerom do Magadanu.

14.02.2020 - NostalgicRider Čitatelia: 19153 Strany: 3 [Mototuristika - Ázia - Cestopis]

Expres Sachalin

Poznáte to, tak ako v sa začína v rozprávke. Za siedmymi horami, za siedmymi dolinami....

Trocha to pozmením podľa seba. Za mnohými horami, mnohými dolinami, a mnohými dňami v púti, sa z rannej hmly pomaly vynára môj dávny sen.

Miesto, ktoré som toľkokrát prstom po mape skúmal, no suchou nohou naň nezájdeš...

Miesto, kde stále príroda dokáže víťaziť nad človekom... ale napriek tomu miesto veľkých kontrastov....

... ostrov Sachalin....

04.03.2019 - cbf125 Čitatelia: 10242 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Krst ohňom - Rumunsko

Prvý raz mimo SR sám po prekonaní obáv som to šupol do Rumunska. Nenáročné čítanie pre tých ktorí by chceli, ale ešte nenašli odvahu.

24.10.2019 - erbe Čitatelia: 23986 Strany: 6 [Mototuristika - Ázia - Cestopis]

Kolyma Trip 2019 - časť 1 - Altaj & BAM

Cesta kostí. Známy to pojem v motocyklovom adventure svete. Aj ja som bol nakazený týmto vírusom. Už ani sám neviem, či som sa k nej dostal cez Long Way Round, alebo bol ten zdroj iný. Každopádne roky plynuli a tento cieľ sa stále viac a viac vynáral. Už v sezóne 2018 som nad ním veľmi silno premýšľal a plánoval, no nevyšlo mi to. Akonáhle som v 2018 ukončil pre mňa nie príliš zaujímavý NoKyrgyzstan trip a následne absolvoval severskú rýchlovku Ruskom, bol som vnútorne rozhodnutý, že 2019 idem Magadan...

29.10.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 87612 [Mototuristika - Ázia - Cestopis]

Naživo: Vietnam moto trip 2019

Znovu na motorkách - ostrov Cat Ba, geocache, jaskyňa prerobená za vojny na nemocnicu a pagoda na mori - Dnes znovu na motorkách. Požičali sme si jednoduché skútre za 3 doláre na deň. Vyjazdili sme celú nádrž a preliezli ostrov Cat Ba krížom-krážom. Video: Zátoka 1000 ostrovov Halong Bay, ostrov Cat Ba na motorkách a sumár Viet zaujímavostí Boli sme na najsevernejšom bode navštívili pagodu na mori, Woodstock camp a dokonca našli aj miestnu geocache ktorú niekto založil len...

12.06.2019 - guliverr Čitatelia: 5835 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Veľkonočné potulky po Balkáne 2019

Tento rok nám (motorkárom) počasie v celku praje a preto bolo len otázkou času, kedy sa aj my vydáme na nejaký kratší mototrip. Rozhodnutie padlo na Veľkonočné sviatky a vzhľadom na to, že na juhu Európy sme boli zatiaľ iba pár krát, rozhodnutie bolo jednoznačné - Balkán.

05.10.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 13143 Strany: 3 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Ukrajinské poloniny - Africa Twin XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Vyrazili sme na pár dní na Ukrajinu, pozrieť staré známe ale aj nové miesta, hlavne offroad so spaním na divoko. Také to pravé dobrodružstvo a popri tom sme sa pozreli na zúbok prvej a poslednej generácii Africa Twin.